ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
(מימין) סיגל עבודי, קרן בכר אמיתי, מאיה שרן / צילום: איל יצהר, עופר חגיוב

הקשיים וההצלחות: הנשים המשפיעות של ענף הפרסום מדברות

10 בכירות בענף הפרסום מדברות על אתגרי הניהול בענף גברי • הן ביקשו להגיב לפרויקט 50 הנשים המשפיעות של גלובס, אנחנו הקשבנו

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2021
איפה הנשים בפרסום / הדמיה: אפרת לוי, גלובס

כך לא פותחים את המועדון: טור תגובה למוסף 50 הנשים המשפיעות

בגיליון הנשים המשפיעות בחר גלובס שלא לבחור מנהלות בתחום הפרסום, בטענה כי התחום עדיין נשלט בידי גברים שמרניים • טקסט כזה רק מנציח את קיומו של מועדון סגור

קרן בכר אמיתי 08.03.2021
אור גלייכר ובן סבר, ענבר-מרחב G / צילום: איל יצהר

"פרסום בנאלי עושה לנו אלרגיה. זה לא משהו שאנחנו יכולים להכיל או לעשות"

אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2021
שדה תעופה נתב"ג ריק מנוסעים / צילום: יוסי פתאל

אפקט דומינו: סגירת התעופה והתיירות פגעה בגננים, במאבטחים ובפרסומאים

לפי בדיקה של האוצר, ענף התעופה בולט בפגיעה הכלל-משקית שגרמה סגירתו במשבר הקורונה • כל משרה בענף תומכת ב–1.74 משרות בענפים אחרים • בתוך כך, מאז הסגר השלישי נרשמו יותר מ–48 אלף דורשי עבודה חדשים

עמירם ברקת 04.01.2021
אהרון שפרד / צילום: Associated Press, Matt Rourke
ענף הפרסום | ראיון

להשפיע לא פחות מרונאלדו: הכירו את סוכנות המשפיענים החדשה שמגיעה לתל אביב

אהרון שפרד הקים את סוכנות המשפיענים הבינ"ל Goat על סמך ניסיון מקרי, שבו קיבל החזר השקעה מפתיע • עכשיו Goat נכנסת לישראל בשותפות עם קבוצת בלוסטון, איש העסקים רונן מיילי וחברת התוכן peach

ענת ביין-לובוביץ' ואסף אוני 26.12.2020
שילוט חוצות בירושלים / צילום: מגה מדיה

המשבר בפרסום מגיע לעיריות: אין מתמודדים במכרז שלטי החוצות בחולון

אף שחולון נחשבת לעיר מרכזית בגוש דן אף חברת שילוט לא ניגשה למכרז • מנכ"ל חוצות זהב: " העיריות יושבות על הגדר ולא מקבלות החלטות. זה עלול למוטט את הענף כולו והעיריות ימצאו את עצמן ללא זכיין וללא הכנסות כלל"

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
ענף הפרסום כמרקחה: מה עומד מאחורי גל המיזוגים והרכישות? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

ענף הפרסום כמרקחה: מה עומד מאחורי גל המיזוגים? רמז: לא רק הקורונה

לאחרונה שוטף את ענף הפרסום גל חדש, ובניגוד לשנים קודמות הוא גם מניב תוצאות • בגל הזה, משבר הקורונה הוא רק זרז לתהליכים שהחלו כבר לפני מספר שנים עם התחזקות הדיגיטל • עם זאת, הקבוצות הבינ"ל עם הכסף הגדול עדיין מהססות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2020
השלט של מאיר אדרי מעל נתיבי איילון / צילום: יח"צ

מה עומד מאחורי שלט החוצות שהרגיז את יאיר נתניהו

שלט ענק שתלה מאיר אדרי, מבעלי חברת השילוט אדרי 8, עם תמונותיהם של נתניהו וגנץ ביניהם הכיתוב הכיתוב "855,360 מובטלים", מעורר סערה • אדרי: "אני לא נגד ביבי ולא נגד גנץ, אני בעד המדינה וענף הפרסום שקורס, אף אחד לא מימן את הקמפיין"

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2020
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
ענף הפרסום | בלעדי

רמי יהושע במו"מ לרכישת משרד הפרסום M&C Saatchi

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים עזבו אנשי M&C Saatchi את המשרדים שלהם, ועברו לשבת במשרדי יהושע TBWA • בשלב זה לא ברור באיזה פורמט יפעל המשרד החדש אם הרכישה תצא לפועל

ענת ביין-לובוביץ' 07.07.2020
שלט חוצות ריק בכביש איילון בת"א / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

חברות שילוט החוצות לא מתאוששות מהמשבר ומבקשות התאמה למצב החדש

לפני כחודש התחלנו לשוב לשגרה, אולם שוק הפרסום מתקשה להתאושש, ובחברות שילוט החוצות קשה שבעתיים • לדברי גולן גבאי, מנכ"ל "חוצות זהב", היקף הפרסום בשילוט נמוך ב-40% ביחס לפרסום לזמן המקביל אשתקד, בעוד שבטלוויזיה נרשמה ירידה של "רק" 30%

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2020
אבי ניר, מנכ"ל קשת 12, ואבי בן טל, מנכ"ל רשת 13 / צילום: ינאי יחיאל, תמר מצפי
ענף הפרסום | בלעדי

אחרי הכתף הקרה שקיבלו מאמסלם, קשת ורשת שוב מאחדות כוחות – מול השר הנדל

מנהלי הערוצים מבקשים לזרז את קבלת ההחלטות בנושא הביד • מדובר בכ-35 מיליון שקל ששילמו קשת, רשת וערוץ 10 לפני למעלה מחמש שנים המיועדים לחלוקה בין הערוצים המסחריים וחברות הכבלים • בחודש מאי נרשמה ירידה משמעותית בהוצאה לפרסום בטלוויזיה ביחס למקבילו אשתקד

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2020
קופת חולים כללית / צילום: בר אל
ענף הפרסום | בלעדי

גליקמן, אדלר ומקאן עלו לשלב הבא במכרז שירותי בריאות כללית

משרדי הפרסום יציגו בקרוב מצגות קריאטיב להנהלת הקופה • היקף הפרסום של כללית עומד על למעלה מ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2020
עוברת אורח מסתכלת בנייד כשברקע גרפיטי בבריטניה על ההסטריה בצל הקורונה / צילום: Massimo Paolone/LaPresse, Associated Press
טלוויזיה | פרשנות

פרשנות: פה זה לא אירופה, וגם לא אוסטרליה

בזמן שבישראל מלקקים את הפצעים וזוכים לכתף קרה משר התקשורת, במדינות שונות בעולם הממשלה דווקא מנסים לסייע לגופי השידור לצלוח את התקופה • וגם: לפי מחקר חדש בארה"ב, כמעט 26% יותר מותגים מפרסמים בטלוויזיה האמריקאית היום לעומת לפני שנה

דוד ורטהיים 27.04.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

היום שאחרי: בענף הפרסום צופים ירידה של לפחות 25% בהכנסות

בתעשיית הפרסום מאמינים שהחלק הקשה עוד לפניהם • לקראת הקיץ המחירים אמורים לעלות באופן ניכר, אך בקרב הגופי השידור מחלחלת ההבנה שזה כנראה כבר לא יקרה • ובינתיים, ברשת מנמיכים את יעדיי ההכנסות, ובקשת משמישים פורמטים ישנים ונערכים לקיצוץ

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2020
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020

   12345678910111213   

   נמצאו 208 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988