פרסום

כתבות אחרונות

 
לוגו נילסן nielsen / צלם: יחצ

נילסן ארה"ב קוראת לייצר מהלך למדידת רייטינג איכותית יותר

יוצאת בקמפיין שמיועד בעיקר לברנז'ת השיווק והפרסום, שמטרתו לייצר שיח אודות מדידת רייטינג בעידן הנוכחי

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

בורסת פרסום ישראלית תהווה אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק

הבורסה, שפועלת תחת השם ILX, מכוונת למפרסמי פרימיום

רועי גולדנברג 03.03.2015
לאס וגאס / צילום: שאטרסטוק

האישה שייסדה את התחרות הכי מדוברת בענף הפרסום

ברברה לוי, מייסדת תחרות הפרסום הכי מדוברת (LIA), מסבירה למה מה שקורה בלאס וגאס מנצח אפילו את פסטיבל הפרסום בקאן

ענת ביין-לובוביץ', לאס וגאס 19.02.2015
בחירות / צילום: יחצ

"הבחירות לא ישבשו את שגרת הפרסום, התעמולה עברה מדיה"

בכירי ענף הפרסום מסבירים באיזו מדיה צפויה התייקרות בתקופת הבחירות, מתי כדאי להעלות קמפיין לאוויר, וכיצד תבוא לידי ביטוי השנה סמיכותו של יום הבוחר לחג הפסח - תקופה של ביקושי שיא בפני עצמה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2014
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
רמי יהודיחה / צלם: איל יצהר

כל רגע הוא "רגע האמת"

זיהוי אירועים בזמן אמת יכול להוביל לפרסום ייחודי ומשמעותי

רמי יהודיחה 23.12.2014
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס

המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?

"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
איגוד חברות הפרסום

איגוד חברות הפרסום משיק את תחרות "קמפיין החודש"

זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
רולדין קולקציית הסופגניות לחנוכה 2013 / צילום רונן מנגן

חנוכה 2014: דרוש מיתוג פרסומי לחג

כמעט לכל חג יש פן פרסומי מובהק, אבל חג החנוכה נותר ללא כיוון מוגדר ■ שיעור הפרסום של מבצעי חנוכה קטן השנה ב-24% לעומת השנה שעברה

נתי יעקובי 21.12.2014
שלטים באיילון / צילום: תמר מצפי
כתב אישום | לפני כולם

כתב אישום נגד חברות שהציבו שלטים בניגוד לחוק

הנאשמות: חברת נורסטאר, שהציבה 5 שלטי חוצות ענקיים במחלף גלילות ללא היתר בנייה, וחברת הכפר הירוק שמחזיקה בקרקע וגורפת לכיסה עשרות אלפי שקלים מדי שנה

שלומית צור 17.12.2014
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

דירוג: אלה משרדי הפרסום הכי טובים של השנה

(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2014
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ

ארה"ב: P&G מכווצת את הפרסום; תגדיל חלוקת דוגמיות

המפרסמת הגדולה בעולם תנסה להגדיל את שיעורי ההתנסות במוצריה בקרב הצרכנים בארה"ב ■ תקציב השיווק הגלובלי של P&G עומד על 13 מיליארד דולר

אדוורטייזינג אייג' 18.11.2014
רפאל אפללו  / צילום:יחצ

הפרסומאי הצרפתי רפאל אפללו מספר על החיבור בין אמנים למותגים

בראיון ל"גלובס" מסביר אפללו למה די.ג'יי דיוויד גואטה לא מתאים לפרסם את פורשה, מדוע השימוש בשאקירה בקמפיין של אורל בי מפוספס, ולמה המוזיקאים צריכים היום יותר מתמיד לייצר תוכן בידורי-שיווקי

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2014
גדי מרגלית / צילום: תמר מצפי

"משרדי הפרסום הם ספינות עבדים. לא נתתי לבתי לעבוד שם"

גדי מרגלית, מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, מדבר על הכול בראיון ל"פירמה" ■ על הקמפיין השנוי במחלוקת עם אלון אבוטבול: "אם הוא היה זוכה מחר באוסקר, מיד כולם היו מזכירים כמה הוא ישראלי"

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2014
דייב כהן / צילום: תמר מצפי

השכר בפרסום: 6,000 שקל לתקציבאי, 120 אלף שקל למנכ"ל

השלכות עצירת הפרסום במבצע "צוק איתן" עדיין לא הסתיימו - ואנשי פרסום בכל הדרגים עשויים לחפש עבודה חדשה כבר בתקופה הקרובה

ענת ביין-לובוביץ' 08.10.2014

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988