ענף הפרסום

כתבות אחרונות

 
מעין פרוינד / צילום: איל יצהר

"כל הדברים שמבאסים משרדי פרסום הם חוויה עבורנו"

מעין פרוינד, שחתום על קמפיין HOODIES עם בר רפאלי ורד בנד, רואה קשר חשוב בין עיצוב ליכולת למכור מותגים, ומאמין שקמפיין טלוויזיה הוא רק עוד מוצר שיווקי ■ "ברגע שמתפשרים באיכות התוצר לטובת גודל - שם המקום להפסיק"

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2014

אפקט גילה: יוניברסל מקאן מסיטה פרסום מהפריים-טיים

במטרה להתמודד עם המגבלות שקבע הממונה על ההגבלים, האסטרטגיה של יוניברסל היא לא לוותר על תקציבים, אלא להעביר חלק מהפרסום מחוץ לפריים-טיים ■ למרות זאת היא עדיין רחוקה מהרף שנקבע - 25% בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2014

מדד הפרסום לרבעון האחרון של 2013: מתאוששים אבל לאט

ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2014

גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס

יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

לקראת מהפך? הפער בין אדלר-חומסקי למקאן - פחות מ-4%

יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014

היכונו לריסטארט

יום אחד אהיה חייבת לתפוס את עצמי לשיחה טובה על הדבר הבא

ורד רמון-ריבלין 08.01.2014

קקטוס הזהב עדיין רלוונטי? "צריך להוכיח שיש ערך כלכלי לקריאייטיב"

שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2014

מה היא הטעות הכי גדולה שמשרד פרסום יכול לעשות?

מהרגע שמפרסם מחליט שהוא רוצה קמפיין ועד שמיליוני עיניים צופות בו, יכולים להשתבש לא מעט דברים ■ אנשי ענף הפרסום מזהירים

יניב פוהורילס 13.11.2013

"לפיד לא עשה הרבה טעויות, פשוט הציפיות היו בשמיים"

דירוג "פירמה": משרד הפרסום של השנה - גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ גיל סמסונוב יורה לכל הכיוונים בראיון מיוחד ומסביר גם איך לפיד יכול לעשות קאמבק אדיר

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

החשש מספר 1 של כל משרד פרסום היום בישראל

משרדי פרסום רבים, גדולים כקטנים, רושמים ירידה דו-ספרתית דרמטית, על אף שלא איבדו תקציבים ■ החשש הגדול הוא כי המפרסמים הגיעו למסקנה שלא חייבים להשקיע הרבה בפרסום, וזה מה שמשאיר את העוגה מצומקת מתמיד

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

מנכ"לית גיתם מיכל המאירי: "אני לא מתחככת ולא מתמנגלת"

המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"

ענת ביין-לובוביץ' 17.10.2013

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2013: הענף לא מתאושש

מדד הפרסום של איגוד חברות הפרסום מאותת שגם ברבעון השלישי לא נרשמה בשורה לענף ■ ההוצאה לפרסום תקועה, הביקוש לעובדים בירידה, ומספר ההפקות החדשות לא מתרומם ■ כנראה שהציפיות לחזרה לשגרה היו מוקדמות מדי

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2013

פוסט טראומה: כמה מרוויחים עובדי ענף הפרסום בישראל?

אחרי טלטלות גדולות, ענף הפרסום נכנס ליציבות מסוימת, והעובדים יכולים קצת להירגע ■ המשכורות יציבות, ויש עלייה בביקוש לעובדים ■ פרויקט השכר 2013

ענת ביין-לובוביץ' 10.10.2013

כך טלטל ערוץ 2 את ענף הפרסום בישראל

הטלוויזיה המסחרית גרמה למשרדים לעשות רה-ארגון, הכתירה כוכבים חדשים ומחקה אחרים - ובדרך גם הכניסה הרבה כסף ■ "האמת? לא צפינו", הם אומרים

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2013

   123456789101112131415   

   נמצאו 230 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988