פרסום בעיתונות

כתבות אחרונות

 
אולפן ערוץ 20 / צילום: ערוץ 20
התקשורת | ניתוח

"ישראל היום" וערוץ 20 רוצים להתעצם. מה צריך כדי שזה יצליח?

אומנם ערוץ 20 ו"ישראל היום" לא נמצאים באותו המקום מבחינת השפעה על המדיה, אך יש להם גם הרבה במשותף • מדוע השקעות העתק והצעדים האסטרטגיים האחרונים לא בהכרח מספיקים, ומה נדרש לעשות כדי להתגבר על הנחיתות מול המתחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2021
עיתונים / צילום: שאטרסטוק

השנה 2021 ורק עכשיו נזכרו בעיתונים לטפל במודעות הסחר בנשים והזנות

עמותת "כולן" חשפה בשבוע שעבר תופעה ותיקה שהצליחה במשך שנים ארוכות לחמוק מתחת לרדאר: מודעות שידוכים לכאורה, שמסתמנות כפרסומים לזנות ולסחר בנשים • איך זה עדיין קורה ב–2021, על מי מוטלת האחריות, וכיצד ניתן למנוע את התופעה בעתיד?

שני אשכנזי 12.01.2021
דוכן עיתונים של "ידיעות אחרונות" בתל אביב / צילום: Shutterstock, Jose HERNANDEZ Camera 51

ברצינות? לא שמתם לב שהפרסומים גובלים בסחר בבני אדם?

עד שקבוצת אקטיביסטיות יצאה בקמפיין בטוויטר, לא שמתם לב שאתם ב"ידיעות אחרונות" מתירים פרסום של שירותים שגובלים בסחר בבני אדם? לא ראיתם מה תוכן המודעות שמתפרסמות אצלכם?

ענת סרגוסטי 12.01.2021
ג'יי-זי / צילום: Greg Allen/Invision, Associated Press

"צדק לג'ורג' פלויד": המחווה של ג'יי-זי למפגינים בעיתוני ארה"ב

המודעה שפורסמה בשלישי וצפויה להתפרסם גם בימים הקרובים מצטטת פסקה מנאום שנשא ד"ר מרטין לותר קינג בסלמה, אלבמה, ב-1965

03.06.2020
החטאים של התקשורת - המודל העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

חטא המודל העסקי: זמן להכיר במציאות - זהו הרגע של גופי המדיה להפסיק ולבנות על שוק הפרסום

הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד

יונתן כיתאין 17.02.2020
יעקב ליצמן  / צלם: תמר מצפי

פרסום סיגריות וטבק: "סגן שר הבריאות פועל בניגוד אינטרסים"

יעקב ליצמן הואשם ע"י חברי כנסת כי בקשתו שלא להכליל את העיתונות בחוק איסור פרסום סיגריות ומוצרי טבק, מונעת משיקולים זרים

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2018
עיתונים בישראל / צילום: תמר מצפי

לרכוש מודעות בלי שטיקים

ככל שהמשבר בעיתונות עמוק יותר - כך קשה לה לעמוד בפיתוי התוכן השיווקי

שי ניב 19.06.2016
ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה  / צילום: אביב חופי

הפרסומאית של ענבל אור תשלם חובותיה על פרסום בעיתונות

אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

"ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש

זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016
שער פלייבוי תלת ממד / צלם: אתר פלייבוי

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

אדוורטייזינג אייג' 17.02.2016
ניו יורק טיימס / צילום: בלומברג

קיפאון בהכנסות "ניו-יורק טיימס"; מס' המנויים בדיגיטל עלה ל-1.09 מיליון

הנהלת העיתון צופה ירידה של 2%-4% בהכנסות הפרסום ברבעון הראשון של שנת 2016 - ותוספת של 50 אלף מנויים דיגיטליים

אדוורטייזינג אייג' 07.02.2016
לוגו עיתון הגרדיאן / צלם: יחצ

עיתון "הגרדיאן" הבריטי בדרך למהלך פיטורים וקיצוצים נרחב

המהלך של "הגרדיאן" מגיע אחרי שנה עסקית קשה, שהתאפיינה בצניחה חדה במכירות הפרסום בעיתונים מודפסים ובעלייה בשימוש בתוכנות חסימת פרסומות באינטרנט

פייננשל טיימס 17.01.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015
שעון אפל/ צילום:יחצ

אפל מפרסמת את השעון החדש: קנתה 12 עמודים ב"ווג"

שילמה למגזין "ווג" כ-2 מיליון דולר עבור המודעות ■ מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החכם החדש

שירות גלובס 02.03.2015
לוגו העיתון THE SUN / צילום: יחצ

למה התאבדו שני עובדים במו"לית של "טיימס" ו"סאן"?

News UK, המו"לית של העיתונים הבריטיים "טיימס" ו"סאן", פתחה בחקירה פנימית בעקבות התאבדות שני עובדים במחלקה המסחרית שלה, על רקע חשש שהיו נתונים בלחצים בלתי סבירים לעמוד ביעדי מכירות

שירות גלובס 23.02.2015

   123   

   נמצאו 47 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988