פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי

אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2017
YouTube, יו-טיוב / צלם: יח"צ

"קל להעלים עין מפרסום בעייתי ביוטיוב כי אין שם מבוגרים"

חברות כמו אדידס, ריגלי ו-HP השהו את הפרסום ביוטיוב לאחר שהופיע לצד תכנים לא הולמים המופנים לילדים, אך בישראל אין לתופעה התייחסות, אף שהיא קיימת ■ בכיר בתעשייה: "בטלוויזיה המנהלים רואים אם הפרסומת שלהם מופיעה על תוכן שמציג אונס או פיגוע, אבל בדיגיטל לא"

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2017
בן גירון / צילום:יחצ

סומוטו פרסמה תוצאות מקדמיות מאכזבות; המניה צונחת

סומוטו, הפועלת בתחום של שיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל ואספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות, דיווחה כי הכנסותיה ברבעון השלישי יסתכמו ב-15-15.5 מיליון דולר, וה-EBITDA יסתכם ב-2.5-3 מיליון דולר

קובי ישעיהו 15.10.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר

ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל

אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2017
בן גירון / צילום:יחצ

סומוטו רוכשת חברה ב-14.5 מיליון דולר במזומן ובמניות

החברה הנרכשת, חברת פרסום בווידאו מצפון אמריקה, ייצרה הכנסות של כ-4 מיליון דולר בארבעת החודשים הראשונים של 2017, עם רווחיות תפעולית (EBITDA) של 900 אלף דולר

קובי ישעיהו 04.06.2017
נועם לניר / צלם: איל יצהר

המורה שמכר לנועם לניר פעילות מדיה ב-1.2 מיליון שקל

חברת אפליי של לניר רוכשת מקובי דן פעילות בתחום הפרסום בווידאו ■ דן ימשיך לנהל את הפעילות, ונוסף על תשלום במזומן יוקצו לו 3% ממניות אפליי

אביב לוי 22.05.2017
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
פרסומות | לפני כולם

פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן

פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תציע טרגוט על בסיס נתונים מרשתות סלקום ופלאפון

רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר

ענת ביין-לובוביץ' 28.03.2017
הסרטון הפוגעני. תומכים בעקיפין / צילום מסך

חצי עבודה: הסרטון הניאו-נאצי שגוגל מסרבת להסיר לחלוטין

על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2017
מודעה דיגיטלית בטיימס סקוור / צילום: רויטרס

הקול בראש: איך לייצר סרטוני וידאו ויראליים - גם ללא סאונד

פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?

צאלה קוטלר-הדרי 18.03.2017
Huffington Post Live / צילום: מסך

מדריך מקוצר ליוצרים: מה למדנו ממלחמת הווידאו

בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר

אורי רוזן, מנהל ועורך ראשי mako 06.03.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שקיפות: ארטימדיה תאפשר ביקורת צד שלישי על נתוני הקמפיינים

מנכ"ל ארטימדיה, גל תורג'מן, ללקוחות: "אנו בתהליך אינטגרציה מתקדם עם חברת MOAT, שאוכפת סטנדרטים בינלאומיים של מדידה ופיקוח"

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2017
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום פרוגרמטי בערבית: אתר אל ערב מצטרף לארטימדיה

בארטימדיה, העוסקת בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מקווים להרחיב את הנגיעה במגזר הערבי ומנהלים מו"מ עם אתרים נוספים 

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2017
פייסבוק / צילום: מאיה יוגב

"המפרסמים מעדיפים לשלם פחות - ואז מקבלים נתוני מדיה שגויים"

פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2017
יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש

לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2017

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988