פרסום בווידאו

כתבות אחרונות

 
נשנושי ברנפלקס  / צלם: יחצ

דירוג הפרסומות הנצפות ביו-טיוב: קמפיין ברנפלקס תלמה בראש

"גלובס" משיק דירוג ישראלי של הפרסומות המובילות באתר הווידיאו הפופולרי ■ משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אחראי ל-3 מ-5 הפרסומות המובילות בדירוג

רועי גולדנברג 15.07.2014
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי

לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים

המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה

רועי גולדנברג 14.07.2014

האתגר של המותגים: איך משתלבים במסע של הצרכן בעולם הסלולר?

תערוכת הסלולר בברצלונה נתנה לא מעט חומר למחשבה למפרסמים ■ הצרכנים נמצאים עם מכשירים ניידים כל היום, בכל מקום, צופים בטלוויזיה וגולשים מהנייד במקביל, ולא מהססים לראות את התוכניות האהובות עליהם רק בסלולרי

יוסי ארז ואמיר וייס 06.03.2014

אתר ynet משיק מעבורני וידיאו באפליקציית המובייל

הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in

רועי גולדנברג 16.02.2014

בזכות רכישת Adap.tv: חברת AOL מובילה בפרסום בווידיאו בארה"ב

עפ"י דירוג קומסקור לספטמבר, AOL הגיעה למקום הראשון בכמות החשיפות לפרסומות וידיאו עם 3.7 מיליארד פרסומות, עקב הדומיננטיות של Adap.tv בתחום

רועי גולדנברג 21.10.2013

פייסבוק דוחה את התוכנית להשקת פרסומות וידיאו באתר

ההשקה הייתה אמורה להיות באוקטובר הקרוב, אך כעת היא נדחתה למועד לא ידוע ■ ההערכות הן כי החשש הגדול של החברה הוא מתגובת הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 08.09.2013

ספוט של פרסום וידיאו בפייסבוק יעלה 1-2.5 מיליון דולר ליום

על-פי פרסומים שונים, פייסבוק מתכננת להציג בניוז פיד של הגולשים פרסומות וידיאו באורך של כ-15 שניות, שיעלו עד 3 פעמים ביום אצל כל גולש

רועי גולדנברג 31.07.2013

ארה"ב: הדיגיטל מזנק אך רחוק מלהדביק את הפרסום בטלוויזיה

eMarketer: השנה צפוי הפרסום בטלוויזיה בארה"ב לגלגל 66.35 מיליארד דולר, לעומת 42.52 מיליארד דולר בדיגיטל

רועי גולדנברג 04.04.2013

מחקר: פרסומות בסרטוני וידיאו קצרים אפקטיביות יותר

67% מעדיפים לענות על שאלה מכוונת כדי להפוך את הפרסומות לרלוונטיות יותר

רועי גולדנברג 17.03.2013

eMarketer: שוק הפרסום הדיגיטלי בארה"ב צפוי לזנק ב-90% תוך 5 שנים

מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 06.07.2011

ישראל תשתתף בפיילוט פרסום בינ"ל של גוגל ו-YouTube

הפיילוט מתקיים כבר ב-6 מדינות וכולל לראשונה תשלום עמלות גם למשרדי הפרסום ■ מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "משרדי הפרסום צריכים להתלהב מהמהלך" ■ פרשנות / נועה פרג

נועה פרג 16.11.2010

ועכשיו נשמע כמה יו-טיוב אטרקטיבי

עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה

נועה פרג 16.11.2010

   1234567   

   נמצאו 108 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7

צרו איתנו קשר *5988