פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל מגלגלת את עלויות המס בבריטניה, בטורקיה ובאוסטריה אל המפרסמים, ומעלה את מחירי פרסום

גוגל הודיעה על עלייה במחירי הפרסום בבריטניה, בטורקיה ובאוסטריה - מדינות בהן הטילה הממשלה מס על ענקיות הטכנולוגיה • המס החדש ישפיע גם על השוק הישראלי שמשקיע לפי הערכות כשני מיליארד שקל בשנה על פרסום בחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 01.09.2020
מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג / צילום: Francisco Seco, Associated Press

פייסבוק: מערכת ההפעלה החדשה של האייפון תפריע לפרסום לקהלי יעד ממוקדים

לטענת פייסבוק הגדרות הפרטיות של מערכת ההפעלה החדשה של אפל iOS14, מונעת ממנה להציג פרסומות לקהלי יעד ממוקדים באפליקציות אחרות • פייסבוק טוענת כי השינוי יפגע במפתחים ושתהיה לו השפעה משמעותית על האקו-סיסטם שלהם

וול סטריט ג'ורנל 26.08.2020
שריל סנדברג. שמירה על חסרי הגנה או על הרווחים? / צילום: Dominic Lipinski, רויטרס

“אנחנו לוקחים את האחריות שלנו ברצינות רבה, אבל הרעים תמיד ינסו להקדים אותנו”

פייסבוק מטלטלת בין רצונה לאפשר חופש ביטוי לבין הלחץ להגביל שיח שנאה; בין שאיפתה להשקיע במכירות, לבין האילוץ להקצות משאבים לשיטור על התכנים • סמנכ"לית התפעול, שריל סנדברג: "פייסבוק מאתרת 95% מתכני השנאה, לעומת 24% לפני כמה שנים" • המבחן הגדול: בחירות 2020

וול סטריט ג'ורנל 26.08.2020
נערה מצטלמת כשהיא עושה ליפסינק ווידאו באפליקציית טיקטוק / צילום: Jessica Hill, Associated Press

האם טיקטוק תהיה עוד ילד חדש בשיכון או הבריון שישתלט על השכונה כפי שעשתה פייסבוק וגוגל לפניה?

אחרי שצמחה בישראל יותר מכל רשת חברתית אחרת בתקופת הקורונה ואפילו פתחה נציגות מקומית, הפרסום בטיקטוק צובר תאוצה בארץ • האם הוא מספק את הסחורה או שמדובר בחיקוי זול מעלי אקספרס

איתי צמיר 25.07.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

למרות עצירת התיירות הנכנסת, בלפ"מ האריכו את האופציה לפרסום בגוגל ופייסבוק בחו"ל

לאחרונה מימשה לשכת הפרסום הממשלתית את האופציה להארכת ההתקשרות עם חברות הדיגיטל מייפל ופודיום שנותנות את שירותי ניהול הקמפיינים בחו"ל • אלא שבחודשים האחרונים אין קמפיינים של לפ"מ לחו"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.07.2020
ירדן סטפנסקי. להשקיע מחשבה בתפיסת המותג וייחודו ולהעביר זאת בפרסומות / צילום: Team Stefansky

הכול תלוי בתוכן - איך מותג הופך טרנדי לשנים ארוכות?

"לצד השקעה במכירות, צריך להקדיש מחשבה גם לתפיסת המותג - להביא את הצרכנים להתעניין בך לאורך זמן", אומר ירדן סטפנסקי, בעלי משרד הפקות המתמחה בתוכן וידאו פרימיום למותגים • כך תייצרו Brand Coolness ותגרמו ללקוחות לחזור אליכם

נתן סטולרו 23.07.2020
משרדי פייסבוק בקליפורניה / צילום: Robert Galbraith, רויטרס
השקעות | ניתוח

השקעות ESG: תשואה או ערכים? לא חייבים לבחור

בניגוד לדעה המקובלת, השקעות המביאות בחשבון סוגיות של אחריות תאגידית אינן כרוכות בוויתור על תשואות • ניהול השקעות הוא גם ניהול סיכונים, וה-ESG מספק את הסחורה

צבי סטפק 20.07.2020
פרופיל הפייסבוק של מארק צוקרברג / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

החרם על פייסבוק: דיסני צמצמה משמעותית את הוצאה על פרסום ברשת החברתית

דיסני מצטרפת למאות חברות אחרות שהפסיקו להשקיע בפרסומת בפייסבוק, ביניהן יוניליבר, סטארבקס, פורד מוטור, ורייזון תקשורת וחברות שיווק רבות

וול סטריט ג'ורנל 19.07.2020
אתר חברת Costar. שישה עשר מיליון מבקרים בשנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

