עיתונות מקוונת

כתבות אחרונות

 
נועם ברדין / צילום: איל יצהר

אחרי עזיבת Waze, נועם ברדין מחפש מודל כלכלי חדש לעיתונות

ברדין הציג את המיזם החדש שלו, Paygo Media, שיאפשר למשתמשים לשלם על כל פיסת תוכן שהם צורכים בנפרד, במקום לקנות מנויים חודשיים • השותף הראשון של ברדין במיזם: העיתונאי והשדרן האגדי דן ראת'ר

אופיר דור 24.03.2021
האתר של ישראל היום
ישראל היום | בלעדי

מדביק את הפער: "ישראל היום" משקיע באפליקציה משודרגת למובייל

העיתון, המופץ בחינם, מבקש להדביק את הפער הדיגיטלי ונערך להשקה בהשקעה של מאות אלפי שקלים במקביל לשדרוג האתר • בהמשך ייערכו בעיתון לשיווק ולקידום המהלך בקמפיין פרסום נרחב

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2021
עיתון "וול סטריט ג'ורנל"  / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מאות עיתונאי "וול סטריט ג'ורנל" במכתב למו"ל: הפרדה ברורה יותר בין החדשות לדעות

לטענת העיתונאים, העדר בדיקת עובדות ושקיפות במדור הדעות מערער את אמון הקוראים • הכתבים הזכירו מאמר של סגן נשיא ארה"ב תחת הכותרת "אין גל שני של קורונה" כדוגמה לכך, וקראו להפרדה ברורה יותר בין החדשות לדעות באתר

וול סטריט ג'ורנל 22.07.2020
אתר ביזפורטל / צילום: צילום מסך

המנתח הפיננסי שקנה לעצמו אתר פיננסי: אבישי עובדיה השלים את רכישת ביזפורטל בכ-10 מיליון שקל

רכש את יתרת החזקותיה (כ-50%) של חברת קו מנחה באתר • ישלם כ-4.5 מיליון שקל במזומן ובנוסף יעניק שירותי פרסום לקו מנחה בשווי כמיליון שקל

אביב לוי 14.06.2020
דונלד טראמפ / צילום: רויטרס

"כשעושים תוכן חסום, חייבים לתת לגולש ערך מוסף"

כלי התקשורת המובילים בעולם מאמצים את המודל של חומת תשלום, ו"גלובס" עושה היום צעד ראשון בדרך אל היעד • גדי להב, לשעבר מנהל מחלקת המוצר הדיגיטלי של "פייננשל טיימס": "כשההכנסות תלויות בקוראים, צריך להבין מה קורה איתם ולא לדלג עליהם. צריך לגרום להם לרצות לשלם"

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2020
פוסטר של פייסבוק שמתנגד לפייק ניוז / צילום: שאטרסטוק

צוקרברג רוצה להקים את סוכנות הידיעות הגדולה בעולם - וזה מדאיג

הרשת החברתית משיקה מהלך שמטרתו הבלטת תוכן עיתונאי, ועל הדרך מקווה לשקם את היחסים עם אתרי החדשות הגדולים • שיתוף הפעולה עשוי לסייע לגופי העיתונות, אך צריך לשים לב לסוגיות בעייתיות - החל מאתיקה ועד העמקת התלות בפייסבוק

עמרי זרחוביץ' 28.10.2019
לוגו המשרוקית של גלובס

"אחרי שנים כלי התקשורת החלו לבחון לעומק את העובדות"

פרויקט "המשרוקית של גלובס" זכה בשבוע שעבר בפרס DIGIT לחדשנות דיגיטלית • מנהל המיזם, בעז רקוץ', התארח ב"גלובסטוק" והציג את הדרך בה עשויה לפעול התקשורת בעתיד הקרוב • האזינו

צוות גלובסטוק 31.03.2019
צוות המשרוקית / צילום: המשרוקית

המשרוקית זכתה בפרס DIGIT: "עובדות הן תנאי בסיסי לקיום שלנו כבני אדם תבוניים"

צוות "המשרוקית של גלובס" קיבל היום את פרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית • מנהל המשרוקית בועז רקוץ': "עמדות ודעות הן חיוניות, אבל תתעקשו שהשיח יתנהל קודם כל במישור עובדתי"

שירות גלובס 25.03.2019
המשרוקית / איור: גיל ג'יבלי

זוכת פרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל: "המשרוקית של גלובס"

מנימוקי הזכייה: "בעידן של פייק ניוז ואובדן אמון במוצר העיתונאי, הצליח מיזם 'המשרוקית' לחזור ליסודות של העבודה העיתונאית ולייצר מוצר עיתונאי רלוונטי, משפיע ואמין"

שירות גלובס 20.03.2019
עיתונות / צילום: Shutterstock

האם חומות התשלום מוכיחות עצמן כעתיד העיתונות?

בקרב עיתונים בעולם הולכת ומחלחלת ההבנה שהישועה לא תגיע משוק הפרסום בדיגיטל • גם בארץ מודל חומת התשלום צובר תאוצה, כשרק השבוע פורסם ב"גלובס" שגם ynet שוקלים לעבור בחודשים הקרובים למודל • האם זה הפתרון האידיאלי שיחזיר את העיתונות לעידן של מודל עסקי בר-קיימא, למה הוא לא מתאים עבור כל העיתונים, ומה יקרה בארץ? • מדד המותגים

יונתן כיתאין 24.07.2018
פיד בפייסבוק / צילום: shutterstock

פייסבוק מרעיבה את כלב השמירה של הדמוקרטיה | טור אישי

שינויים שפייסבוק מכניסה באלגוריתם שלה בזמן כתיבת שורות אלה, מקשים מאוד על תעשיית התוכן • מדד המותגים

נדב שובל 23.07.2018
לוגו ynet / צילום: יחצ
ynet | לפני כולם

ב-ynet שוקלים מעבר חלקי למודל של "חומת תשלום"

באתר הפופולרי של קבוצת "ידיעות אחרונות" עובדים על פרויקט שעשוי לצאת לפועל כבר בחודשים הקרובים, שיגביל את הגישה לחלק מהאתר רק ללקוחות משלמים

יונתן כיתאין 22.07.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק

גוגל תשיק פלטפורמה חדשה שתילחם בתופעת הפייק ניוז

גוגל ניוז אינשאייטיב הוא יוזמה חדשה של ענקית הרשת שתיתן דגש על עיתונות מדויקת ■ שווי ההשקעה: 300 מיליון דולר

יסמין יבלונקו 20.03.2018
facebook / צילום: שאטרסטוק

העיתון הגדול בברזיל החליט להפסיק להעלות תכנים לפייסבוק

"פולהה דה סאו פאולו", יומון מהעיר סאו פאולו עם 285,000 מנויי דפוס ודיגיטל, הפסיק להעלות תכנים לפייסבוק על רקע שינוי פיד החדשות

וול סטריט ג'ורנל 12.02.2018
קניות באינטרנט/ צילום:יחצ

מו"לים בחו"ל אימצו מדדי אמון למהימנות ידיעות באינטרנט

גופים בהם "וושינגטון פוסט" ו"אקונומיסט" כבר הודיעו כי יאמצו את המדדים החדשים, וגם גוגל, פייסבוק וטוויטר הביעו נכונות להשתמש בהם

וול סטריט ג'ורנל 16.11.2017
מודעה דיגיטלית בטיימס סקוור / צילום: רויטרס

הכתובת על הקיר הדיגיטלי

אנשי תקשורת, מודלים חדשים משנים את הענף - חבל שנהיה מופתעים

נירית כהן 21.06.2017

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988