נילסן

כתבות אחרונות

 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

מחצית 2014 ברשתות: הצרכנים צמצמו קניות - והמחירים ירדו

‎‎מדוח נילסן למחצית הראשונה של 2014 עולה כי 19% ממוצרי המזון שנמכרו מתחילת השנה נמכרו תחת מבצע ■ למרות המבצעים, מחיר סל הקניות הממוצע עלה, כיוון שהמותג הפרטי נחלש, והמותגים המובילים התחזקו‏

‎‎אילנית חיות‏ 17.07.2014

צניחה של 4.5% במכירת מזון ומשקאות בפברואר

הירידה החדה מוגדרת כהתרסקות שלא נראתה שנים ■ קמעונאי: "הצרכן נהיה חכם, לא מתפתה למבצעים" ■ מנכ"ל מגה: "מצב הרוח הצרכני בירידה"

אילנית חיות 11.03.2014

"לצרכנים אין כסף, שוק המזון הולך לשנה מאוד קשה"

שוק מוצרי המזון והצריכה בטלטלה: אחרי הירידה במכירות שנרשמה בינואר, חודש פברואר נפתח במגמה דומה ■ לפי נילסן, 76% מהמכירות בפועל ב-2013 שיקפו עליית מחיר של 5.8% ■ מנכ"ל סוגת: "המצב קשה. הסחורה לא זזה"

אילנית חיות 18.02.2014
הוועדה למדרוג | לפני כולם

חברות סקירה מובילות הביעו עניין בשינוי מדידת הרייטינג בישראל

בין החברות שהגישו הצעות להעברת מידע והצעות לניהול מדידת הרייטינג הישראלית: נילסן, FK, MRL, Media Research, Kantar ו-IPSOS

לי-אור אברבך 17.02.2014
מוצרי צריכה | לפני כולם

פראיירים משלמים יותר: 76% ממוצרי המזון התייקרו ב-2013

הערכות: רשתות השיווק העלו את המחירים לצרכן בשיעור גבוה יותר מזה שבוצע על-ידי הספקים בסוף 2012 - וגזרו עוד רווח על חשבונכם ■ מחיר חלב עמיד עלה ב-10%, הלחם התייקר ב-8% - וזו רק ההתחלה

אילנית חיות 17.02.2014
מגה | לפני כולם

מכירות שופרסל ומגה צנחו בינואר ב-3.2%

מנתוני נילסן עולה כי רשתות השיווק שופרסל, מגה וקואופ ישראל נפגעו בינואר בכל התחומים: ירידה של 2.7% במכירות מזון, ירידה של 7.5% במכירות מוצרי טיפוח וירידה של 3.7% במכירות משקאות וטיפוח הבית

אילנית חיות 05.02.2014

סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה

הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014

להיט היסטרי: 17.6 מיליון צופי טלוויזיה בממוצע למשחק NFL

העונה הרגילה בליגת הפוטבול היתה השנייה הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית ■ 34 מתוך 35 התוכניות הכי נצפות מאז ספטמבר - משדרי NFL

מערכת גלובספורט 09.01.2014

נילסן יוצאת לשופינג: 6 סטארט-אפים נבחרו לחממה

ברוס היימס מנילסן מדבר על היחסים עם המדען הראשי, המיקום הלא שגרתי והצורך להתחדש: "הבנו שכדי שנמשיך להיות רלבנטיים אנחנו צריכים להסתכל על רעיונות מבחוץ"

רועי גולדנברג 02.01.2014

הסטארט-אפ זולו מגייס 900 אלף דולר מקרן ההשקעות של חברת נילסן

החברה מפתחת שירות להשוואת סלי קניות אישי בין רשתות שיווק ■ בין בעלי המניות של הקרן - יגאל אהובי

רועי גולדנברג 10.12.2013

עפר לוי: הישראלים באוברדראפט, מתלוננים - ומאושרים

יו"ר נילסן ישראל: "הנושא שהכי מטריד את הישראלי הוא 'איך אני גומר את החודש'. הישראלים הם אלופי העולם בהסתגלות" ■ "בתל-אביב כל מקומות הבילוי מפוצצים. אנשים מסתפקים במנה הראשונה ואחרונה - ומוותרים על העיקרית"

לי-אור אברבך 12.11.2013

סקר של ויזה: הישראלים אוהבים לקנות באינטרנט, גם בחגים

מסתבר כי הישראלים לא מפחדים לתת פרטי כרטיס אשראי אונליין ■ 47% קונים לרוב מאתרים ישראלים, לעומת 28% הקונים לרוב מאתרים בחו"ל

אלה לוי-וינריב 30.09.2013

שוק המזון באוגוסט: עליית המחירים מתחזקת, הצריכה יורדת

נילסן: 24% מכלל המוצרים בחודש אוגוסט 2013 נמכרו תחת מבצעים מיוחדים ■ הקרבות בין תנובה לשטראוס בקטגוריית השוקו הביאו לעלייה של 5% במכר הכמותי בקטגוריה ■ במוצרי טיפוח הבית והפרט נמשכת התנודתיות במחירים

אילנית חיות 09.09.2013

מחקר: נמצא קשר בין ציוצים בטוויטר לבין עלייה ברייטינג

מדובר בחדשות טובות לטוויטר, על רקע השקת מוצר שמיועד למפרסמים בטלוויזיה

אדוורטייזינג אייג' 08.08.2013

מקצצים: 62% יוצאים פחות לבלות, 60% קונים פחות בגדים

סקר נילסן חושף את רמת הפסימיות של הישראלים ■ 65% מהישראלים מאמינים כי המדינה נמצאת במיתון ■ 19% חוששים למקום עבודתם ■ ישראלים רבים מצמצמים גם בהוצאות הטלפון, בחופשות ובנסיעות ברכב הפרטי

אילנית חיות 28.07.2013

נילסן: צמיחה של 6.9% במכירות המשקאות מתחילת השנה

בחודשיים הראשונים של השנה מכירות המזון עלו ב-2.5%; מכירות טיפוח הבית צמחו ב-6.2% ■ נמשכה מגמת ההיחלשות של רשתות השיווק שופרסל ומגה

אילנית חיות 12.03.2013

   12345678   

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988