ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 

מנכ"לית גיתם מיכל המאירי: "אני לא מתחככת ולא מתמנגלת"

המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2013

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש

מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2013

פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?

אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

כך טלטל ערוץ 2 את ענף הפרסום בישראל

הטלוויזיה המסחרית גרמה למשרדים לעשות רה-ארגון, הכתירה כוכבים חדשים ומחקה אחרים - ובדרך גם הכניסה הרבה כסף ■ "האמת? לא צפינו", הם אומרים

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2013

תחזית: ההוצאה העולמית לפרסום תגדל ב-3.4% ב-2013

עפ"י GroupM, מדובר בהנמכה של תחזית קודמת שדיברה על גידול בסך 4.5%

אדוורטייזינג אייג' 15.08.2013

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 עלה ב-7.8 נקודות

מדד הפרסום ברבעון השני של 2013 משקף נתונים חיוביים: מספר הפקות הטלוויזיה עלה, הביקוש לעובדים בענף מתגבר, ההוצאה על פרסום באינטרנט גדלה, וגם הטלוויזיה מתחזקת ■ עם זאת, בשורה התחתונה ההוצאה לפרסום ירדה

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2013

נחתם המיזוג בין סוכנויות הפרסום הבינלאומיות אומניקום ופובליסיס

שתי החברות ייצרו יחד את קבוצת הפרסום הגדולה בעולם בשווי 23 מיליארד דולר ■ עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של המיזוג על ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' ואדוורטייזינג אייג' 28.07.2013

מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית

דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה

ענת ביין-לובוביץ' 17.07.2013

"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"

אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים

שירות גלובס 08.07.2013

מה יהיה ההרכב החדש של הנהלת איגוד חברות הפרסום?

הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2013

התאוששות קלה: ענף הפרסום בארה"ב צמח ב-2.8% ב-2012

‎‎המפרסמת הגדולה היא פרוקטר אנד גמבל שפרסמה ב-2012 ב-9.3 מיליארד דולר ■ הקרב בין סמסונג לאפל הביא לגידול בהוצאה על פרסום בתחום הטכנולוגיה‏

‎‎אדוורטייזינג אייג'‏ 24.06.2013

יורם באומן לא יתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2013

אמיר גיא יתמודד מול יורם באומן על יו"ר איגוד חברות הפרסום

גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2013

מדד הפרסום לרבעון הראשון של 2013 מראה נתונים מעודדים

ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2013

רובי ניסן: "אנחנו דור העצמאים שבזיעת אפו אוכל לחם"

הוא מאוכזב מהמשרדים הגדולים, מבקר בחריפות את הקריאייטיב בענף הפרסום המקומי, לא מאמין בטאלנטים ומפרגן לרמי לוי ■ רובי ניסן עובר לקדמת הבמה, בשאיפה להיות "המשרד שיוביל את הדור הבא של משרדי הפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2013

   12345678910111213   

   נמצאו 203 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988