עיתונות

כתבות אחרונות

 

"יש ניסיונות, בעיקר של ממשלות, להגביל את חופש העיתונות"

הלורד דייויד האנט, יו"ר מועצת העיתונות הבריטית, מתייחס לפגיעה בסטנדרטים של העיתונות הכתובה ולדרך לשיקום תדמיתה

לי-אור אברבך 09.09.2013

ידיעה מרעישה

רכישת "וושינגטון פוסט" ע"י ג'ף בזוס היא בשורה מעודדת לעיתונות

יהודה שוייצר 14.08.2013

ניתוח מיוחד: מהן הסיבות שהובילו לקריסת מוטו תקשורת?

הקריסה של קבוצת מוטו תקשורת היא לא עוד סיפור של התכווצות בענף המדיה ■ במקרה הזה מדובר בבעיות של הבעלים אילן ציוני דווקא בעסקיו האחרים, שהובילו לעצירת תזרים המזומנים לרשת המגזינים ■ מי עשוי לרכוש את הקבוצה?

לי-אור אברבך 06.08.2013

מייסד אמזון רוכש את ה"וושינגטון פוסט" ב-250 מיליון דולר

הרכישה תבוצע על-ידי ג'ף בזוס באופן פרטי ואינה קשורה בשום צורה לאמזון

שירות גלובס 06.08.2013

"לא להסתמך על המפרסמים לחלוטין, אבל לא לוותר עליהם"

החיפוש אחר המודל הכלכלי שיציל את העיתונות מוביל אותנו למערב ארה"ב, אל חברת "זאורה", אחת המובילות בעולם בתחום חומות התשלום - מכירת מנויים לגופי תוכן באינטרנט

לי-אור אברבך 05.08.2013

עורך בעיתון הספרדי "אל מונדו": "אין לנו איך לקיים את העסק"

העיתון "אל מונדו" היה הראשון שהקים בספרד שירות דיגיטלי מתקדם לקוראיו וביסס קהל מנויים בעידן החינמי ■ אך לדברי סגן עורך העיתון, חוליו מיראוואלס מרטין, כשתקציבי הפרסום צוללים ב-40% - לא בטוח כבר שגם זה יציל אותם

לי-אור אברבך 16.07.2013

ניתוח מיוחד: סאגת "מעריב" - איפה שלמה בן-צבי טעה?

העיתון "מעריב" גוסס כבר שנים ארוכות, ונדמה כי בכל פעם שהוחלפו בו הידיים, הופתעו הבעלים מחדש מהיקף הבעיות ■ מדוע בכל זאת החליט שלמה בן-צבי להיכנס להרפתקה, מתי נדלקה לכולם הנורה האדומה, ומה יעלה בגורל העיתון?

לי-אור אברבך 12.07.2013

מגזין הגברים "Maxim" מוצע למכירה ב-20 מיליון דולר

מדובר בכעשירית משווי המגזין לפני 6 שנים ■ צפוי להפסיד השנה 3-5 מיליון דולר

רועי גולדנברג 11.07.2013

"העבודה של העורך לא נגמרת אחרי שהוא לוחץ 'שגר'"

טוני היילי, שעומד בראש הסטארט-אפ Chartbeat, פיתח מערכת המספקת לעורכי אתרי תוכן את נתוני ההצלחה של כל ידיעה, בזמן אמת ■ "לא חשוב רק שתכתוב את זה, חשוב גם שמישהו יקרא את זה. מה שלא קוראים - אין לו מקום"

לי-אור אברבך 11.07.2013

קורבן על מזבח הפרינט

"מעריב" יהיה חייב להיסגר. זה לא יכול היה להיות אחרת

לי-אור אברבך 09.07.2013

"עיתונאי כלכלה יודעים איך עובדת כל תעשייה - חוץ משלהם"

‎לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"

לי-אור אברבך 07.07.2013

המהפך הושלם: יותר צרכני ספורט באינטרנט מאשר בפרינט

מחקר: 61% מהאוהדים בבריטניה צרכו השנה ספורט באמצעות האינטרנט, לעומת 59% בלבד בעיתונות ובמגזינים מודפסים; 97% נאמנים לטלוויזיה

מערכת גלובספורט 24.06.2013

עורכי מגזין הסטודנטים "ד'קמפוס": "זיהינו נישה לא מספיק מאוישת"

אחרי שנה בשטח, אנשי מגזין הסטודנטים "ד'קמפוס" טוענים שהם הצליחו למלא נישה חסרה: עיתון סטודנטים ארצי ■ אבל גם עם תפוצה של 100 אלף עותקים לגיליון ופלטפורמה דיגיטלית, הם מודים כי הדרך למימוש הפוטנציאל עוד ארוכה

רועי גולדנברג 19.06.2013

רוב העיתונאים מודדים הצלחה לפי הפופולריות של הכתבה

כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום

רועי גולדנברג 13.06.2013

סגירת מקומוני "זמן מעריב": פצצת הזמן חזרה לתקתק

עשרות אלפי תושבים בפריפריה שהמקומונים שימשו להם לפה נותרו עכשיו ללא ייצוג, והתקשורת הארצית תמשיך להתעלם מהם ■ תושבים שהתדפקו לשווא על דלתות הרשויות; נזקקי מערכת הרווחה; הורים מתוסכלים ועוד

יונתן כיתאין 12.06.2013
דליה דורנר | לפני כולם

מועצת העיתונות מציעה סבסוד ממשלתי לעיתונות

בין ההמלצות: תיקון חקיקה שיעודד עיתונים לעבור לדיגיטל באמצעות סובסידיות ■ עמוס שוקן, מו"ל "הארץ": "שלא יתעסקו במודל העסקי שלנו. שיעסקו באתיקה"

לי-אור אברבך 11.06.2013

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 811 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 51

צרו איתנו קשר *5988