ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2011 בשיא של כל הזמנים

תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2011

לקראת 2011: תעשיית הפרסום חוזרת לרמות השיא

הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

נירה שניידרמן: "משרדי הפרסום הם בית זונות אחד גדול"

הפרסומאית כותשת את הענף שבו היא פועלת: "משרדי הפרסום הגדולים הפכו לחזירים שאי-אפשר לעצור; הם שוכרים בחורות יפות כדי שיבואו בחצאית מיני לחתימה על עסקאות"

יעל ולצר 05.01.2011

יורם באומן: "לא מתאים לי לקום בבוקר ולהזיק לאייל חומסקי"

איש הפרסום הוותיק מדבר בראיון נדיר למגזין "פירמה" על חילופי הדורות בענף, על עסקת פובליסיס שלא יצאה לפועל ועל המלחמות בענף: "הן מונעות מאגו שכנראה לא ייגמר לעולם"

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2010

שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית

מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2010

מהם האתגרים של מקאן-אריקסון, באומן ושלמור לשנה הבאה?

מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2010

הגברים של שדרות רוטשילד

קווים לדמותו של הענף היומרני שבין מוטת כתפיו של אילן שילוח לאחרונת התקציבאיות

קובי אריאלי 25.10.2010

אסי שביט מצטרף כשותף במשרד הפרסום חברון-זלצמן

שימש בעבר בתפקידים בולטים בתעשייה המקומית ואף עבד בחו"ל ■ המשרד ייקרא מעתה חברון-זלצמן-שביט ■ שביט: "יש ואקום בענף, אי-אפשר שהכול יתרכז ב-5 משרדים גדולים"

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2010

מחר: גיליון מיוחד למגזין "פירמה" - "משרד הפרסום של השנה"

הדירוג יציג את משרדי הפרסום שעשו את פריצת הדרך המשמעותית ביותר השנה ■ עורך "פירמה", רותם דנון: "הסקרנות והמתח העצומים בקרב משרדי הפרסום רק משמחים אותנו"

שירות גלובס 18.10.2010

מרטין סורל, מנכ"ל WPP: "הדיגיטל כבר מהווה 28% מעסקינו"

סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה

אדריאן פילוט, הפורום הכלכלי העולמי, סין 23.09.2010

טכנולוגיה ופרסום: איך הכול משתלב? תשובות בוועידת תקשורת ונתח שוק

מושב מיוחד בוועידה ידון בהשפעת הטכנולוגיה על תעשיית הפרסום, על הקריאייטיב ועל מסך הסלולר

שירות גלובס 06.07.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14.05.2010

מנהלת הבצפר: "אנחנו נהיה חברת ההשמה של ענף הפרסום"

ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"

יניב פוהורילס 02.03.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988