פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

חוסמי ההכנסות

מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?

גדעון אוזן 08.10.2015
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

תחרות מול גוגל: פייסבוק משיקה מודעות לאיסוף לידים

הכלי הפרסומי, שנפתח לכלל העסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, ימנע מהגולש לעבור לאתר נחיתה חיצוני והכי חשוב - יכלול כבר את הפרטים המזהים שלו מפייסבוק, במקום שיצטרך להקליד אותם לפני שהוא שולח אותם לבית העסק

רועי גולדנברג 08.10.2015
אימפריית הרשע של האינטרנט / איור:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הכירו את אימפריית הרשע של האינטרנט

עד כמה הפרסום באינטרנט באמת עובד והאם הקהל שצופה במודעות הוא אמיתי? ■ איש פרסום ותיק: "שום דבר לא הזיק לאינטרנט יותר מטכנולוגיית הפרסום. זה הוזיל ורידד את הענף, והכי מגוחך הוא שמפרסמים רחוקים היום יותר מאי-פעם מפתרון החידה הוותיקה 'איזה חלק מהתקציב שלי עובד'"

שירות בלומברג 04.10.2015
הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל

חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום

אדוורטייזינג אייג' ורועי גולדנברג 01.10.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

כ-200 מיליון גולשים בעולם משתמשים בחוסם פרסומות באינטרנט

כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל

רועי גולדנברג 19.08.2015
אור שני / צילום: יחצ

סיפור הצלחה: אור שני שווה "על הנייר" רבע מיליארד שקל

Adgorithms, הפועלת בשוק הפרסום המקוון, הונפקה בשבוע שעבר בבורסת ה-AIM הבריטית לפי שווי של 128 מיליון דולר ■ החברה הוקמה רק לפני 5 שנים ■ שני, רק בן 34, מכר בהנפקה מניות תמורת 21 מיליון שקל

טלי ציפורי 14.06.2015
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"

יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?

רועי גולדנברג 14.05.2015
הקמפיינים למאזדה ולנורופן/ צילום מסך

"אפשר כבר להשתמש בדיגיטל כמדיה עיקרית בקמפיין"

מאזדה ונורופן העלו באחרונה קמפיינים רחבים, אבל לא קנו אף ספוט בטלוויזיה ■ האם המפרסמים הגדולים מתחילים להישען בעיקר על הדיגיטל, והאם ניתן להגיע בדיגיטל לחשיפה דומה לזו שבטלוויזיה?

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

שירות גלובס 07.05.2015
עופר מילר ואילן ישועה / צילום: יחצ

ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

שירות גלובס 29.04.2015
אופל משיקה בוואלה את קמפיין האינטרנט היקר אי פעם / צילום מסך

אופל משיקה בוואלה את אחד מקמפייני האינטרנט היקרים בישראל

בוואלה טוענים כי עלות הקמפיין היא מעל למיליון שקל ■ הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם

רועי גולדנברג 19.03.2015
מומו הפרה

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
מודעות קרוסלה/ צילום: יחצ

אינסטגרם תאפשר לשלב מצגת שתפנה לאתר הבית של המפרסם

במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד

רועי גולדנברג 05.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015

   34567891011121314151617   

   נמצאו 514 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988