החברות שמשנות את "משפך השיווק" של פרסום הנדל"ן

בעולם השיווק נהוג לדבר על "משפך השיווק" - התהליך שלקוח פונטציאלי עובר מהשלב שבו אינו מכיר כלל את המוצר ועד שהוא קונה אותו • טכנולוגיות מגוונות משנות בשנים האחרונות את המשפך המסורתי הזה, ומאפשרות לאנשי השיווק בעולם הנדל"ן לשפר, לנטר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה תוך חיסכון במשאבי זמן ותקציב

מור זיו 05.07.2020
סונדר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל (מימין) / צילום: רויטרס / HANNIBAL HANSCHKE

גוגל נגד חברות המדיה: תנו לנו מידע או שלא נציג אצלכם פרסומות

אתרי מדיה מתכננים לבקש את רשות המשתמשים באופן נפרד כדי להציג להם פרסומות מותאמות אישית וכדי לאסוף עליהם מידע • המשמעות עבור גוגל היא פגיעה ניכרת ביכולות הפרסום שלה • מכיוון שגוגל שולטת בשוק הפרסום כולו, אם תממש את האיום הכנסות חברות המדיה ייפגעו משמעותית

יסמין יבלונקו 01.07.2020
ניק קלג, סגן נשיא לתקשורת ומדיניות בפייסבוק העולמית / צילום: יח"צ

בכיר בפייסבוק במאמר מיוחד: "אנחנו לא מרוויחים משנאה"

ניק קלג, סגן נשיא לתקשורת ומדיניות בפייסבוק העולמית, בתגובה לחרם המודעות על הרשת החברתית: "כל מה שטוב, רע ומכוער בחברה האנושית ימצא את ביטויו בפלטפורמה שלנו. יש לנו אחריות עצומה להחליט איפה למתוח את הקו"

ניק קלג 01.07.2020
צעיר עם מסיכה ועם הטלפון שלו בתל אביב / צילום: שלומי יוסף, גלובס

"העולם העסקי הבדלני מת": ענף הפרסום והשיווק ביום שאחרי הקורונה

הדברים נאמרו במסגרת כנס שערכה חברת ארטימדיה לרגל השקת מערכת דאטה חדשה, ובו דנו בכירים בענף הפרסום בהשלכות של משבר הקורונה לטווח ארוך

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2020
יועז הנדל / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

קורץ לערוצים המסחריים? הנדל מבקש לבדוק את השקעות לפ"מ בגוגל ופייסבוק

הצהרה של הנדל מפתיעה מעט כי האחריות על לפ"מ איננה של משרד התקשורת • יש להניח שההכרזה של הנדל דווקא היום לא קשורה רק בחרם המתהווה בעולם על פייסבוק, אלא דווקא בגלל קריצה לערוצים המסחריים קשת ורשת שספגו ממנו מכה כשהתפרסמה החלטתו לחלק את כספי הביד

ענת ביין-לובוביץ' 29.06.2020
מחאת המפרסמים נגד פייסבוק מדלגת על ישראל / איור: גיל ג'יבלי, גלובס

נשארים בפנים: המפרסמים הישראלים מסרבים להצטרף לחרם על פייסבוק

בשנים האחרונות הכריזו מפרסמים בחו"ל על חרם פרסום נגד ענקיות האינטרנט, אבל המפרסמים בישראל העדיפו להתעלם ולהמשיך בשלהם • גם המהומה הנוכחית סביב מדיניות פרסום פוסטים בפייסבוק, חולפת מעל ראשיהם • "גלובס" מנתח: למה לישראלים לא אכפת, ומתי יקרה השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2020
מארק צוקרברג צילום: רויטרס, Aaron Bernstein
חרם | פרשנות

המגזר העסקי יכול להצליח היכן שממשלות נכשלות (אם רק ירצה בכך): חרם המודעות על פייסבוק כמשל

הלחץ על פייסבוק הגיע מכיוון מפתיע יחסית - שורה של חברות ענק הודיעו כי יעצרו פרסום ואילצו את צוקרברג להגיב ומהר • האם התגובה של המפרסמים מספיקה, איך יושפעו יחסי הכוחות עם טראמפ והאם יש כאן ניצנים של שינוי בהבנת תפקידו של המגזר העסקי?

עמרי זרחוביץ' 27.06.2020
החטאים של התקשורת - פייק ניוז / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

למה אנחנו עדיין מופתעים מפייק-ניוז?

הבחירה של חברה גדולה לצאת במהלך של שימוש "באמהות משפיעניות פיקטיביות", לכאורה, גורם לתהות האם התועלת מהמהלך לחברה רב על הסיכון

לירון בן יעקב 27.06.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 497 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 32

צרו איתנו קשר *5988