פרסום

כתבות אחרונות

 
ועידת MAD  לוגו

בקרוב: ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת 2014

ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי ותשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם יחשפו את החידושים בתחומם

שירות גלובס 25.06.2014
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ

עלייה של 5.7% בפרסום בארה"ב ברבעון הראשון של 2014

עיקר הפרסום היה סביב אולימפיאדת החורף בסוצ'י ומשחקים של ליגת הפוטבול ■ המפרסמת הגדולה בארה"ב: פרוקטר&גמבל

אדוורטייזינג אייג' 23.06.2014
מונדיאל ברזיל / צילום: shutterstock

בזכות המונדיאל: שוק הפרסום העולמי יצמח השנה ב-5.4%

יגיע לרמה של 1.5 מיליארד דולר ■ עיקר הגידול יהיה בארצות אמריקה הלטינית

רועי גולדנברג 17.06.2014
אינטרנט / צילום: shutterstock

מה המסר? איזה מהם?

מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?

גיל שגיב 10.06.2014
מעין פרוינד / צילום: איל יצהר

"כל הדברים שמבאסים משרדי פרסום הם חוויה עבורנו"

מעין פרוינד, שחתום על קמפיין HOODIES עם בר רפאלי ורד בנד, רואה קשר חשוב בין עיצוב ליכולת למכור מותגים, ומאמין שקמפיין טלוויזיה הוא רק עוד מוצר שיווקי ■ "ברגע שמתפשרים באיכות התוצר לטובת גודל - שם המקום להפסיק"

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2014
ישראל איינהורן / צילום: איל יצהר

"פרסומאים יודעים לייצר פרסומות, לא יודעים לייצר תוכן"

ישראל איינהורן מאמין שפרסום הוא עסק מיושן, ושהמוצר והקונספט קודמים לפרסום ■ במשרד שלו, "אלנבי", הוא מנסה לייצר עבור המותגים שעבורם הוא עובד שינוי אופנתי ותרבותי: "אנחנו לא מייצרים תוכן שיווקי אלא תוכן אמיתי"

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2014

בהילוך גבוה: המכירות בשוק הרכב הגדילו את תקציבי הפרסום

שוק הרכב היה ב-2013 אחד מהמנועים החזקים של ענף הפרסום, והמכירות הגבוהות תרמו להגדלת התקציבים ■ עפ"י ההערכות, גם 2014 תהיה סוערת במיוחד

דובי בן גדליהו 23.04.2014

צפו: כך העלימה שופרסל נשים משלט חוצות בירושלים

בשלט חוצות של שופרסל בירושלים "הוסרו" הנשים ככל הנראה מטעמי "צניעות" והתחשבות באוכלוסיה החרדית בבירה

שירות גלובס 09.04.2014
חרדים | לפני כולם

כך מאיימים קיצונים חרדים על בכירי המשק

בשבועות האחרונים מוטרדים מנהלים בכירים במאות שיחות ופקסים, לעיתים אף ב-2 בלילה, מאנשים המציגים עצמם כקוראי "הפלס" ■ בין המוטרדים: יו"ר שטראוס עופרה שטראוס, מנכ"ל הפועלים ציון קינן ומנכ"לית בזק סטלה הנדלר

לי-אור אברבך 03.04.2014

לא תם עידן: נתח הפרסום של העיתונות יצמח שוב ב-2015

מדוח של חברת PwC עולה שקצב הצמיחה של שוק המדיה בישראל נמוך יחסית למדינות מפותחות אחרות, אבל עוגת הפרסום צפויה להמשיך ולגדול בשנים הקרובות

לי-אור אברבך 02.04.2014
יהושע TBWA | לפני כולם

זה רשמי: תקציב הפרסום של מגדל יוצא למכרז

החברה פנתה למספר משרדי פרסום בהם ברוקנר-נטע-יער, JWT ישראל, y&r ישראל ושטרית מדיה גרופ

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2014

סקר עולמי של נילסן: 45% מאמינים לפרסומות בטלוויזיה

הסקר מלמד כי כמעט מחצית מהצרכנים בישראל מאמינים לפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ■ עם זאת, הישראלים יותר ספקטים מהצרכן הממוצע בעולם ■ ומה אנחנו אוהבים? בעיקר פרסומות הומורויסטיות המבוססות על סיטואציות יום-יומיות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2014

גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס

יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2014

שוק הנדל"ן למגורים רשם עלייה של 44% בהיקף הפרסום ב-2013

מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה

אורי חודי 20.01.2014

האם פרסומות פרובוקטיביות מועילות למותג או דווקא מזיקות?

הקמפיין נגד השמנת ילדים, קמפיין "תשמרי על הכוס שלך" וקמפיין "את לא מחליטה עליי" של החטיף שוש הסעירו את הרשת החברתית, וממש לא בטוח שהם שירתו נאמנה את המותג או המטרה ■ האם הפרובוקציה מקדשת את האמצעים?

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2014

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988