סיימון בונד

ראש יחידת חדשנות ופיתוח עסקי של Proximity Worldwide

כתבות אחרונות

 

סיימון בונד: הצרכן הוא היום המדיה הכי חזקה בעולם

בונד, מנהל בסוכנות BBDO & Proximity Worldwide ומייסד המיזם Digital Lab, אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק בפאנל שבדק כיצד ייראו משרדי הפרסום של העתיד

ענת ביין-לובוביץ' 13/07/2011

סיימון בונד: "הוידיאו אונליין יגדל פי ארבעה ב-2015"

סיימון בונד, סגן נשיא ב-BBDO: "לא יאומן שיש ביו-טיוב 2 מיליארד סרטי וידיאו חדשים כל יום" ■ "2.5 מיליארד איש יוכלו לגשת לאינטרנט דרך מכשירי טלפון"

בתיה פלדמן 13/07/2011

מושב בוועידת התקשורת: איך יוצרים מהפכנות שיווקית?

מושב מיוחד בנושא יתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי

שירות גלובס 11/07/2011

כיצד ייראה משרד הפרסום העתידי?

על שאלה זו ינסה לענות פאנל מיוחד שיתקיים בוועידת תקשורת, נתח שוק ודיגיטל 2011

שירות גלובס 27/06/2011

"ההשפעה הגדולה ביותר על צרכנים מגיעה מהצרכנים עצמם"

סיימון בונד, מנהל הפיתוח העסקי בסוכנות הפרסום הדיגיטלית פרוקסימיטי מבית BBDO, מציג את חזון השיווק הדיגיטלי שלו ■ הבשורה הטובה: הצרכן הופך לשותף במערך השיווקי

חגית ברונסקי 18/08/2010

סיימון בונד: "העובדה שיש לך עמוד בפייסבוק לא תקפיץ את המותג שלך"

בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

עומר רבין 19/07/2010
צרו איתנו קשר *5988