פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 
פייסבוק / צילום: Shutterstock

תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית

הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
מנכ“ל פייסבוק מארק צוקרברג מעיד בפני הסנאט / צילום: רויטרס Aaron P. Bernstein

ממשל טראמפ תובע את פייסבוק על פרקטיקות פרסום מפלות

משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקאי הודיע היום כי תובע את פייסבוק בגין פרקטיקות פרסום "מפלות" ברשת החברתית • כתב התביעה המלא פורסם באתר המשרד

אושרית גן-אל 28.03.2019
סונדאר פיצ'איי / צילום: רויטרס

קנס שלישי של האיחוד האירופי נגד גוגל: 1.5 מיליארד אירו

לפי האיחוד האירופי, גוגל ניצלה את כוחה כדי למנוע תחרות הוגנת בתחום הפרסום ברשת

אושרית גן-אל 20.03.2019
בנימין נתניהו / איור: מארק ישראל סלם - ג'רוזלם פוסט

כך השתלט אתמול הקמפיין של נתניהו על הפרסום באינטרנט

הקמפיין של הליכוד וראש הממשלה, בתגובה להחלטת היועמ"ש להגיש 3 כתבי אישום נגד נתניהו בכפוף לשימוע, הוא חסר תקדים מבחינת התפוצה והמשאבים שהושקעו בו • עפ"י הערכות של גורמים מתחום המדיה, עלות הקמפיין עמדה על כ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2019
פייסבוק  / צילום: רויטרס Dado Ruvic

פייסבוק תפעיל את מדיניות השקיפות הפוליטית החדשה שלה החל מאמצע מרץ

מערכת השקיפות החדשה תאפשר לגולשים בפייסבוק לראות בכל דף האם מופיעות בו מודעות פוליטיות, ואם כן – מי הגוף שעומד מאחוריהן – בין אם המודעות מופיעות בפועל בדף באותו רגע, ובין אם הגולש אינו מטורגט במודעות • פייסבוק לא לבד: גם גוגל הודיעה כי תימנע לחלוטין מפרסום מודעות פוליטיות

טל שחף 26.02.2019
יו טיוב, עכשיו גם לאורך. צילום: Shutterstock

חברות משעות את הפרסום ביוטיוב בעקבות דיווח על תכנים פדופיליים בפלטפורמה

בין החברות - נסטלה ויצרנית המשחק "פורטנייט", Epic Games, שאישרו כי השעו את הפרסום ביוטיוב; ומקדונלד'ס שסירבה להגיב לפרסום

אושרית גן-אל 21.02.2019
נסדאק / צילום: רויטרס Peter Morgan

הבינו לפני כולם: כמה הרוויחו מי שהשקיעו בהנפקה של גוגל?

לפני כ-15 שנה בנקאי ההשקעות לא הבינו - למה שמישהו יקנה פרסום ממומן? וכמעט כולם הזהירו מפני השווי שלפיו גוגל תכננה להנפיק – כ-30 מיליארד דולר • מאז המניה יצרה למשקיעים רווח שנתי ממוצע של 27%, וכל וול סטריט הריעה לתופעה מדהימה של חברה שיודעת רק כיוון אחד (למעלה) • מה האיומים על גוגל, איך זה קשור לענייני מס, והם מישהו ידוע מה שיעור ההקלקות המזויפות ברשת?

אבישי עובדיה 10.02.2019
הסמל של גוגל כיום / צילום: רויטרס
בחירות 2019 | בלעדי

"גלובס" חושף: החלטה דרמטית של גוגל - עוצרת פרסום מותאם אישית בזמן בחירות

חברות המדיה הישראליות קיבלו את ההודעה בתחילת השבוע • מדובר במהלך של גוגל העולמית כחלק מהמאבק במניפולציות פרסומיות במהלך בחירות • גוגל יוצאת למהלך למרות אובדן הכנסות גבוה שייגרם לה • בזירת הפעילות הבעייתית נותרת כעת רק פייסבוק

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2019
סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל וסמנכ"ל גוגל באזור אירופה /  צילום: רויטרס, HANNIBAL HANSCHKE

למרות הדוחות הטובים: האם העוצמה של גוגל בשוק הפרסום מתחילה להיסדק?

