פרסום

כתבות אחרונות

 
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

"פעם, אם למשרד היה גאון או שניים הוא היה מסודר"

משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■  בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2016
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
משרדי הפרסום של השנה

דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20

מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.11.2016
סרגיי ברין ולארי פייג' / צילום: רויטרס

המונופול הדורסני של גוגל ופייסבוק

כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן

אלי ציפורי 23.11.2016

זרמון גרופ הצטרף למכרז על תקציב הפרסום של בנק ירושלים

המכרז הוא על תקציב פרסום בהיקף של 8 מיליון שקל ■ תקציב הפרסום של בנק ירושלים טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמון 

21.11.2016
ז'אן־מרי דרו / צילום מסך מיוטיוב

נשיא TBWA: שינוי מטלטל בשוק אינו חייב להיות הרסני

ז'אן-מרי דרו, נשיא TBWA העולמית, בטוח ששינוי דרמטי בשוק לא חייב להיות הרסני, נותן כדוגמאות את נספרסו וברברי, ומספר: "קשה לעבוד עם אפל"

אדוורטייזינג אייג' 13.09.2016
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון

סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום

המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל

אורי חודי 16.08.2016
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי

האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?

עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם

מני אברהמי 14.08.2016
תאורת לד/ צילום: תמר מצפי

עולם חדש: הדיגיטל מוטט את החומות בין הקריאייטיב למדיה

המולטי-טאלנט החדש בענף הפרסום, גם בצד של הלקוח, חייב יהיה להבין ולנצל את היתרונות של כל האגפים בעולם הפרסום החדש - קריאייטיב, אסטרטגיה, מדיה, תוכן וטכנולוגיה

גבי אטל 14.07.2016
בדרך לאקזיט, אוהדים מפרשנים ספורט/ צילום: מתוך הוידאו

סיפור הצלחה ישראלי: המוצר לחובבי ספורט שהפך ללהיט

שוק עם פוטנציאל של מיליארדים: הכירו את סטארט-אפ ישראלי חדשני שגייס לאחרונה 15 מיליון ד' - פיתח מוצר חדשני בתחום הספורט, שהפך לסיפור הצלחה גדול ומציע חוויה ייחודית עבור אוהדים בכל העולם

איתן בייגל 30.06.2016
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך

פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז

עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015

אילנה מונקה, קאן 27.06.2016
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

ממדורת השבט לקהילות מובחנות - איך השתנה קהל היעד של ענף הפרסום?

צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם

שרה מאייר 09.05.2016
פרסום / אייר: יהונתן קינן

עסקים משפחתיים - זה הנתון שממנף את הצלחת העסק

חברות ותאגידים ברחבי העולם, כבר השכילו לנצל את בסיסם המשפחתי כגורם שיווקי המבטיח ללקוחות אמינות, מחויבות ואחריות מסוג שונה

אסף לוי 04.05.2016
ארנק סלולרי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מודל חדש-ישן: להרוויח מלינקים בלי לוותר על היושרה

האתר Wirecutter מיישם להמונים מודל שמוכר מעולם הבלוגרים: הוא עורך ביקורות יסודיות של מוצרים - ומקבל אחוזים מהמכירות שמגיעות דרכו ■ המלכוד: הוא אינו מקבל כסף על מוצרים שהוחזרו ■ כעת גם מו"לים גדולים כמו קבוצת הרסט הולכים בדרכו

שירות גלובס 12.04.2016
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון

בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק

מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח

אדוורטייזינג אייג' 10.04.2016
מישל פלקון / צילום: יחצ

"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"

מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.03.2016

   34567891011121314151617   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988