פרסום

כתבות אחרונות

 
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר

"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"

ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2016
קריירה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מחקר: גברים מרוויחים בדיגיטל, נשים ביחסי ציבור

גם בשיווק, פרסום, דיגיטל ויח"צ יש פערי שכר ניכרים בין גברים ונשים ■ מחקר מגלה כי מעסיקים מעדיפים לגייס נשים לתחומים אלה אך משלמים להן הרבה פחות, בעיקר בדיגיטל ובשיווק ■ ביח"צ, לעומת זאת, נשים מרוויחות מעט יותר מגברים

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2016
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן

זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015

משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי

אורי חודי 01.03.2016
ג'וני ספינדלר / צילום: לנס הפקות

המו"לים בעולם כבר איבדו 80 מיליארד ד' בגלל חוסמי הפרסומות

ג'וני ספינדלר, מנהל החדשנות של BBDO אירופה, אינו מאוים מהטכנולוגיה המתחדשת במהירות ■ מבחינתו, היא גורמת למשרדי הפרסום לחזור לעשות קריאייטיב מבריק, אחרי יותר מדי שנים של פרסום גרוע

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2016
רני רהב / צילום: סיון פרג'

כבר לא טכנוקרטים: המפץ הגדול שעבר על ענף היח"צ

אם בעבר עבודת היחצ"ן הייתה מסתכמת בהכנסת הלקוח שלו לידיעה בעיתונות, היום הוא צריך לנהל קמפיינים, לתת ייעוץ אסטרטגי, להתמחות בתוכן ולא פחות חשוב - להיות חיית דיגיטל ולתת מענה מסביב לשעון

שירי דובר 29.01.2016
דאטה / איור: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהפכת הדאטה מגיעה לענף הפרסום והשיווק המקומי

הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2016
שקע ותקע / צילום: יחצ

בעקבות הביקורת: חברת החשמל משנה את אסטרטגיית הפרסום

לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום

הדי כהן 07.01.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ענף הפרסום ב-2016: אי-הוודאות היא הוודאות של העידן החדש

הצורך בפרסום מדויק, חכם ונכון לא ייעלם, כי בסופו של דבר אנשים נשארים אנשים, והצורך לתווך בינם לבין מוצרים לא נעלם ■ אבל השינוי בחשיבה, בתפיסה ובביצוע הוא דרמטי - ולזה ענף הפרסום חייב להסתגל

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2016
 אילן פלד, דניס /צילום:רון קדמי

הפרסום ב-2015: ישראלי, מוטה מחיר והרבה יותר דיגיטלי

אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
הייטק מחשבים קניות און ליין /  צלם: Pablo Scapinachis/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

הכנסות פרסום אונליין בארה"ב: 15 מיליארד ד' ברבעון השלישי

המובייל צפוי להפוך השנה למדיום הדומיננטי בעולם הפרסום בדיגיטלי, עם נתח של 52.4%

רועי גולדנברג 13.12.2015
משחק מיחזור שמעניק פרסים / צילום מסך

כן משחק ילדים: איך משווקים נושאים יבשים באמצעות "מישחוק"?

כיצד מסייע המעבר מתקשורת רציונלית לצרכן אל פנייה המבוססת על הומור ומשחק לארגונים רבים בעולם?

יגאל שמיר 01.12.2015
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר

חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014

רועי גולדנברג 26.11.2015
בחירות 2016 / צילום: רויטרס

בחירות בארה"ב: ההוצאה על פרסום פוליטי תגיע ל-11 מיליארד דולר

קבוצת הפרסום WPP משיקה כלי חדש שיאפשר פרסום ממוקד ומפולח לקראת הבחירות בארה"ב

פייננשל טיימס 10.11.2015
שקע ותקע / צילום: יחצ

ניתוח מיוחד: חברת החשמל נאבקת כדי לרדת במדד השנאה

בעוד שחברה מסחרית רגילה נאבקת לעלות במדד האהבה של צרכניה - חברות כמו חברת החשמל נאבקות לרדת במדד השנאה, שהרי המונופול רוצה להישאר מונופול

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2015
פייסבוק / צילום: יחצ

מחיר הפרסום: איך ייראה עולם המדיה בלי פרסומות?

334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן

אדוורטייזינג אייג' 26.10.2015
פסטיבל קאן לפרסום

פסטיבל הפרסום בקאן משיק פרסים בתחומי המוזיקה והבידור

פסטיבל קאן, אירוע הפרסום הגדול בעולם, ישיק קטגוריות חדשות

אדוורטייזינג אייג' 25.10.2015

   456789101112131415161718   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988