סימנים מדאיגים לגבי פעילות הפרסום של גוגל, השקעות גבוהות שפגעו ברווחיות וביקורת של אנליסטים על היעדר שקיפות • אלפבית, החברה-האם של גוגל, פרסמה אמש תוצאות טובות מהצפוי, אבל השאירה את המשקיעים עם סימני שאלה • פרשנות

אושרית גן-אל 05.02.2019
מארק צוקרברג / צילום: shutterstock

מארק צוקרברג: "אלה הם העקרונות מאחורי הפרסום בפייסבוק"

בטור מיוחד שכתב מייסד ומנכ"ל פייסבוק ל"וול סטריט ג'ורנל", הוא מפרט את חשיבות המודל העסקי של הרשת החברתית • "אנחנו לא מוכרים מידע של אנשים, למרות שלעתים קרובות מדווח שאנחנו עושים זאת"

וול סטריט ג'ורנל 25.01.2019
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

"הענק התעורר": האם אמזון בדרך להשתלט גם על עולם הפרסום המקוון?

לפי חברות מחקר, ענקית הקניות צפויה להכפיל את הרווחים שלה מפרסום עוד השנה ולהפוך לאיום מהותי על פייסבוק וגוגל • בניגוד למתחרים, לאמזון אפשרויות יש פרסום מגוונות ורבות - החל מפעילות קידום המוצרים באתר, דרך אריזות המשלוחים, אירועי ספורט בשידורים חיים שהיא מכסה ועד לחנויות של הול פודס

וול סטריט ג'ורנל 12.12.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

ניצחון האדם על האלגוריתם: הקאמבק הגדול של הקריאייטיב

אחרי שנים קשות שעברו על מחלקות הקריאייטיב בגלל הדרישה לפרסום מבוסס תוצאות, היצירתיות עושה קאמבק • המפרסמים הבינו שטרגוט אינו תחליף לבניית מותג, ואלגוריתם לא יחליף קריאייטיב אנושי • הקריאטיביות אמנם עשתה התאמות לעידן הדיגיטל אבל העולם (עדיין) שייך ליצירתיים • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2018
תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

כך אמזון גורמת לכם לרכוש מוצרים לתינוקות שאתם לא צריכים

הורים טריים בארה"ב מתוסכלים משיטת פרסום מטעה של אמזון, שגורמת לחבריהם לרכוש עבורם מוצרים שהם לא צריכים: כאשר הורים מרכיבים באמזון רשימת מתנות עבור תינוק (Gift registry), אמזון מוסיפה באופן אוטומטי מוצרים נוספים של יצרניות ששילמו עבור הפרסום, בעיצוב שמקשה להבדיל בין המוצרים שההורים בחרו לבין המודעות הממומנות

אושרית גן-אל 29.11.2018
מארק צוקרברג / צילום: Leah Millis, רויטרס

פייסבוק שקלה למכור מידע של משתמשים לחברות

כך חושפים מסמכים משפטיים חסויים שמביאים תכתובות מייל פנימיות בחברה בין השנים 2012-2014, שהגיעו לידי הוול סטריט ג'ורנל • המסמכים צפויים להיחשף בשבוע הבא בבית הנבחרים הבריטי

אושרית גן-אל 29.11.2018
גוגל / צילום: שאטרסטוק

גוגל תגביר את השקיפות סביב מודעות פוליטיות באירופה

החל מינואר, גוגל תדרוש ממפרסמים להגיש בקשה המותנית באישור לפני שיוכלו לשלם עבור מודעה פוליטית • זאת לקראת הבחירות לאיחוד האירופי באביב

אושרית גן-אל 22.11.2018
גוגל כרום / צילום: SHUTTERSTOCK

בקרוב בכרום: פרסומת זדונית באתר? כל הפרסומות בו ייחסמו

בגרסת כרום 71, שעתידה לצאת בחודש הבא, אתר שיראה פרסומות זדוניות באופן תדיר יגרור חסימה של כל הפרסומות שבו, גם אלה שאינן זדוניות

אושרית גן-אל 06.11.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 514 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 33

צרו איתנו קשר *5988