פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
somoto

סומוטו: ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-9.8 מיליון דולר

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנו פועלים להשלמת רכישות נוספות בתחומי הווידיאו והמובייל מתוך מטרה שתחומים אלו יהוו 50% מהכנסות החברה ויתרמו באופן מיידי לשורת הרווח ולתזרים המזומנים"

17.05.2016
אסף גרניט / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אפריל: קמפיין פרטנר בראש

ואולם, הקמפיין של פרטנר עם השף אסף גרניט זכה לתגובות סותרות ■ קמפיין קסטרו רשם צפייה ארוכה יחסית, ומותגי הרכב השכילו לנצל את יתרונות הפלטפורמה

ענת ביין-לובוביץ' 16.05.2016
somoto

סומוטו: צמיחה של 33% בהכנסות הרבעון הראשון ל-8.9 מיליון דולר

לפי התוצאות המקדמיות עליהן דיווחה החברה הרווח התפעולי ברבעון הראשון יעמוד על כ-3.1 מיליון דולר - עלייה של כ-48% לעומת הרבעון הקודם

13.04.2016
אילן ישועה / צילום: יונתן בלום

וואלה! news בשת"פ עם בורסת הפרסום ILX

במסגרת ההסכם תמכור וואלה מוצרים שונים, לרבות פורמטים מתקדמים של פרסום וידאו ב-ILX

שירות גלובס 12.04.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
עופר מילר/ צילום:יחצ
פרסומות | לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
חדר הבריחה / מתוך youtube

מדד הפרסומות ביו-טיוב לפברואר: פאנטה ו"חדרי הבריחה" בראש

מותג השתייה הקלה בנה משחק ייעודי לקמפיין שבמסגרתו הצופים צריכים לפתור חידות ■ אסי כהן מצליח גם בפרק השני בקמפיין הווידאו לבנק הבינלאומי, למרות האורך יוצא הדופן של הסרטון

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

הסכסוך מחריף: ארטימדיה מאיימת על מדיה קום בתביעת דיבה

טוענת כי חברת המדיה מקבוצת אדלר-חומסקי מכפישה אותה בפני לקוחות ■ היום שלחה ארטימדיה מצגת למפרסמים המראה את יכולותיה

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2016
אייל חומסקי / צילום: איל יצהר

אדלר-חומסקי לארטימדיה: אם לא תשיבו ההסכם על כנו, נפנה לממונה על ההגבלים

מדיה קום טוענת כי רשת הפרסום הדיגיטלי פגעה בהכנסותיה ■ ארטימדיה: חבל שהיא מגנה על אתרים גלובליים על חשבון תוכן מקומי

ענת ביין-לובוביץ' 13.03.2016
האקזיט של Inneractive. המייסדים יקבלו עשרות אלפי דולרים / צילום: תמר מצפי

אקזיט ישראלי: RNTS רוכשת את אינראקטיב בכ-72 מ' ד'

חברת Inneractive הוקמה ע"י זיו אלול ועופר יהודאי כפתרון פרסום לאפליקציות מובייל ■ בהמשך החברה התרחבה כדי להציע בורסה עצמאית למסחר בשטחי פרסום

טלי ציפורי 03.03.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016
עופר מילר / צילום: תמר מצפי

"גוגל ניצלו את חוסר הרגולציה והפכו לחברת מדיה - כמו סוס טרויאני"

50 מיליון שקל השקיעה ארטימדיה בשוק המקומי, כדי לגייס אתרים ישראליים ולמכור את פרסום הווידאו שלהם ■ כעת היא פועלת לעצירת בריחת תקציבי הפרסום מהאתרים ליו-טיוב, פלטפורמת הווידאו של גוגל ■ ד"ר עופר מילר, מנכ"ל ומייסד ארטימדיה, מספר איך מתמודדים מול הענקית העולמית

ענת ביין-לובוביץ' 29.02.2016
"הישרדות". איחוד מסכים / צילום: יח"צ
רשת | לפני כולם

ארטימדיה וזכיינית ערוץ 2 רשת חתמו על שיתוף-פעולה

באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2016
שוקי העולם הייטק / צלם:  thinkstock

פטור לארטימדיה בווידאו באינטרנט - בתנאים

התנאים שמעמידה רשות ההגבלים: אסור יהיה לארטימדיה להתערב במחיר, להעביר או לקבל מידע מסחרי מהאתרים או לחסום תחרות בעתיד ■ מול זאת, החברה תוכל להמשיך לעבוד עם כל האתרים הגדולים בשוק האינטרנט הישראלי

23.02.2016
טיפים לנהיגה בחורף / מדד הפרסום החודשי של יוטיוב וגלובס

מדד הפרסומות ביו-טיוב לינואר: מריאנו ו-AIG בראש

במדד הצפייה לחודש ינואר בולט השימוש בסלבס, בתוכן גולשים ובסרטונים קצרצרים המיועדים לרשת בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2016

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988