פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
קמפיין רנואר / צילום: יחצ
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15.02.2015
נועם בנד / צילום: דני בראדון

מניית היום: מזנקת בכ-12% על רקע הבנות עם לקוח חשוב

לאחר השלמת הפיילוט, מתחילות שתי החברות לשתף פעולה במסגרת מסחרית כלכלית - במסגרת זו צפויה אלגומייזר לבצע אופטימיזציה של כ-3,000 קמפיינים פרסומיים אותם מנהל הלקוח

קובי ישעיהו 15.02.2015
הפרסומת של באדוויזר / צילום מתוך הקמפיין

הפרסומת של באדוויזר בסופרבול - הנצפית ביותר ברשת

קמפיין "Like a girl" של המותג Always זכה למעורבות הגבוהה ביותר מצד הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 03.02.2015
סופרבול 2014 NFL / צלם: רויטרס

פייסבוק תציע פרסום ממוקד סביב סטטוסים על הסופרבול

ויקטוריה'ס סיקרט קנתה זמן פרסום בטלוויזיה במהלך המשחק, והיא תקדם את המותג לקראת וולנטיין דיי

אדוורטייזינג אייג' 22.01.2015
הנרי בלוג'ט / צילום: world economic forum
DLD | DLD conference

בלודג'ט: "הכסף סוף-סוף הולך בעקבות עיני הגולשים"

העורך הראשי של אתר "ביזנס אינסיידר": "עולם הדיגיטל השתנה - הכנסות הפרסום של גוגל היום הרבה יותר גדולות מאלה של העיתונים והמגזינים יחד"

רועי גולדנברג, מינכן 19.01.2015
יו טיוב youtube / צלם: יחצ

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום הדיגיטלי בבריטניה שובר שיא: יחזיק נתח של יותר מ-50%

כך עולה מהערכות שפרסמה Group M, זרוע רכש המדיה של תאגיד הפרסום WPP, לפיהן הוצאות הפרסום יגיעו בשנה הבאה ל-24.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 02.12.2014
גוגל

שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו

DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט

שירות גלובס 12.11.2014
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

העיתון הבריטי "גארדיאן" משיק מחדש את האתר בארה"ב

מלבד מתיחת הפנים הגרפית, האתר יכלול גם גישה שיווקית חדשה שתיתן למפרסמים מספר אפשרויות פרסום וכן מקום ייעודי לכתבות תוכן שיווקי

שירות גלובס 30.10.2014
פייננשל טיימס FT

אתרים בארה"ב יתמחרו את המודעות בדיגיטל לפי משך החשיפה

עד היום התמחור של המודעות בדיגיטל היה לפי מספר הגולשים שצפו במודעה

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2014
פייסבוק / צילום מסך

פייסבוק: נתוני הגולשים ישמשו מפרסמים גם בפרסום חיצוני

רשת הפרסום Atlas תאפשר למפרסמים להשתמש ביכולות הטרגוט של פייסבוק כדי לפרסם באפליקציות ובאתרים חיצוניים וכן לעקוב אחר אפקטיביות המודעות

רועי גולדנברג 29.09.2014
צעירים מול פרסומת של Snapchat / צילום: בלומברג

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014
וואלה / צילום: יחצ

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09.09.2014
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

טוויטר משיקה בארה"ב בית-ספר למשרדי פרסום

מטרת התוכנית: ללמד משרדי פרסום איך לעשות שימוש מיטבי בפרסום באתר

אדוורטייזינג אייג' 28.08.2014
אדם סינגולדה / צילום: יחצ

טאבולה הישראלית רוכשת חברה בעשרות מיליוני דולרים

החברה הישראלית המפעילה מנוע המלצות תוכן מוביל רוכשת את Perfect Market שעוסקת באופטימיזציה של פרסומות טקסט ■ בחברה הנרכשת הושקעו כ-30 מיליון דולר ■ קצב ההכנסות השנתי של טאבולה עומד על 250 מיליון דולר

רועי גולדנברג 04.08.2014
נועם בנד / צילום: דני בראדון

אלגומייזר משיקה אבטיפוס ראשוני של התוכנה שפיתחה

החברה תציע את התוכנה ללקוחותיה כגרסה מסחרית ראשונית

שירות גלובס 03.08.2014

   456789101112131415161718   

   נמצאו 514 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988