ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מסתמן: המותג אריאלי יימחק וימוזג לתוך גלר-נסיס אחרי החגים

רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"

ענת ביין-ליבוביץ' 01.10.2009

מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון

גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא

ענת ביין 24.09.2009

משרד הפרסום של השנה: על מי מהמרים בענף הפרסום?

רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף

אליאב אללוף 23.09.2009

מגזין "פירמה" של "גלובס" משיק את Agency of the year

המדד יקבע לאיזה משרד היו השנה הביצועים הכי טובים בענף הפרסום הישראלי, על-פי מגוון גדול של פרמטרים ■ הדירוג המלא יפורסם בגיליון "פירמה" שיופץ ביום חמישי הקרוב, 24 בספטמבר

שירות גלובס‏ 22.09.2009

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

עמלת היתר של ההון האנושי

הנכס העיקרי של משרדי הפרסום הוא ההון האנושי. חבל שהם לא מפרסמים את זה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

מוריס לוי מעריך: ההתאוששות בשוק הפרסום העולמי תתחיל במחצית השנייה של 2009

מנכ"ל ויו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס צופה כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של פובליסיס השנה

שירות גלובס‏ 14.06.2009

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2009: ירידה מתונה של 14% בפעילות הפרסומית

הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

פרויקט מיוחד: איך תיראה תעשיית הפרסום הישראלית אחרי פסח?

בתעשיית הפרסום, שנמצאת עם האצבע על הדופק הכלכלי, חוזים כי היציאה מהמשבר לא תהיה מהירה ; 4 פרסומאים מנסים להעריך לאן הולכת התעשייה: הפסימיסט, האופטימיסט, הריאליסט וזה שאינו יודע לחכות לבריף

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2009

מדד הפרסום לסיכום 2008: הביקוש לעובדים בשפל; ההתאוששות תורגש רק ב-2010

בענף הפרסום מרגישים היטב את המשבר: מדד הפרסום ירד בחודשים האחרונים ב-30 נקודות, הביקוש לעובדים בענף צנח לשפל - וכל זה עוד לפני השפעת מבצע "עופרת יצוקה", שיבוא לידי ביטוי רק ברבעון הראשון של 2009

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2009

   12345678910111213   

   נמצאו 203 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988