זאת כדי להגיע ליעד של 40% ממכירות הרשת ■ השיקה מותג פרטי בתחום הצבעים שיתחרה בטמבור ובנירלט ■ היקף המותג "הום" עומד כיום על 25% מהמכירות
במסגרת הפעילות עלתה ג'נטלמן לראשונה בקמפיין טלוויזיה ובחסות לפרס הראשי בתוכנית הריאליטי החדשה של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", בהיקף של מיליון שקל
המותג הפרטי חודר לשוק הצבעים לבית, שמגלגל 800 מיליון שקל בשנה ■ מותג הצבע "הום" של הום סנטר יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המתחרים של טמבור ונירלט
Twisted Fly: באופן נדיר למדד הפרסומות המדוברות, לא נרשם בקרב הגולשים סנטימנט שלילי ביחס לפרסומת
פסח הוא זמן טוב לרענן את קירות הבית באמצעות צביעה, הדבקת טפטים או שינוי אריחים ■ הטרנדים העדכניים: אריחים מודפסים, טפטים תלת-מימדיים וקירות מנצנצים ■ המחירים מתחילים במאות שקלים ומטפסים לאלפים
המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי ■ כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה
התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים
התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים
עפ"י ההסכם, נירלט תהיה בעלת הזכויות הבלעדיות לשימוש במותג דיסני בתחום הצבע בישראל ■ עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
המהלך השיווקי כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 ובאינטרנט, וקמפיין ייחודי במגזר החרדי במסגרתו תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים כתחליף לשקיות הניילון, לשמירה על איכות הסביבה
אינרוםהנפקה ראשונית לציבורישי דוידיקרן פימירון שטיין