נילסן

כתבות אחרונות

 

סקר: תחושת הביטחון הכלכלי של הישראלים נמוכה מהממוצע בעולם

שיעור גבוה במיוחד מהצרכנים מרגישים חוסר ביטחון תעסוקתי, חוששים שהמיתון יימשך ומצמצמים את סל הקניות ■ שנת 2012 התאפיינה בהאטה כספית, במיעוט מבצעים ובהתחזקות המותג הפרטי ■ מכון נילסן מסכם שנה

אילנית חיות 21/02/2013

הספורטאי הכי שנוא באמריקה: ניחוש אחד

ההתוודות אצל אופרה לא עזרה ללאנס ארמסטרונג, שמוביל בסקר השנתי המקיף של חברת נילסן; גם טייגר וודס וקובי בראיינט ברשימה; לברון ג'יימס דווקא בחוץ

מערכת גלובספורט 06/02/2013

למה הסופרבול תקוע בגבולות אמריקה?

כי ה-NFL היא המוסד התרבותי האמריקאי שעושה הכי פחות בתחום שבו התרבות האמריקאית נוהגת להצטיין: קולוניאליזם

אבי זורנזון 03/02/2013

ה"רייטינג" החדש בטלוויזיה בארה"ב: ציוצים בטוויטר

המדד של טוויטר ונילסן ימדוד כמה גולשים צייצו או נחשפו לציוצים על תוכניות טלוויזיה

אדוורטיינג אייג' 18/12/2012

האם נשים צופות בשידורי ספורט יותר מגברים?

חברת המחקר נילסן: שיעור הצפייה במשחקי לונדון 2012 היה גבוה יותר בקרב נשים; בסופרבול צפו 45.3% נשים, ובגמר ה-NBA עמד שיעור הנשים על כ-40%

מערכת גלובספורט 07/10/2012

סקר של נילסן: הודעות SMS - אמצעי הפרסום הכי פחות אמין

המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים

רועי גולדנברג 20/09/2012

אלביט מערכות, נילסן ויגאל אהובי זכו במכרז החממות

המדען הראשי בתמ"ת: "העובדה כי כבר בסיבוב הראשון של ההליכים התחרותיים אותם התחלנו, התוכנית מצליחה למשוך לתוכה תאגידים גלובליים כדוגמת נילסן הינה תעודת כבוד לתעשייה הישראלית ולמדינת ישראל"

גלי וינרב ושמוליק שלח 23/07/2012

נילסן: 59% מהאמריקנים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט

עם זאת, רוב הנשאלים סבורים כי הקנייה בחנות פיזית היא הכי אמינה ובטוחה

רועי גולדנברג 08/06/2012

מחקר: למי הצרכנים באמת מאמינים? בעיקר לחברים שלהם

מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים

שירות גלובס 16/04/2012

AOL ונילסן יתמחרו פרסומות וידיאו לפי רייטינג טלוויזיוני

חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט

רועי גולדנברג 16/04/2012

נילסן: ההוצאה העולמית על פרסום ב-2011 עלתה ב-7.3%

מדוח של נילסן עולה כי תעשית הפרסום בארה"ב עלתה בשנה החולפת רק ב-2%

שירות גלובס 10/04/2012

הייתה מחאה? ירידה במכירת מוצרי החלב; החטיפים דווקא עלו

קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו

אילנית חיות ‏ 20/03/2012
מבצעים | לפני כולם

מחירי המוצרים בישראל משתוללים: זינקו בכ-18% בשנתיים

חרם הקוטג' בלם חלקית את עליית המחירים ברבעון השלישי של 2011 - אך המבצעים של החברות מונעים את הירידה בצריכה ■ מחיר ליטר חלב בישראל גבוה ב-39% מאשר בארה"ב ■ מחיר תריסר ביצים בישראל גבוה ב-77% מבארה"ב

אילנית חיות 08/03/2012
האגיס | לפני כולם

שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס

הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר

אילנית חיות 27/02/2012

צייצה וננזפה: אופרה ווינפרי ניסתה להשפיע על הרייטינג

ביקשה בטוויטר מחברי פאנל הרייטינג של נילסן לצפות בתוכניתה בערוץ OWN

רועי ברק 14/02/2012

בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו

אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע

אילנית חיות 01/02/2012

   12345678   

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988