פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
גוגל / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

גוגל תפסיק לחלוטין למכור פרסומות על בסיס ניטור גלישה בדפדפן

גוגל, חברת הפרסום הדיגיטלי הגדולה בעולם, הודיעה כי לא תפתח עוד טכנולוגיות לניטור גולשים כשהם עוברים מאתר לאתר ברשת • ההצהרה תקפה רק לניטור גלישה באתרי אינטרנט ולא באפליקציות למובייל

אופיר דור 03.03.2021
אלדד וינברג / צילום: איל יצהר

"לעשות תוכן וידאו בכמויות דורש התמחות. משרדי פרסום לא יכולים לעשות את זה"

אחרי 20 שנה בצמרת ענף הפרסום והמדיה, פונה הפרסומאי ואיש הדיגיטל אלדד וינברג אל הדור הבא של התוכן למותגים בווידאו • בשיחה עם גלובס הוא מספר מדוע החליט להקים את סוכנות Fire TLV, למה מותגים צריכים להכיר את טיקטוק, ומה מפספסים המפרסמים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2021
בנימין נתניהו + בני גנץ / צילום: דוברות הכנסת עדינה ולמן

צניחה דרמטית בהשקעת המפלגות בקמפיינים פוליטיים בדיגיטל

האתרים השונים מדווחים על ירידה של כ-50% בהשקעה בקמפיינים פוליטיים, בדגש על הדיגיטל, בהשוואה לתקופות מקבילות • בולטות בהיעדרן: הליכוד וכחול לבן

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

פריון עקפה את התחזיות ומציבה יעד הכנסות של חצי מיליארד דולר ב-2023

פריון, שמספקת פתרונות בתחום הפרסום הדיגיטלי והחיפוש באינטרנט, עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הרביעי הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח • שני תחומי הפעילות צמחו ב-2020, אך תחום הפרסום צמח בקצב גבוה בהרבה

שירי חביב-ולדהורן 09.02.2021
אבי בן טל, אבי ניר / צילום: יחיאל ינאי, ג'ף קרביץ, יח"צ

בניגוד לכל התחזיות: הקורונה לא פגעה בהיקפי הפרסום של קשת ורשת

עוגת הפרסום אומנם קטנה אך בשיעור פחות דרמטי מהצפי הקודר • נתוני יפעת בקרת פרסום לעוגת הפרסום מראים כי אפילו השנה הצליחה הטלוויזיה לגדול בהיקפיה, וכעת היא והדיגיטל מהווים 82% מעוגת הפרסום • העיתונות, הרדיו ושילוט החוצות מתרסקים

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2021
ירון גלאי (מימין) ודייויד קוסטמן (משמאל), מנכ"לים משותפים של אאוטבריין outbrain / צילום: נועם גלאי
טאבולה | ניתוח

התעשייה בהייפ, מה תעשה המתחרה של טאבולה?

בחודשים האחרונים, כשמבקשים מאנשי פרסום להגדיר את מה שקורה לחברות מהתחום שלהם בבורסה, הם משתמשים במונח "כל מטאטא יורה" • לכן, אין פלא שכל מי שיש לו יד ורגל בתחום (גם אם לא ברור שיש לו מוצר), מבקש להנפיק

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2021
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

פריון גייסה 57 מיליון דולר בדיסקאונט של כ-18% לאחר שהוזרמו ביקושים גבוהים

הגיוס בוצע במחיר של 11.5 דולר למניה, נמוך ב-17.6% ממחיר הנעילה האחרון, וככל הידוע זכה לביקושים גבוהים מאוד של למעלה מ-350 מיליון דולר • סכום הגיוס, 57.4 מיליון דולר, עשוי לגדול ב-8.6 מיליון דולר נוספים

שירי חביב-ולדהורן 20.01.2021
עמית אוחיון - הקים מערכת פרסום ממוחשבת / צילום: איל יצהר

היום שאחרי ארטימדיה: שוק הפרסום בווידאו מחשב מסלול מחדש

סגירת רשת הפרסום בווידאו ארטימדיה מציבה את הענף בפני אתגרים שאותם היא ביקשה לחסוך, כשברקע המערכת של IDX מנסה למלא את החלל שנוצר • עבור מי המצב החדש הוא הזדמנות, ועבור מי הוא מהווה סכנה

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2021
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

"התחזקות הפרסום הדיגיטלי תימשך": פריון מעלה תחזיות, המניה קופצת

פריון מעלה תחזיות בפעם השנייה תוך חמישה חודשים • מצפה לסיים את שנת 2020 עם הכנסות של 310-315 מיליון דולר – המהוות צמיחה של 19%-20% ביחס להכנסות שנרשמו בשנת 2019

שירי חביב ולדהורן 07.12.2020
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גוגל, פייסבוק ואמזון מרוויחות משינויים בשוק הפרסום בעקבות הקורונה

בפעם הראשונה אי-פעם, פרסום דיגיטלי אחראי השנה ליותר ממחצית מהסכום שהוצא על פרסומות בארה"ב

וול סטריט ג'ורנל 02.12.2020
מנכ"ל ארטימדיה עופר מילר. קו תקיף עם תג מחיר / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | ניתוח

עלייתה ונפילתה של הקואליציה שביקשה להילחם בגוגל ובפייסבוק

5 שנים אחרי שהוקמה, חברת ארטימדיה סוגרת את שירות הפרסום בווידאו שלה • איך קרסה ההבטחה הגדולה למענה לענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות שנגסו נגיסות ענק בתקציבי הפרסום בישראל, ומה תהיה ההשפעה של הפסקת הפעילות על השוק

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

האלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק נעלמת: ארטימדיה מפסיקה את פעילותה בישראל

מנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן הודיע היום כי החברה תפסיק את הפעילות בתחום הפרסום בווידאו בדיגיטל בסוף השנה • לאחרונה הפסיקה קשת את ההתקשרות עם החברה, וגם המו"מ עם וואלה נתקע • תורג'מן: "בכוונתנו להמשיך את פעילות הפיתוח בארץ ולהשלים את מוצר הטלוויזיה שלנו"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2020
מימין: ניב חורש, משה ראובני, אודי פרידן, זיו קורן / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ראובני פרידן מקים סוכנות דיגיטל עצמאית

הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020
אורי רוזן/ צילום: שלומי יוסף

דרמה בענף: קשת מפרידה כוחות מארטימדיה ומחזירה הביתה את השליטה בשיווק הפרסום הדיגיטלי

ל"גלובס" נודע כי קבוצת קשת הודיעה לרשת הפרסום הפרוגרמטית ששיווקה עבורה בחמש השנים האחרונות את תוכן הווידיאו באינטרנט של האתרים מאקו ו-N12 על רצונה לצאת מהעסקה • בחברה לא מוכנים לוותר על המאחז החשוב, ובשבועות האחרונים מתנהלת בין הצדדים התכתבות משפטית

ענת ביין-לובוביץ' 26.10.2020
קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק / צילום: בזק

להרגיש בבית, וגם להיות בו: בזק מקימה יחידה דיגיטלית עצמאית

בזק עורכת רה-ארגון בניהול הממשקים הדיגיטליים שלה • ל"גלובס" נודע כי הקבוצה צפויה להקים יחידה דיגיטלית עצמאית שתנוהל מתוך החברה, זאת לאחר שבמשך השנים האחרונות נוהל תקציב הדיגיטל מתוך חברות הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020
אייל חומסקי / צילום: אביב חופי

רה ארגון בקבוצת אדלר חומסקי: מנכ"ל אינטראקשן פורש, הסוכנות תוטמע בתוך משרד הפרסום

לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 354 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988