סטורנקסט

חברת מידע שיווקי. המידע השיווקי של סטורנקסט מבוסס על נתוני אמת מהקופות המתקבלים מכ-1,750 נקודות מכירה בשוק הפרטי והמאורגן, שעל בסיסן, באמצעות מודל סטטיסטי, נבנית הערכת המכר לכלל שוק מוצרי הצריכה בישראל.

כתבות אחרונות

 
קניות בסופר. השפעות הקורונה עדיין נוכחות בשוק / צילום: Shutterstock

בהלת הקורונה מאחורינו? מכירות המזון והמשקאות צנחו ב-17% לעומת מרץ 2020

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות הענף ברבעון הראשון ירדו ב־3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז פרצה הקורונה והישראלים פשטו על חנויות המזון • היקף המכירות קטן ב–352 מיליון שקל • חברות שרשמו את הצמיחה הכי גדולה לפני שנה, מציגות כעת את הירידה הכי גדולה

שני מוזס 06.04.2021
קניות בסופר מרקט / צילום: כדיה לוי, גלובס

אחרי בהלת הקניות של פרוץ הקורונה: מכירות המזון והמשקאות בישראל התכווצו ב-3% ברבעון הראשון

לפי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק המזון ברבעון הראשון של 2021 קטנו ב-352 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל ב-2020

שני מוזס 06.04.2021
מדפים בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

ענף המזון משלים שנה לקורונה וממשיך את מגמת הצמיחה גם בפברואר

מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בפברואר ב–3.3 מיליארד שקל, צמיחה של 8.4% ביחס לחודש המקביל אשתקד • ההערכה היא כי החל מהחודש הבא רשתות המזון יתקשו לשמור על קצב הצמיחה שליווה את שנת הקורונה, מגמה שתתחזק ככל שיוסרו המגבלות על המשק

שני מוזס 14.03.2021
סניף רשת יש בבני ברק. הפחתה משמעותית בצריכת מוצרי פרימיום ומותרות / צילום: Associated Press, Ariel Schalit

שוק המזון צמח דרמטית בצל הקורונה? לא בחברה החרדית

קצב הצמיחה במכירת מוצרי צריכה בחברה החרדית ב–2020 היה נמוך מאשר בשנים קודמות • בשוק הכללי הקצב היה גבוה פי ארבעה מממוצע הצמיחה בשנתיים האחרונות

שני מוזס 23.02.2021
מדפים בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סגר שלישי, שנה אזרחית חדשה והמכירות בשוק המזון רק ממשיכות לצמוח

תנובה הציגה צמיחה של 5.6% לעומת החודש המקביל אשתקד, לסך של 509 מיליון שקל • החברה המרכזית הגדילה מכירות ב-7.3%

שני מוזס 16.02.2021
קניות בסופרמקט. התחזקות הבישול הביתי / צילום: Reuters, Amir Cohen

סוף שנה בשוק המזון: הקמעונאיות הרוויחו בגדול, מי היצרניות שנפגעו?

מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי גלובס עולה כי גם בנובמבר נמשך הגידול במכירות מזון ומשקאות, שצמחו ב-8.3% והסתכמו ב־3.3 מיליארד שקל • בעוד הקמעונאיות נהנות, עבור יצרניות ויבואניות המזון התמונה מורכבת, בשל הפגיעה במכירות לשוק המוסדי על רקע מגבלות הקורונה

שני מוזס 09.12.2020
קניות בסופרמרקט בימי קורונה / צילום: כדיה לוי, גלובס

על רקע הקורונה, הצמיחה בשוק המזון והמשקאות ממשיכה לצבור תאוצה

מנתוני סטורנקסט עולה כי באוקטובר כמעט כל חברות המזון המשיכו להציג צמיחה משמעותית • לעומת הזינוק החריג השנה, ב-2021 יש צפי להאטה בצריכה, ובמקביל נערכים בחברות להתייקרות חומרי גלם • וגם, מי החברה שכלל לא הרוויחה מהמשבר?

