משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06/05/2019
שלי יערי שפילמן / צילום: יחצ

משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

ענת ביין-לובוביץ' 29/04/2019
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ

אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17/04/2019
קמפיין yes/ צילום:מסך
yes | בלעדי

אחרי 16 שנה: תקציב הפרסום של yes עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

זאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת בזק למקסם את פעילותן של החברות-הבנות בקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2019
אדיר רגב/צילום:סיון פרג'

אדיר רגב עוזב את קבוצת אדלר-חומסקי

כ-3 שנים לאחר שקבוצת אדלר-חומסקי רכשה את סוכנות הדיגיטל GO אינטראקטיב, מגיע הרומן של הקבוצה עם מייסד הסוכנות אל קיצו

ענת ביין-לובוביץ' 24/03/2019
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר

לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד

אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 14/03/2019
אליקה מרחבי / צילום: יוסי צווקר

תקציב הפרסום של חברת הביטוח We-Sure עובר לזרמון גרופ

מספר חודשים לאחר מינויה למנכ"לית זרמון גרופ, המאמצים של אליקה מרחבי מתחילים לשאת פרי: תחת ניהולה גייס המשרד את תקציב הפרסום של חברת We-Sure בהיקף מוערך של כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 26/02/2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
אדלר חומסקי | פרשנות

הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך

אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 25/02/2019
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25/02/2019
מלון ישרוטל ים המלח. מתוך אתר המלון

ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

ענת ביין לובוביץ' 19/02/2019
אלפא רומיאו / צילום: יחצ

סמל"ת מרכזת את תקציב הפרסום במשרד LEAD

המשמעות היא שתקציבי הפרסום של המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט, בהיקף של כ-14 מיליון שקל בשנה - שטופלו עד כה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי - יועברו ל-LEAD

ענת ביין-לובוביץ' 10/02/2019
עידן רגב / צילום: יחצ

עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

ענת ביין-לובוביץ' 17/01/2019
אסף גורן / צילום: עמית שיסל

תקציב הפרסום של איסתא עובר מענבר-מרחב לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17/01/2019
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01/01/2019
לקסוס ES-300H / צילום: יח"צ
אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

ענת ביין-לובוביץ' 01/01/2019
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס

דוז פואה במכרז: ג'ינג'ר תקשורת ינהל את יח"צ האירוויזיון עבור עיריית ת"א

משרד ג'ינג'ר תקשורת, בבעלות מור שובבו אליו חברו לצורך המכרז משרד יוני וולף וגלי אבני אורנשטיין, הוא הזוכה במכרז של עיריית תל אביב • האירוויזיון הוא אמנם אירוע טלוויזיוני וביחסי הציבור שלו יטפל תאגיד השידור כאן אך בכל העולם מתרחשים בתקופתו במקביל גם אירועים בעיר המארחת

ענת ביין-לובוביץ' 26/12/2018

   2345678910111213141516   

   נמצאו 1624 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 102

צרו איתנו קשר *5988