נילסן

כתבות אחרונות

 

סקר: תחושת הביטחון הכלכלי של הישראלים נמוכה מהממוצע בעולם

שיעור גבוה במיוחד מהצרכנים מרגישים חוסר ביטחון תעסוקתי, חוששים שהמיתון יימשך ומצמצמים את סל הקניות ■ שנת 2012 התאפיינה בהאטה כספית, במיעוט מבצעים ובהתחזקות המותג הפרטי ■ מכון נילסן מסכם שנה

אילנית חיות 21.02.2013

הספורטאי הכי שנוא באמריקה: ניחוש אחד

ההתוודות אצל אופרה לא עזרה ללאנס ארמסטרונג, שמוביל בסקר השנתי המקיף של חברת נילסן; גם טייגר וודס וקובי בראיינט ברשימה; לברון ג'יימס דווקא בחוץ

מערכת גלובספורט 06.02.2013

למה הסופרבול תקוע בגבולות אמריקה?

כי ה-NFL היא המוסד התרבותי האמריקאי שעושה הכי פחות בתחום שבו התרבות האמריקאית נוהגת להצטיין: קולוניאליזם

אבי זורנזון 03.02.2013

ה"רייטינג" החדש בטלוויזיה בארה"ב: ציוצים בטוויטר

המדד של טוויטר ונילסן ימדוד כמה גולשים צייצו או נחשפו לציוצים על תוכניות טלוויזיה

אדוורטיינג אייג' 18.12.2012

האם נשים צופות בשידורי ספורט יותר מגברים?

חברת המחקר נילסן: שיעור הצפייה במשחקי לונדון 2012 היה גבוה יותר בקרב נשים; בסופרבול צפו 45.3% נשים, ובגמר ה-NBA עמד שיעור הנשים על כ-40%

מערכת גלובספורט 07.10.2012

סקר של נילסן: הודעות SMS - אמצעי הפרסום הכי פחות אמין

המלצות של אנשים אמינות בפער ניכר מפרסום בפייסבוק ובסלולר: 92% מאמינים לחלוטין או באופן כלשהו להמלצות של חברים ומכרים

רועי גולדנברג 20.09.2012

אלביט מערכות, נילסן ויגאל אהובי זכו במכרז החממות

המדען הראשי בתמ"ת: "העובדה כי כבר בסיבוב הראשון של ההליכים התחרותיים אותם התחלנו, התוכנית מצליחה למשוך לתוכה תאגידים גלובליים כדוגמת נילסן הינה תעודת כבוד לתעשייה הישראלית ולמדינת ישראל"

גלי וינרב ושמוליק שלח 23.07.2012

נילסן: 59% מהאמריקנים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט

עם זאת, רוב הנשאלים סבורים כי הקנייה בחנות פיזית היא הכי אמינה ובטוחה

רועי גולדנברג 08.06.2012

מחקר: למי הצרכנים באמת מאמינים? בעיקר לחברים שלהם

מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים

שירות גלובס 16.04.2012

AOL ונילסן יתמחרו פרסומות וידיאו לפי רייטינג טלוויזיוני

חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט

רועי גולדנברג 16.04.2012

נילסן: ההוצאה העולמית על פרסום ב-2011 עלתה ב-7.3%

מדוח של נילסן עולה כי תעשית הפרסום בארה"ב עלתה בשנה החולפת רק ב-2%

שירות גלובס 10.04.2012

הייתה מחאה? ירידה במכירת מוצרי החלב; החטיפים דווקא עלו

קמעונאי: "המצב לא טוב. מחכים שאנשים ייצאו מתרדמת החורף; חשש שגם מכירות הפסח לא ימריאו" ■ נילסן: מתחילת השנה מכירות המשקאות, היוגורט והקוטג' צנחו

אילנית חיות ‏ 20.03.2012
מבצעים | לפני כולם

מחירי המוצרים בישראל משתוללים: זינקו בכ-18% בשנתיים

חרם הקוטג' בלם חלקית את עליית המחירים ברבעון השלישי של 2011 - אך המבצעים של החברות מונעים את הירידה בצריכה ■ מחיר ליטר חלב בישראל גבוה ב-39% מאשר בארה"ב ■ מחיר תריסר ביצים בישראל גבוה ב-77% מבארה"ב

אילנית חיות 08.03.2012
האגיס | לפני כולם

שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס

הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר

אילנית חיות 27.02.2012

צייצה וננזפה: אופרה ווינפרי ניסתה להשפיע על הרייטינג

ביקשה בטוויטר מחברי פאנל הרייטינג של נילסן לצפות בתוכניתה בערוץ OWN

רועי ברק 14.02.2012

בדיקת "גלובס" בשוק דגני הבוקר: המחיר עלה, המכירות ירדו

אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע

אילנית חיות 01.02.2012

   12345678   

   נמצאו 121 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988