ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן

השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה

בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2019
עמית משיח / צילום: יח"צ

החלטת מקאן להגיש מספר חריג של עבודות לתחרות האפ"י מעוררת זעם בענף

בענף הפרסום חוששים שהחלטת מקאן להגיש קרוב למחצית מכלל העבודות לתחרות האפ"י עלולה להרתיע משרדים אחרים מלהגיש עבודות ובכך להכחיד את התחרות • "הגיוני שלמשרדים גדולים יש עבודות, אבל לא הגיוני שמקאן יגיש פי שניים מאדלר ופי שלושה מגיתם. עושים זה כדי להציף את התחרות בדברים שלא באמת ראויים - וזה יוצר תחושה של מסחרה"

ענת ביין-לובוביץ' 04.06.2019
סער נעים יוסי לובטון, אמיר גיא ואילון זרמון/ צילום: איל יצהר

לומדים מיוניליוור ומשטראוס: בענף הפרסום מתחילים לרכז את התקציבים במקום אחד

אחרי שיוניליוור נפרדה מבאומן-בר-ריבנאי, ושטראוס בחרה בו על פני אדלר-חומסקי, עוד חברות שוקלות לצמצם את מערכי הפרסום שלהן, בדומה למגמה בעולם • "בדילמה שבין התמחות קיצונית וסיוט ניהולי לבין התייעלות וריכוז הכוח במשרד אחד - המפרסמים מעדיפים את ההתייעלות", אומרים לנו מומחים בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 14.03.2019
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת

באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 05.12.2018
Me Too/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

תשברו שתיקה: תופעת ה-MeToo# פסחה על ענף הפרסום הישראלי, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי

MeToo# פסח על ענף הפרסום, ולא בגלל שכולם התנהגו כראוי • האם הנשים שבתקופתן הטרדה מינית הייתה כמעט עניין של נורמה יפסיקו לשתוק? • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018
שרעבי / צילום מסך מיוטיוב

קמפיין השנה בגיליון משרדי הפרסום של פירמה: "יש שרעבי יש חברים"

הקמפיין של מנצ' כבש את המקום הראשון, הלהיט "קומסי קומסה" שיצר מקאן ת"א ל-yes הגיע למקום השני, והקמפיין של גרייט דיגיטל ל-am:pm הפתיע במקום השלישי • וגם: אל תתנו למספרים של שוק הפרסום לבלבל אתכם • מגזין פירמה משרדי פרסום

מערכת "פירמה" 30.11.2018
הדור החדש / צילומים: איל יצהר

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום אופטימי: "התנאים כמעט בלתי אפשריים, אך יש הזדמנות אדירה"

הדור החדש של מנהלי משרדי הפרסום מתמודד עם ירושה לא פשוטה: הרווחים צנחו, הנשים נעלמו משכבת הניהול, והטאלנטים מוקסמים מחברות ההייטק - ולא מהענף שנראה שתור הזהב שלו כבר מאחוריו • בן מוסקל, יובל וינגסט, אדם פולצ'ק, און גולדשטיין וסער נעים אופטימיים למרות הכול: "הענף יחזור לימי הזוהר שלו" • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018
קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי

למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?

החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.11.2018
 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו

כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם

לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה • כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה

נירית כהן 26.07.2018
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן

פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי

הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון

חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
קמפיין יס / צילום מסך

שובם של המפרסמים: הטלוויזיה חוזרת למשחק

הדיגיטל איבד מזוהרו בעקבות בעיות מדידה, אמינות וחשש לערך המותג, והטלוויזיה הייתה שם כדי להחזיר לעצמה את כבודה האבוד ■ הפיצול בערוץ 2 עורר את שוק הפרסום, למרות שזה לא מעודד את הערוצים עצמם, שמתמודדים עם עלויות הפקה גדולות ■ השאלה שנותרה - האם מדובר בשינוי מגמה או רק בעצירה של הנפילה? ■ כתבה זו התפרסמה במוסף פירמה של ״גלובס״ שהופק בשיתוף פעולה מסחרי עם ״קשת״

ענת ביין 08.03.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

פיצול ערוץ 2 ומשק החלב: כך יצא שוק הפרסום מהקיפאון

היקף הפרסום גדל ב-2017 לראשונה זה שנים ■ אילו מלחמות שיווק עומדות מאחורי הגידול, מי המפרסמים שהפתיעו והגדילו את ההשקעה - ומי אכזבו?

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2018
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש

איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2018
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל

הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2018

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988