פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
גלישה באינטרנט, מיילים / צילום: שאטרסטוק

הוצאות הפרסום בדיגיטל בארה"ב יגיעו השנה ל-60 מיליארד דולר

הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 20.05.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

"יש ביקוש יתר של כ-30% לפרסום בווידיאו באינטרנט"

יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?

רועי גולדנברג 14.05.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

"גלובס" מאמץ את טכנולוגיית הפרסום בווידיאו של ארטימדיה

החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה

שירות גלובס 07.05.2015
עופר מילר ואילן ישועה / צילום: יחצ

ארטימדיה תנהל ותמכור את מלאי הפרסום של וואלה בווידיאו

היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"

שירות גלובס 29.04.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

ארה"ב: ההוצאות על פרסום במובייל צפויות לזנק השנה ב-50%

eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד

רועי גולדנברג 25.03.2015
קמפיין קפה טורקי עלית / צילום: יחצ

קפה טורקי עלית - בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב בפברואר

בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו

רועי גולדנברג 12.03.2015
אינטרנט / צילום: shutterstock

כך הפכה 2014 לפריצת הדרך של הפרסום הדיגיטלי בישראל

הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2015
קמפיין רנואר / צילום: יחצ
ynet | לפני כולם

רשת רנואר מעלה את קמפיין האונליין היקר בישראל

מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה

רועי גולדנברג 15.02.2015
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ

מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר

במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

בקרוב: אפשרות לדלג על פרסומות וידיאו באתרי תוכן ישראליים

חברת artimedia תחל בקרוב בפיילוטים שיוסיפו לתכני הווידיאו רכיב אינטראקטיבי המאפשר לצופים לדלג על הפרסומת בתחילת הווידיאו ■ חתמה על הסכמים עם מספר אתרים ישראליים מובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015
פאנטה / צילום: יחצ

מדד הפרסומות ביו-טיוב: פאנטה בראש הדירוג בדצמבר

הסרטון של נפתלי בנט הוא הסנונית הראשונה שמתברגת לדירוג מתוך מערכת הבחירות

רועי גולדנברג 07.01.2015
יו טיוב youtube / צלם: יחצ

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
קוקה קולה / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב: קמפיין קוקה-קולה מוביל

בחמישייה המובילה של מדד פרסומות הווידיאו מככבים 4 מותגי מזון ומשקאות

רועי גולדנברג 13.10.2014
יו טיוב youtube / צלם: יחצ

מדד הפרסומות הנצפות של יו-טיוב: קפה נמס עלית בראש

המדד מלמד שלא צריך לדחוף בכוח את המוצר, אלא לבנות סביבו סיפור מעניין

רועי גולדנברג 14.09.2014
מתוך הפרסומת לקופישוט / מתוך יו-טיוב

הפרסומת הכי נצפית ביו-טיוב ביולי: קופישוט של שטראוס

בדירוג פרסומות הווידיאו הנצפות של "גלובס" ויו-טיוב לחודש יולי, ניכרת המצוקה שאליה נקלע הענף במהלך "צוק איתן"

רועי גולדנברג 13.08.2014

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988