ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה

סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2017
אמיר גיא, יגאל בר־און, / צילום: איל יצהר, תמר מצפי

מסתמן: כהונת ההנהלה ויו"ר איגוד הפרסום תוארך בשנה

על רקע האתגרים בענף הפרסום, באיגוד מתקשים למצוא יו"ר חדש ■ כיום ההנהלה והיו"ר נבחרים לשנתיים, ובכוונת מנכ"ל האיגוד להביא לכך שהבחירות ייערכו אחת ל-4 שנים ■ התנאי של אמיר גיא, היו"ר המכהן, להארכה: החלטה מראש על זהות המחליף שלו

ענת ביין-לובוביץ' 21.08.2017
פרסומת למרכז האקדמי רופין / צילום מסך

לא בכל מחיר: משרדי פרסום גדולים מתחילים לסרב למכרזים קטנים

האם שיטת "ישחקו הנערים לפנינו" מתקרבת לקצה? משרדי הפרסום החלו להימנע ממכרזים לתקציבים של מיליוני שקלים בודדים עמוסי משתתפים ודרישות להשקעות גדולות רק לצורך השתתפות, ולקוחות כמו מכללת רופין והסוכנות היהודית הודיעו כי ישלמו למשתתפים במכרז

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2017
מליס  אלוביץ  תאומים  לובטון  באומן  וחומסקי/ צילומים: יוסי כהן תמר מצפי ואיל יצהר

איך תשפיע ההסתבכות של שאול אלוביץ' על ענף הפרסום?

אחרי שנים של המתנה, ענף הפרסום ניצב לפני שינויים כתוצאה מאירועים שלא כולם קשורים אליו ישירות: אובדן השליטה המסתמן של שאול אלוביץ' בבזק, מעורבותו המחודשת של מושיק תאומים בתנובה ועזיבתו הצפויה של יורם באומן את פובליסיס

ענת ביין-לובוביץ' 04.08.2017
לוגו יפעת בקרת פרסום

איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום

האיגוד טוען כי נתוני דירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום רחוקים מהאמת - ומאיים לפנות לביהמ"ש בשל לשון הרע ופגיעה בתחרות ■ יפעת: "מספר משרדים, הפעילים מאוד באיגוד, לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה"

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2017
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה

10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2017
הצורך בנוכחות דיגיטלית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ברבורים שחורים מעל משרדי הפרסום: המצב חמור, לא סופני

אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם

גיא עמיעד 08.11.2016
שבדיה מול דנמרק, פלייאוף יורו 2016 / צלם: רויטרס

אפקט היורו: 10% עלייה בביקוש לפרסום בטלוויזיה בפריים-טיים

חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ

ענת ביין-לובוביץ' 25.07.2016
אלכס ג'נקינגס / צילום:  יחצ

מהו סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המצליחות בעולם?

אלכס ג'נקינגס, עורך מגזין הפרסום והשיווק "Contagious", ישתתף בוועידת MAD של "גלובס" בהרצאת אורח מיוחדת בנושא "סוד ההצלחה של סוכנויות הפרסום המובילות"

שירות גלובס 06.07.2016
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

איגוד הפרסום הזמין מ-PwC ניתוח למודל הכלכלי של הענף

זאת בשל השחיקה הגוברת והולכת בהיקפי העמלות של המשרדים ובשל החשש ממהלכים של גורמים חקיקתיים ורגולטוריים כמו ועדת פילבר

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2016
סניף סופר פארם / צילום: יחצ

דירוג המפרסמים 2015: סופר-פארם המפרסמת הגדולה בישראל

ענקיות המזון, התקשורת והקמעונאות קיצצו תקציבים בשל חוסר הוודאות לגבי השינויים הרגולטוריים הצפויים בתחומם ■ אחרי שחוק המע"מ אפס ירד משולחן - שוק הדיור נכנס חזק לרשימת המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
אמיר גיא  יוסי לובטון /  צילום: טל למברגר ויוסי כהן

2015 בענף הפרסום: שנת הצניחה של משרדי הפרסום הגדולים

השינויים הרגולטוריים בשנה החולפת גרמו למפרסמים ללחוץ על הברקס, מה שפגע במגה-משרדים, אך המשרדים הבינוניים הגדילו את כוחם ■ הפער בין מקאן לאדלר ובאומן מצטמצם, ברוקנר ופרסום אברהם מזנקים

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

העוגה לא תופחת: ההוצאות לפרסום עלו ב-4% בלבד ב-2015

הפרסום בדיגיטל עושה היסטוריה ולראשונה מזנק מעל העיתונות, שממשיכה להיחלש ■ הטלוויזיה עדיין מהווה את המדיום שאליו מופנית רוב ההוצאה לפרסום בארץ ■ הרדיו רושם עלייה זו השנה השלישית ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015

   1234567891011121314   

   נמצאו 211 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988