פרסום

כתבות אחרונות

 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נתב"ג / צילום:  תמר מצפי
פרסום | לפני כולם

אף חברה לא נגשה למכרז זיכיון הפרסום של רש"ת

במכרז נכללו תנאים בעייתיים שמגבילים את אפשרויות הפרסום בחודשי השיא: רש"ת תפרסם בקרוב מכרז חדש

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2017
שי באבד / צילום: יחצ

פנייה למנכ"ל האוצר נגד חברת בקרת המדיה "בקרה"

אחת המתחרות של בקרה טוענת בפנייה לאוצר כי מכרז בקרת המדיה של מפעל הפיס "טכנית 'נתפר' למידותיה של חברה אחת" ■ האוצר: "הבאנו לתשומת לב מפעל הפיס את הכשלים" ■ בקרה: "הפוסל - במומו פוסל"

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2017
יוסי לובטון /  צילום: יוסי כהן

החרם נגמר: באומן, ליאו ברנט וגליקמן ישתתפו בקקטוס הזהב

אמש הודיע פובליסיס העולמית על הסרת איסור ההשתתפות בתחרויות ■ מתחרות קאן הבאה: תחרות קקטוס הזהב תתקיים היוני והמשרדים יוכלו לקחת בה חלק

ענת ביין-לובוביץ' 21.11.2017
מטה גוגל בקליפורניה. הבכירים התלהבו מההמצאה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל דורשת לתת הרשאה למפרסמים בחשבונות של הסוכנויות

מפרסמים קטנים, המהווים חלק חשוב בפרסום בגוגל, מנהלים את הקמפיינים דרך חשבונות הסוכנויות, מה שמאפשר עמימות בביצועי הקמפיין ובעמלות

ענת ביין-לובוביץ' 20.11.2017
כריסמס סנטה קלאוס חג המולד סילבסטר עץ אשוח  / צלם: thinkstock

חג מולד שמח

4 פרסומות שמצליחות לגשר על הבלתי אפשרי ולבנות משמעות מנחמת

עטרה בילר 19.11.2017
לוגו משרד הפרסום לעומק התודעה / צלם: יחצ

לעומק התודעה ופרסום אלנבי זכו בפרסים בתחרות אפ"י אירופה

משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
טיילור ברנד, הפקת סרטונים / צילום: שאטרסטוק

שירותי פרסום ב-3 דולר: פתרון ישראלי חדשני לבעלי עסקים

שירות מבוסס בינה מלאכותית שפותח בישראל מאפשר לעסקים לקבל פתרונות מיתוג, קריאייטיב והפקת חומר פרסומי תמורת 2.99 דולר בלבד ■ מי שעומדת מאחורי הפיתוח החדשני היא חברת טיילור ברנדס, שהוקמה ב-2014 ומחזיקה במשרדים בת"א ובניו-יורק

איתן בייגל 17.09.2017
אסי שביט / צילום: איל יצהר

הקו הדק בין ניימינג לשיימינג

תם זמנו של הטון המתנצל על פרסומות פוגעניות. הגיע זמן התגובה

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2017
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר

הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG

הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג

עידן רבי 27.07.2017
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף

צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD

מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב

שירי דובר 18.07.2017

ימי הסטורי-טלינג

היורש העיקרי של הפרסום המסורתי מחזיר למרכז הבמה את הסיפור, כאמצעי השפעה מוביל על בני אדם

שמחה סיגן 16.07.2017
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי

"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"

"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 34

צרו איתנו קשר *5988