ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מגמה: השימוש בפרילנסרים בענף הפרסום הולך ותופס תאוצה

נכנס מכרז חשוב? הבריף בלתי פציח? הלקוח תובעני? שכירת פרילנסרים לפרויקטים נקודתיים הפכה בשנים האחרונות למקובלת ■ האם המיתון יעצור את זה?

ענת ביין-לובוביץ' 27.08.2012

עולה אבל לאט: מדד הפרסום מצביע על התאששות קלה בענף

היקפי הפרסום עלו מעט, מספר ההפקות בטלוויזיה נמצא בעלייה, וגם הביקוש לעובדים רשם מגמה חיובית ■ מצד שני, אפקט המחאה החברתית עדיין לא פג

ענת ביין-לובוביץ' 24.07.2012

"LEAD יהיה בעשירייה הראשונה של משרדי הפרסום תוך 3 שנים"

רמי יהודיחה, מנכ"ל ומבעלי משרד הפרסום LEAD, קטף באחרונה את התואר "משרד הפרסום הצומח ביותר במחצית 2012", אבל הוא מכוון הרבה יותר גבוה ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע חייבים להשביח את המשרד בטאלנטים יקרים

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2012

מנכ"ל BBDO אירופה: ענף הפרסום היום רלוונטי מאי-פעם

פיטר שרמן: "אפשר להשתמש בהמון פלטפורמות בעולם הפרסום, אבל בשורה התחתונה אם הרעיון לא יצירתי ולא מרתק - אנשים לא יצרכו את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2012

שלמור-אבנון-עמיחי: "לא חשבנו שהמשבר יהיה כזה אדיר"

הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2012

אדם אבנון: "הקולגות שלנו הרגישו חולשה ועטו על הטרף"

המנכ"ל החדש של שלמור-אבנון-עמיחי בראיון למגזין "פירמה": "אני חושב שענף הפרסום איבד את האתיקה המקצועית שלו"

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2012

"תקציבי הפרסום נשארים במשרדים הגדולים רק מכוח האינרציה"

מעמדתו כשותף במשרד פרסום קטן, איש הקריאייטיב גיא גורן תוקף את הגווארדיה הוותיקה בענף, טוען כי במשרדים הגדולים יש מחסור באנשי קריאייטיב מנוסים, ומסביר למה הוא לא מאשים את עצמו בכישלון של קיקה, שהייתה לקוח שלו

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2012

ענף הפרסום ממשיך לסבול מהמחאה - אך הצניחה נבלמה

מדד הפרסום ממשיך להצביע על רמת פעילות נמוכה ברבעון האחרון ■ המפרסמים הגדילו את הפרסום, הפקות הטלוויזיה התרבו, אך מחירי הפרסום בשפל של 7 רבעונים ■ על האופטימיות מעיבה גם האפשרות של התחדשות המחאה בקיץ 2012

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2012

נילסן: ההוצאה העולמית על פרסום ב-2011 עלתה ב-7.3%

מדוח של נילסן עולה כי תעשית הפרסום בארה"ב עלתה בשנה החולפת רק ב-2%

שירות גלובס 10.04.2012

ynet מעלה סדרת אינטרנט על תעשיית הפרסום בישראל

הסדרה תיקרא "האודישנים" ותשודר מדי יום ראשון ■ בין המשתתפים: אמנון וולף, רות רסיוק, אוהד קנולר, ריקי בליך, עידן יניב ומורן אייזנשטיין

רועי גולדנברג 09.04.2012

מקצוע נחשק? איזו קריירה אפשר לפתח בענף הפרסום

צעירים רבים חולמים על הזוהר של ענף הפרסום ■ איזו קריירה אפשר לפתח בתחום זה, אילו כישורים נדרשים, מהם מסלולי הקידום האפשריים, וכמה מרוויחים בהם?

ענת כהן 22.03.2012

ביום שאחרי שילוח: האם מקאן ימשיך להיות מלך הביצה?

מכירת מניותיו של אילן שילוח במקאן תחולל רצף שינויים שישפיעו על הענף כולו ■ האם התשתית הניהולית הקיימת במקאן תצעיד את המשרד קדימה; והאם שילוח עצמו, המחויב ללוות את המשרד ב-5 השנים הקרובות, יישאר דומיננטי עד סופן?

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2012

"בת 31, תקציבאית במשרד פרסום - בלי סיכוי להתקדם"

דליה, תקציבאית במשרד פרסום גדול, מתארת במדור "החברים של גלובס בפייסבוק מספרים" את התסכול שלה מהקריירה ■ "המעסיקים לא באמת נותנים לי צ'אנס"

ענת כהן 08.03.2012

הדור הבא: "גלובס" מסמן 3 משרדי פרסום קטנים שיפרצו השנה

אחרי שנים של קיפאון, ענף הפרסום עובר שינויים מהותיים: משרדים גדולים נחלשים, תקציבים משמעותיים מחליפים ידיים, והדור הצעיר מתחיל לתפוס את המושכות

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2012

אפקט המחאה: מדד הפרסום בישראל צנח לשפל של 5 שנים

המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2012

מודי כידון: "קורא לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה"

כידון, ‎‎יו"ר איגוד חברות הפרסום, אמר את הדברים בהתייחסו להאטה בשוק הפרסום‏

‎‎שירות גלובס‏ 15.01.2012

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988