פרסום

כתבות אחרונות

 
הקמפיין של נייקי / צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נייקי

זמן קורונה: המותגים שהצליחו להתאים את עצמם לצרכים החדשים

לורפאק חיפש הרפתקאות ונייקי ניפץ את התחזיות הקודרות של וול סטריט • כך הצליחו מותגים בארץ ובעולם להתגבר על האתגרים שהציבה הקורונה בפניהם • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש  

נועה דקל 07.07.2020
נתי סיידוף / צילום: אבשלום ששוני

שיכון ובינוי עשויה להחליף גם את מערך הפרסום

בתקציב הפרסום של שו"ב מטפל כעשרים שנה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי • באחרונה זכה משרד המדיה ארג'נטרו בתקציב הפרסום של פרויקט התחדשות עירונית של החברה, ונראה כי זוהי רק הסנונית הראשונה לשינוי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2020
אתר חברת Costar. שישה עשר מיליון מבקרים בשנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

החברות שמשנות את "משפך השיווק" של פרסום הנדל"ן

בעולם השיווק נהוג לדבר על "משפך השיווק" - התהליך שלקוח פונטציאלי עובר מהשלב שבו אינו מכיר כלל את המוצר ועד שהוא קונה אותו • טכנולוגיות מגוונות משנות בשנים האחרונות את המשפך המסורתי הזה, ומאפשרות לאנשי השיווק בעולם הנדל"ן לשפר, לנטר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה תוך חיסכון במשאבי זמן ותקציב

מור זיו 05.07.2020
הקמפיין החדש של ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

מה שבטוח - ביטוח: הפרסומות של ביטוח ישר ו-9 מיליון בראש

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע ביטוח ישיר באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי • בראש טבלת ההאהודות מדורגת ביטוח 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2020
השלט "הבית של הוופר" מככב בקמפיין החדש של בורגר קינג / צילום: בורגר קינג, יח"צ

אם חשבתם שמשבר אחד זה יותר מידי בשבילכם, תהיו שמחים שאתם לא מותג בארה"ב

ברגר קינג מגזימים, KFC מטרילים ולטראמפ נשאר רק לאכול את הכובע • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

יניב ויצמן ובן גורביץ 02.07.2020
צעיר עם מסיכה ועם הטלפון שלו בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס

"העולם העסקי הבדלני מת": ענף הפרסום והשיווק ביום שאחרי הקורונה

הדברים נאמרו במסגרת כנס שערכה חברת ארטימדיה לרגל השקת מערכת דאטה חדשה, ובו דנו בכירים בענף הפרסום בהשלכות של משבר הקורונה לטווח ארוך

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2020
גיא מייבום, סמנכ”ל לקוחות, סטארט-אפים וטכנולוגיות, פייסבוק ישראל / צילום: שלומי יוסף, גלובס

סמנכ"ל פייסבוק ישראל מגיב לראשונה לחרם המפרסמים

גיא מייבום הוא סמנכ"ל לקוחות, סטארט-אפים וטכנולוגיות בפייסבוק ישראל • "יש עבודה רבה לפנינו, וחשוב להבין שזו משימה מורכבת מאוד ושנעשות גם טעויות"

דוד ורטהיים 28.06.2020
אמיר גיא / צילום: איל יצהר
פורטפוליו | ראיון

"הפגיעה בשוק הפרסום נעה בין 30% ל-50%; יהיו משרדים שייסגרו"

מהאישי ועד למקצועי - שיחה עם אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל משותף באדלר חומסקי, על האיש ששכנע אותו לעסוק בפרסום, על הניסיונות לשכנע את המפרסמים להמשיך לפרסם גם בימי הקורונה, ועל היחס המפתיע לפייסבוק וגוגל • "אני לא מאלה שמאשימים אותן בפגיעה בענף"

ליאת רון 27.06.2020
IKEA. חוברת הוראות להורים ולילדים בזמן הסגר
 / צילום: אתר החברה

השראה בימי קורונה: המותגים שסירבו להיכנס לבידוד

המבורגר במהדורת קורונה וקו חם לאימהות שחייבות לצרוח על מישהו אחרי שעות עם הילדים: כשנראה שאפשר להתחיל ולסכם בזהירות את ימי הקורונה, ניתן לשאוב השראה וללמוד מהמותגים שהתעקשו להישאר נוכחים בחיי הצרכנים • השראה בימי קורונה, מדור חדש 

