פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל, פייסבוק ואמזון מרוויחות משינויים בשוק הפרסום בעקבות הקורונה

בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב

וול סטריט ג'ורנל 02.12.2020
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | ניתוח

עלייתה ונפילתה של הקואליציה שביקשה להילחם בגוגל ובפייסבוק

5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

האלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק נעלמת: ארטימדיה מפסיקה את פעילותה בישראל

מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ראובני פרידן מקים סוכנות דיגיטל עצמאית

הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
אורי רוזן/ צילום: שלומי יוסף

דרמה בענף: קשת מפרידה כוחות מארטימדיה ומחזירה הביתה את השליטה בשיווק הפרסום הדיגיטלי

ל"גלובס" נודע כי קבוצת קשת הודיעה לרשת הפרסום הפרוגרמטית ששיווקה עבורה בחמש השנים האחרונות את תוכן הווידיאו באינטרנט של האתרים מאקו ו-N12 על רצונה לצאת מהעסקה • בחברה לא מוכנים לוותר על המאחז החשוב, ובשבועות האחרונים מתנהלת בין הצדדים התכתבות משפטית

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

רה ארגון בקבוצת אדלר חומסקי: מנכ"ל אינטראקשן פורש, הסוכנות תוטמע בתוך משרד הפרסום

לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

חוזה אסטרטגי לפריון עם חברת פרסום גדולה, בהיקף מוערך של מיליוני דולרים

ההסכם עם Havas Media שתיישם את פלטפורמת המיתוג הדיגיטלי של החברה הבת של פריון, MakeMeReach, בקמפיינים ברשתות חברתיות • לא נמסרו פרטים על ההיקף הכספי של ההסכם, אך לפי ההערכות מדובר במיליוני דולרים בשלב הראשון

שירי חביב-ולדהורן 23.06.2020
מרקו מיקיאלי  / צילום: פייסבוק
אפליקציות | ניתוח

מה עומד מאחורי מינויו של מרקו מיקיאלי למנהל הפעילות המקומית של טיקטוק בישראל

אפליקציית הסרטונים הקצרים מעלה הילוך בפעילותה בישראל ומגייסת את מרקו מקיאילי, לשעבר בכיר בהנהלת פייסבוק, לתפקיד מנהל הפעילות המסחרית המקומית • מקיאילי: "טיקטוק הפכה לפופקורן הדיגיטלי הכי לוהט של דור ה-Z"

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2020
מארק צוקרברג / צילום: רויטרס  ERIN SCOTT

מפרסמים נגד גוגל ופייסבוק: תביעות ענק ומחאות של משרדי פרסום נגד החברות

כשברקע מחאת עובדים ומחאה ציבורית נגד המדיניות הפאסיבית של פייסבוק שמאפשרת פוסטים מסיתים לאלימות של טראמפ, הופנו כלפי שתי חברות הענק טענות מכיוון שמהווה אולי את עקב האכילס היחיד שלהן - המפרסמים

דוד ורטהיים ויסמין יבלונקו 15.06.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
מקס שצ'רבקוב, מנכ"ל ומייסד-שותף בסוכנות הקריאייטיב חוליגנס / צילום: איל יצהר, גלובס

סוכנות הפרסום K Logic רוכשת את סוכנות הקריאטיב חוליגנס

בעקבות הרכישה צפויים החוליגנים לעבור למשרדי K Logic ולשלב כוחות, אך עדיין לא ברור באיזה פורמט

ענת ביין-לובוביץ' 14.05.2020
אורי פז, מנכ״ל טוחן מדיה / צילום: יח"צ

"תחום השיווק באינטרנט פרוץ לגמרי. אין בו סטנדרט ואין רגולציה. כל אחד הוא מומחה מטעם עצמו"

אורי פז, מנכ"ל סוכנות המדיה הדיגיטלית "טוחן מדיה": "משבר הקורונה טרף לכולם את הקלפים. בשנים האחרונות אנחנו עובדים הרבה עם חברות הייטק גלובליות, והן כל הזמן דוחפות ל'טרנספורמציה דיגיטלית'. הקורונה האיצה את התהליך הזה במהירות מסחררת"

דוד ורטהיים 14.05.2020
עסקים סגורים בתקופת משבר הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס
שיווק | דעה

דעה: איך ייראה השיווק ביום שאחרי

עולם השיווק יהיה קשוח ומאתגר לאחר הקורונה. מותגים יצטרכו להמציא עצמם מחדש. המגמה של העברת תקציבים לדיגיטל תצבור תאוצה

 

צחר רותם 05.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020
אופיר כהן/  צילום: יחצ

"זה הזמן שבו מפרסמים צריכים לגלות רגישות יתר בקמפיינים"

חברות המדיה תומכות בתקנות הפרסום של גוגל ופייסבוק, שמגדירות פרסום שקשור לקורונה כרגיש • מנכ"ל יוניברסל דיגיטל, אופיר כהן: "צריך להבין שיש בפלטפורמות הדיגיטליות יותר פורצים ורמאים משומרים, ויש להניח שהסגירה רחוקה מלהיות הרמטית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 345 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988