עיתונות מקוונת

כתבות אחרונות

 
אריאנה הפינגטון / צלם: רויטרס

"האפינגטון פוסט" ישיק בשנה הבאה מהדורה ערבית

זאת בשיתוף עם בכיר לשעבר ברשת אל-ג'זירה ■ המטרה: לפנות לקהל הולך וגדל של אוכלוסייה שמחוברת לאינטרנט במזרח התיכון

רועי גולדנברג 06.08.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

איך משפיעים נתוני הגלישה באתרי החדשות על נושאי הסיקור?

‎מה הייתם מעדיפים לקרוא - את מה שחשוב ומשפיע על המציאות שלכם, או את מה שיהפוך לוויראלי וכולם ידברו עליו? ■ וגם: האם נכון לייבא לישראל את הטרנד מעבר לים, שלפיו משלמים לכותבים לפי הפופולריות של האייטמים שלהם?

רועי גולדנברג 01.07.2014

מדריך להצלת דינוזאורים

שלל עצות מוזהבות יש בדוח שדלף מניו-יורק טיימס. יעזור? לא

דורון אביגד 29.05.2014

האם עיתונות האינטרנט בישראל מעודדת התאבדויות?

מחקר של של ד"ר יוסי לוי-בלז מעלה כי 28% מהטוקבקים לכתבות ברשת על התאבדות מצדדות באקט האובדני

לי-אור אברבך 25.05.2014

"ניו-יורק טיימס": ההכנסות ממנויים עלו, הטראפיק והפרסום צנחו

הכנסות ה"ניו-יורק טיימס" מפרסום בפרינט רשמו אשתקד ירידה של 7%, במקביל לירידה של 4.3% בהכנסות מפרסום בדיגיטל

רועי גולדנברג 22.05.2014

מנכ"ל האפינגטון פוסט: "AOL מצפה שהעסק יתחיל להרוויח"

3 שנים אחרי עסקת הענק שבה רכשה AOL את אתר התוכן "האפינגטון פוסט", הוא עדיין לא מצליח לעבור לרווחיות ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" מסביר המנכ"ל ג'ימי מיימן את אסטרטגיית ההתרחבות העולמית ואת המודל העסקי של האתר

רועי גולדנברג, מינכן 28.01.2014

"המקום", "אלכסון", "פה-שם": הכירו את מגזיני הרשת החדשים

3 כתבי עת בפורמט מגזיני רשת שנוסדו השנה מהווים אלטרנטיבה איכותית ומעמיקה לחלקים נרחבים בעיתונות המודפסת והמקוונת ■ המודל העסקי עוד לא מגובש לגמרי, אך המטרה ברורה: "יציאה מעיתונות המיינסטרים לדרך חדשה"

מתן שירם 07.01.2014

רוי סקוף: בקרוב נקים גרסה של "האפינגון פוסט" בישראל

סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"

לי-אור אברבך 06.11.2013

השכר בתקשורת: 4,000 שקל למתחילים, 70 אלף לטאלנטים

שוק התקשורת לא מצליח להרים ראש: בעיתונים היומיים מקצצים, ערוץ 10 והחדשות המקומיות שרדו משבר, והעתיד לא נראה מבטיח ■ פרויקט השכר 2013

רועי גולדנברג 10.10.2013

מספר הגולשים באתר "הסאן" ירד ב-60% מאז חומת התשלום

המודל של אתר "הסאן" הבריטי אינו מאפשר לגולשים לקרוא אף כתבה ללא תשלום

שירות גלובס 24.09.2013

עורך בעיתון הספרדי "אל מונדו": "אין לנו איך לקיים את העסק"

העיתון "אל מונדו" היה הראשון שהקים בספרד שירות דיגיטלי מתקדם לקוראיו וביסס קהל מנויים בעידן החינמי ■ אך לדברי סגן עורך העיתון, חוליו מיראוואלס מרטין, כשתקציבי הפרסום צוללים ב-40% - לא בטוח כבר שגם זה יציל אותם

לי-אור אברבך 16.07.2013

"העבודה של העורך לא נגמרת אחרי שהוא לוחץ 'שגר'"

טוני היילי, שעומד בראש הסטארט-אפ Chartbeat, פיתח מערכת המספקת לעורכי אתרי תוכן את נתוני ההצלחה של כל ידיעה, בזמן אמת ■ "לא חשוב רק שתכתוב את זה, חשוב גם שמישהו יקרא את זה. מה שלא קוראים - אין לו מקום"

לי-אור אברבך 11.07.2013

"עיתונאי כלכלה יודעים איך עובדת כל תעשייה - חוץ משלהם"

‎לואיס ד'בורקין, מייסד אתר "פורבס" במתכונתו החדשה, יצר מודל שבו גם מותגים יכולים לפרסם ידיעה עיתונאית אם ישלמו מספיק, ואין לו בעיה עם זה: "התעשייה צריכה למצוא דרך איך לייצר תוכן טוב, בלי כל השכבות הביורוקרטיות של הפרינט"

לי-אור אברבך 07.07.2013

רוב העיתונאים מודדים הצלחה לפי הפופולריות של הכתבה

כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום

רועי גולדנברג 13.06.2013

מי מפחד מכסף?

יש לשקול להכניס תוכן שיווקי בתבונה, באופן מסודר וגלוי

לי-אור אברבך 22.04.2013

המגמה מתחזקת: "הטלגרף" הבריטי יגבה תשלום מהגולשים

על-פי המודל, גולשים יוכלו לקרוא עד 20 כתבות בחינם בחודש באתר "הטלגרף", אך מעבר לכך הם יידרשו לעשות מנוי בעלות של 1.99 פאונד לחודש

שירות גלובס 27.03.2013

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988