אלדד וינברגר 13.06.2020
שלט חוצות ריק בכביש איילון בת"א / צילום: איל יצהר, גלובס
ענף הפרסום | ניתוח

חברות שילוט החוצות לא מתאוששות מהמשבר ומבקשות התאמה למצב החדש

לפני כחודש התחלנו לשוב לשגרה, אולם שוק הפרסום מתקשה להתאושש, ובחברות שילוט החוצות קשה שבעתיים • לדברי גולן גבאי, מנכ"ל "חוצות זהב", היקף הפרסום בשילוט נמוך ב-40% ביחס לפרסום לזמן המקביל אשתקד, בעוד שבטלוויזיה נרשמה ירידה של "רק" 30%

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2020
מנכ”ל גוגל, סונדאר פיצ’אי / צילום: רויטרס, Jim Young

רגולטורים בארה"ב צפויים לדרוש את פירוק עסקי הפרסום של גוגל

לפי דיווח באתר "CNBC", חמישים תובעים כלליים של מדינות ארה"ב בוחנים בחודשים האחרונים את הפרקטיקות העסקיות של גוגל, בכל הקשור להפרת פרטיות ואנטי-תחרותיות

יסמין יבלונקו 07.06.2020
שלטי פרסום ריקים לצד איילון / צילום: איל יצהר, גלובס

בכיר בתעשייה: "בענף הפרסום משבר הקורונה מתחיל עכשיו"

רוב בכירי הענף צופים ירידה של לפחות 30% בהיקפי הפעילות • המשמעות בפועל: עם תחילת המשבר שלחו רוב המשרדים חלק ניכר מהעובדים לחל"ת, עתה, הם התחילו לדבר באופן גלוי על קיצוצים

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2020
רשף לוי בקמפיין לתנובה / צילום: יח"צ

האומץ לפרסם: החברות שהצליחו למנף את המשבר ועל הדרך קיבלו בונוס תדמיתי

חודש לפרוץ הקורונה לחיינו, אפשר להתחיל לבחון את המהלכים השיווקיים–פרסומיים לא רק בפריזמה של האם עושים אלא גם מה עושים • דווקא בקטגוריות שהמצב לא פגע בהן כמו מזון ובנקאות, מפרסמים גדולים נכנסו לשיתוק והותירו את הזירה למיעוט שלא היסס ופעל בנחישות

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2020
קמפיין שופרסל אונליין / צילום: מתוך יוטיוב

כדור השלג בדרך: אחרי התעופה והתיירות - גם בענף הפרסום נערכים למשבר

בשלב הזה אולי אין ביטולי קמפיינים המוניים, אך אי-הנוחות בענף הפרסום ניכרת היטב • ההחלטה שלא לקיים אירועים המוניים, לצד הרתיעה של הציבור מיציאה לא הכרחית מהבית, מתחילות להשפיע על אירועי השקת מוצרים • אבל יש מי שנשאר אופטימי ורואה את ההזדמנות לייצר אהדה מותגית

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2020
בירה קורונה / אילוסטרציה: שאטרסטוק

"הקורונה הלא נכונה": האם מותג הבירות המקסיקני ניזוק בעקבות הנגיף הסיני?

מותג הבירה המקסיקני נכנס בעל-כורחו לתוך משבר עצום שהגיע מעולמות אחרים ומקצה אחר של הגלובוס • מה לעשות כשהמילה "קורונה" היא המילה המדוברת ביותר בעולם?

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2020
פרופ' משה בר / צילום: איל יצהר
פרסום | ראיון

חוקר המוח הלא שגרתי שמבטיח: "יום אחד אוכל להגיד לפי סריקה של המוח, אם אדם הוא ימני או שמאלני"

איך זה שמי שבעד הזכות לשאת נשק בארה"ב הוא לרוב גם מתנגד הפלות ונגד מתן זכויות ללהט"בים? למה אדם שרוצה שקבר רחל יהיה חלק מישראל הוא גם כמעט תמיד נגד שהות העובדים הזרים בדרום תל אביב? השאלות הללו העסיקו גם את חוקר המוח פרופ' משה בר, והוא מאמין שהוא בדרך לפתרון

שלומית לן 11.01.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988