שני מוזס 05.11.2020
קניות ברשת יוחננוף / צילום: כדיה לוי, גלובס

החגים והסגר השני תמכו בגידול של 9% במכירות המזון בחודש ספטמבר

מנתוני סטורנקסט עולה כי היקף המכירות בשוק המזון והמשקאות צמח ב-8.7% מתחילת השנה לסך של 32 מיליארד שקל • מדובר על תוספת כספית כוללת של 2.55 מיליארד שקל לעומת המכירות שנרשמו בתשעת החודשים הראשונים של 2019

שני מוזס 07.10.2020
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

בחסות הקורונה: שוק המזון צמח ב–10% מתחילת השנה

אפקט הקורונה המשיך לתמוך בצמיחה בקניות ברשתות השיווק גם בחודש מאי • נתוני סטורנקסט מציגים גידול חריג בשוק שהתרגל לצמיחה מתונה בשלוש השנים האחרונות

שני מוזס 10.06.2020
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

תודה למסעדות הסגורות: שוק המזון והמשקאות צמח במאי ב-4.2%

כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה

שני מוזס 09.06.2020
שומרים על מרחק בטוח בתור למכולת שכונתית בצל הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס

שוק המזון צמצם מבצעים בפסח, והמחירים זינקו לשיא של 4 שנים

מדד המחירים בחודש אפריל 2020 מציג עלייה של 2.6 נקודות בהשוואה לאפריל 2019, כך עולה מנתוני סטורנקסט • עליית המחירים נרשמה במקביל לירידה של 1.3% במכירות מוצרי הצריכה לעומת אפריל אשתקד

שני מוזס 13.05.2020
אייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, אבי בן אסאייג, מנכ"ל אסם, אייל מליס, מנכ"ל תנובה / צילום: יוסי זמיר, סיון פרג', כדיה לוי
ענף המזון | ניתוח

אחרי "שיגעון מרץ", המיתון מאיים גם על רשתות המזון

לאחר שבמרץ רשם שוק המזון את שיא כל הזמנים, באפריל נרשמה עלייה של 25 מיליון שקל בלבד במכירות ביחס לחודש המקביל • מתחילת השנה נמכרו מזון ומשקאות ב-14 מיליארד שקל • גורמים בשוק: נערכים לתרחיש של מיתון בהמשך השנה

שני מוזס 06.05.2020
עגלת קניות/ צילום: עינת לברון
ענף המזון | ניתוח

אחרי שיא של מכירות במרץ: שוק המזון והמשקאות עומד במקום באפריל

מכירות שוק המזון והמשקאות רשמו בחודש אפריל 2020 גידול של 0.7% בלבד לעומת אפריל 2019, כך לפי נתוני סטורנקסט • את השליש הראשון של 2020 מסכם השוק עם גידול של קרוב ל-11%

שני מוזס 06.05.2020
פקק של אנשים בכניסה לסניף של רשת יוחננוף / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף המזון | ניתוח

שיא כל הזמנים במכירות המזון בחודש מרץ 2020: כ-4.4 מיליארד שקל

הסגר, סגירת המסעדות, חג הפסח וביטול החופשות בחו"ל הזניקו את מכירות המזון והמשקאות בישראל • במרץ 2020 הישראלים קנו ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר בחודש המקביל אשתקד • רוב היצרניות רשמו צמיחה דו-ספרתית במכירות ברבעון הראשון של השנה

שני מוזס 16.04.2020
תורות עמוסים בכניסה לרשתות השיווק / צילום: איל יצהר, גלובס

יש גם מי שנהנה מהמשבר: מכירות המזון נסקו ב-37% בחודש מרץ

לפי נתוני סטורנקסט, בגלל משבר הקורונה ועיתוי חג הפסח הציבור רכש במרץ 2020 מזון ומשקאות ב-1.2 מיליארד שקל יותר מאשר במרץ אשתקד

שני מוזס 13.04.2020
תורים ברמי לוי / צילום: תמונה פרטית , גלובס
קמעונאות | ניתוח

חוששים מעוצר? המכירות בתחום המזון והמוצרים לבית זינקו ביותר מ-40%

נתוני סטורנקסט חושפים כי המשבר הכלכלי מדלג בינתיים על רשתות המזון • על רקע הגבלות התנועה והחשש מעוצר, נסק סך הקניות של מוצרי צריכה בשבוע החולף בעשרות אחוזים בהשוואה לשבוע רגיל • הגידול המשמעותי ביותר נרשם בקטגוריות העופות, המצות והכפפות

שני מוזס 24.03.2020

   123456789   

   נמצאו 131 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9

צרו איתנו קשר *5988