פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
בדרך לאקזיט, קליקוויק/ צילום: יחצ

צפו: פיתוח ישראלי חדש מציע מהפכה בסרטוני הרשת

הכירו סטארט-אפ ישראלי חדש ומבטיח בשם קליקוויק, שהשיק לאחרונה פלטפורמה ייחודית המשנה לחלוטין את האופן שבו תיחשפו לפרסום במהלך צפייה בסרטוני וידאו ■ כך זה עובד

אוריאל הרמן ואיתן בייגל 09.02.2016
יובל סמו בקמפיין ישראכרט / צילום: יחצ

מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש

זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2016
מריאנו בקמפיין AIG / צילום: יחצ

מדד הפרסומות ביו-טיוב לנובמבר: מריאנו מזניק את AIG לפסגה

הפרסומת של חברת הביטוח זכתה ל-1.5 מיליון צפיות בנובמבר ■ פרסומת כוכבי הרשת של מילקי במקום השני

רועי גולדנברג 29.12.2015
אבי בן-טל-ynet אילן ישועה-וואלה אורי רוזן-מאקו/ צילום: עודד קרני

מנכ"ל ynet: הצפיות בפרסום בווידיאו עלו, אבל ההכנסות לא

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "מוקדם לקבוע אם ההשקעה שלנו באולפן השקוף משתלמת" ■ מנכ"ל מאקו, אורי רוזן: "תוכניות האולפן של וואלה ו-ynet מזכירות לי את 'ערב חדש'"

רועי גולדנברג 01.12.2015
הפרסום בוידאו /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסום בווידיאו: איך התקבלו השינויים שארטימדיה הכניסה לשוק?

ארטימדיה הגיעה לארץ עם גב בינלאומי, כיסים עמוקים וטכנולוגיה, כדי לשפר את הפרסום בווידיאו ועל הדרך גם למשוך את מחירי הפרסום בדיגיטל למעלה ■ האתרים הגדולים בפנים ואפילו חברות המדיה הגדולות מצדדות, אבל יש מי שהשינויים בשוק לא נוחים עבורו ■ כעת גם הממונה על ההגבלים בתמונה

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2015
מייסדי Inneractive / צילום: איל יצהר

חברת הפרסום הישראלית Inneractive מגייסת 15-20 מ' ד'

עד היום גייסה החברה 11.5 מיליון דולר, כך שסך הגיוסים צפוי לעמוד על 25-30 מיליון דולר ■ עפ"י הערכות, הכנסות החברה צפויות לעמוד השנה על כ-50 מיליון דולר - עלייה של 150% לעומת 2014

רועי גולדנברג 26.11.2015
קמפיין יס / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לאוקטובר: שתי פרסומות של yes במדד

הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר

רועי גולדנברג 23.11.2015
7 עופר דרוקר / צלם: איל יצהר

מטומי רוכשת חברת פרסום דיגיטלי מניו-יורק ב-25 מיליון דולר לפחות

מניית מטומי של אילן שילוח צנחה ב-2015 ב-55% על רקע ירידה חדה ברווחיה ■ המנכ"ל עופר דרוקר: "אופטימטיק מתאימה למנועי הצמיחה שלנו"

שירי חביב-ולדהורן 16.11.2015
סנאפצ'ט / צילום: בלומברג

משתמשי סנאפצ'ט צופים ב-6 מיליארד קטעי וידיאו ביום

תעבורת הווידיאו באפליקציה זינקה פי שלושה במשך חצי שנה ■ שוק פרסומות הווידיאו יצמח השנה בקצב של 42%

פייננשל טיימס 09.11.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו

יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"

שירות גלובס 26.10.2015
אתגר המזוודות של קסטרו / צילום: יחצ

מדד הפרסומות ביו-טיוב לספטמבר: גל גדות וקסטרו בראש

בפסגת מדד הפרסומות ביו-טיוב בחודש ספטמבר ניצב "אתגר המזוודות" של חברת האופנה - עם יותר מ-1.1 מיליון צפיות

רועי גולדנברג 20.10.2015
פאנטה / צילום: יחצ

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש אוגוסט: פאנטה שוב בראש

המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה

רועי גולדנברג 17.09.2015
לוגו אינסטגרם / צילום: יחצ

אינסטגרם משנה את חוקי הפורמט: האם זו הזדמנות למפרסמים?

אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים

אדוורטייזינג אייג' 01.09.2015
גוגל לוגו / צלם: יחצ

גוגל בוחנת שילוב פרסומות וידיאו בתוך תוצאות החיפוש

גם יאהו ומיקרוסופט, באמצעות מנוע החיפוש בינג, בוחנות מהלך דומה

רועי גולדנברג 20.08.2015
יובל סמו בקמפיין ישראכרט / צילום: יחצ

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יולי: ישראכרט בראש

הקמפיין לסכין גילוח חדש של סופר-פארם נכנס למדד וזכה לוויראליות משמעותית בעולם

רועי גולדנברג 13.08.2015
הפרסומת ביו טיוב של קוקה קולה

מדד הפרסומות של יו-טיוב לחודש יוני: קוקה-קולה בראש

השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני

רועי גולדנברג 13.07.2015

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988