ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מחר: גיליון מיוחד למגזין "פירמה" - "משרד הפרסום של השנה"

הדירוג יציג את משרדי הפרסום שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה ■ עורך "פירמה", רותם דנון: "הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום רק משמחים אותנו"

שירות גלובס 18.10.2010

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

טכנולוגיה ופרסום: איך הכול משתלב? תשובות בוועידת תקשורת ונתח שוק

מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר

שירות גלובס 06.07.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

מנהלת הבצפר: "אנחנו נהיה חברת ההשמה של ענף הפרסום"

ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"

יניב פוהורילס 02.03.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

הפרסומאי רפי צרפתי: "ענף הפרסום עומד לפני קטסטרופה"

רגע לפני שצרפתי נפרד מיורו ומעולם הפרסום והופך ליועץ לטכנולוגיה דיגיטלית במשרה מלאה, הוא טוען כי הענף לא השכיל להיערך למהפכה הדיגיטלית - ומודה כי המיזוג בין יורו לארד תקשורת לא התרומם עדיין

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2009

58% מבוגרי "הבצפר" נקלטו ב-2009 בענף הפרסום

מנתוני "הבצפר" עולה עוד כי ב-5 השנים האחרונות 68% מבוגרי מסלול תקציבאות ופלנינג השתלבו בענף

שירות גלובס‏ 24.12.2009

לדעת אישה

עולם הפרסום הישראלי כמעט ולא התפתח בכל הקשור לחשיבה נשית ולשפה נשית

ענת בן-נתן 21.12.2009

הפרסומאי דרור שטרנשוס הלך אתמול לעולמו

שותפו לשעבר, רפי צרפתי: "אני חייב לו את התקופה המקצועית והאישית הכי פורייה שהיתה לי בקריירה"

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

סערה בענף הפרסום: קמפיין "להעביר את דביר" דומה לקמפיין אמריקני

הקמפיין של ראובני-פרידן למזרחי-טפחות וקמפיין Bank Intervention בנויים על אותו קונספט ■ מנהל הקריאייטיב בראובני: "בא לי למות. לך תסביר שכשהקמפיין האמריקני יצא - אתה כבר היית אחרי הצילומים"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2009

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה

זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 02.11.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

   12345678910111213   

   נמצאו 203 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988