פרסום

כתבות אחרונות

 
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2020
תרצה גרנות ז"ל / צילום: רמי זרנגר

ממלאים את החלל שהותיר קקטוס הזהב: תחרות פרסום חדשה ע"ש תרצה גרנות

התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
שופטי הזמר במסכה / צילום: ערן לוי
מדיה | ניתוח

הטלוויזיה כמעט ולא נפגעה מהסגר השני. שאר ענפי המדיה מדממים

אובדן תקציבי פרסום לאתרים הגדולים, שיתוק של תחנות הרדיו והדממה מוחלטת של ענף שילוט החוצות • ומה יעלה בגורל הפרינט • ניתוח השלכות הסגר השני על אמצעי המדיה ומשרדי הפרסום לקראת מה שמסתמן כתחילת היום שאחרי, מעורר דאגה

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2020
מתוך הפרסומת של נייקי / צילום: צילום מסך

שעת יצירה: איך הצליחה פרסומת אחת עם אפס ימי צילום להפוך לאייקונית

אפילו בלי יום צילום אחד, אלא באמצעות עריכה בלבד, הצליחו ב-NIKE לייצר סרטון שכולו יצירת אמנות אחת גדולה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי קורלנד 26.09.2020
טים קוק / צילום: AP - Jeff Chiu

עדכון הגרסה של אפל מסעיר את עולם הפרסום? חכו לחידוש של גוגל

המהלך המתוכנן של אפל להגברת הפרטיות עורר גלים בקרב השחקנים בעולם הדיגיטלי, בהם פייסבוק, שביקרה אותו בחריפות מחשש שיפגע בהכנסות • אבל הדרמה האמיתית בענף נמצאת מעבר לפינה עם הכוונה של גוגל שלא לאפשר העברת מידע לטכנולוגיות הקוקיז של גולשי הכרום

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2020
ליונל מסי / צילום: Joan Monfort, Associated Press

ליאונל מסי יהיה השגריר של אורקם הישראלית לקידום טכנולוגיה למען עיוורים

החוזה עם מסי הינו לפחות לשלוש שנים, ועל פי ההערכות בשוק הוא צפוי לקבל כ-10 מיליון דולר עבור השתתפותו • מטרת הפרויקט שיוביל כוכב הכדורגל תהיה להביא לקדמת הבמה את האתגרים עמם מתמודדים עיוורים, ולסייע במתן פתרונות חדשניים עבורם באמצעות הטכנולוגיות של אורקם

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2020
קוסטמן, מנכ"ל אאוטבריין, גלאי, מייסד ומנכ"ל משותף אאוטבריין, סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה ומניב, COO טאבולה / צילום: נועם גלאי

הקורונה השפיעה על העסקים: עסקת טאבולה-אאוטבריין התפוצצה

טאבולה ניסתה לשפר את תנאי העסקה, אך גורמים שמעורים בפרטים מספרים גרסאות סותרות: האם הסיבה נעוצה בתוצאות פחות טובות שמציגה אאוטבריין, או שטאבולה לא הצליחה לקבל מימון בנקאי ודרשה עסקה שכולה במניות • מייסד טאבולה אדם סינגולדה על הטענה שהחברה לא הצליחה לגייס כסף: "זה שקר"

עמרי זרחוביץ' 08.09.2020
אמזון. קלטה עובדים שאיבדו את עבודתם  / צילום: Mark Lennihan, Associated Press
שיווק | דעה

מקומי יותר, חברתי יותר: הטרנדים השיווקיים שנולדו עם הקורונה כאן כדי להישאר

דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק

אסף אזולאי 08.09.2020
יניב זאגי ז”ל / צילום: גיל גורן

ענף הפרסום מתאחד: משיק תערוכה לזכרו של איש הקריאטיב יניב זגורי שנהרג בחודש שעבר

וגם: מה הקשר בין שחמט להנפקת "מימון ישיר" שהתקיימה בת"א היום ותחרות הסטארט-אפים שימצאו פתרונות טכנולוגיים לקורונה • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' ועמירם ברקת 03.09.2020
חברה "דוידית" הנלחמת בחברה "גולייתית" / צילום: צילום מסך

אפקט הבומרנג: פורטנייט הצליחה להשתמש במורשת של אפל נגדה

ב-1984 אפל הפיקה פרסומת איקונית ושילמה מיליונים להופעה אחת בגמר הסופרבול • ב-2020 פורטנייט המציאה את עולם הפרסום מחדש • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

אילון זרמון 02.09.2020
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ

גיתם, LEAD ובלנקו מתמודדים על תקציב go ביטוח

"הכשרה חברה לביטוח" שפרסמה את המכרז לחברות הפרסום קיבלה מענה קטן מצד משרדי הפרסום הגדולים, וזאת עקב הממשק שיש להם עם מותגי ביטוח הקיימים בשוק הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2020
רותם סלע בקמפיין קסטרו / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קסטרו

נשאר במשפחה? רותם סלע תפסיק להיות הפרזנטורית של קסטרו

קסטרו הודיעה כי בהחלטה משותפת החליטו הצדדים על הפסקת ההתקשרות • סלע שנשואה לבנם של גבי ואתי רוטר, ספגה בשנים האחרונות לא מעט אש על הקמפיינים של החברה בהם כיכבה

ענת ביין-לובוביץ' 26.08.2020
פייסבוק / צילום: רויטרס

גופי התוכן משלבים ידיים לראשונה למלחמה בגוגל ופייסבוק

נציגים מחברות המדיה, ערוצי הטלוויזיה, האתרים הגדולים, העיתונים ותחנות הרדיו נפגשו במטרה להפעיל ביחד לחץ הן בנושא הסטת התקציבים הממשלתיים לכלי התקשורת המקומיים, והן כדי לפעול למען השתת רגולציה ומיסוי על המתחרים מחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 17.08.2020
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

קולה בטעם מנגו ומשקה שיבולת שועל: בעולם הפרסום, הקורונה כבר בנסיגה

מניתוח הפרסומות המדוברות במדד החודשי של "גלובס" ליולי עולה שהמסרים ממש לא חייבים לדבוק בקורונה • שתיים מתוכו קשורות לפעילות שיווקית "רגילה" • גם החודש לא נרשמה קורלציה בין ההשקעה בפרסום לבין ההצלחה ביצירת אימפקט ברשת

ענת ביין-לובוביץ' 08.08.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 504 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32

צרו איתנו קשר *5988