נירלט

כתבות אחרונות

 

הום סנטר מאשרת את חשיפת "גלובס": מרחיבה את המותג הפרטי

זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות

אילנית חיות 10.07.2011

תקציב הפרסום של רשת ג'נטלמן חוזר לפרסום מומה

במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל

שירות גלובס 30.06.2011

הום סנטר נגד טמבור ונירלט: משיקה מותג צבע פרטי

המותג הפרטי חודר לשוק הצבעים לבית, שמגלגל 800 מיליון שקל בשנה ■ מותג הצבע "הום" של הום סנטר יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המתחרים של טמבור ונירלט

אילנית חיות 28.03.2011

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע: "יפה לך" של נירלט

Twisted Fly: באופן נדיר למדד הפרסומות המדוברות, לא נרשם בקרב הגולשים סנטימנט שלילי ביחס לפרסומת

יניב פוהורילס 27.06.2010

שובו של הטפט: מהם הטרנדים הבולטים בתחום חיפוי הקירות?

פסח הוא זמן טוב לרענן את קירות הבית באמצעות צביעה, הדבקת טפטים או שינוי אריחים ■ הטרנדים העדכניים: אריחים מודפסים, טפטים תלת-מימדיים וקירות מנצנצים ■ המחירים מתחילים במאות שקלים ומטפסים לאלפים

מיכל רז-חיימוביץ' 23.03.2010

חברת נירלט השקיעה 2.5 מיליון שקל במהלך שיווקי לפסח

המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי ■ כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה

שירות גלובס‏ 28.02.2010

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט

התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2009

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

חברת נירלט חתמה על הסכם עם חברת דיסני העולמית

עפ"י ההסכם, נירלט תהיה בעלת הזכויות הבלעדיות לשימוש במותג דיסני בתחום הצבע בישראל ■ עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל

שירות גלובס 09.07.2009

חברת נירלט משיקה קמפיין לפסח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

המהלך השיווקי כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 ובאינטרנט, וקמפיין ייחודי במגזר החרדי במסגרתו תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים כתחליף לשקיות הניילון, לשמירה על איכות הסביבה

שירות גלובס‏ 18.03.2009

   12   

   נמצאו 26 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988