פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
אבישי שושן / צילום: תמר מצפי

"לחלק מתעשיית הפרסום בארץ נוח לשלם לפי חשיפות וקליקים"

בחברת הפרסום במובייל קליקסמוב יודעים לצפות עבור המפרסמים מי מהמשתמשים שמתקינים אפליקציה גם ירכשו באמצעותה ■ אבישי שושן, מנכ"ל החברה, מסביר איך זה עובד

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2016
שיווק דיגיטלי – פנייה עם ערך מוסף לקהלים ספציפיים / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ

ממדורת השבט לקהילות מובחנות - איך השתנה קהל היעד של ענף הפרסום?

צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם

שרה מאייר 09.05.2016
וואטסאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסומות בוואטסאפ: הזדמנות לענף הפרסום או צעד ללקוח מנוכר?

יש מי שרואים במתן אפשרות לגורמים מסחריים לשלוח פרסומות בוואטסאפ את הבשורה הגדולה שלה חיכו אנשי הדיגיטל ■ עם זאת, יש המזהירים מפגיעה נוספת בפרטיות הצרכנים ■ צחי מנצור, מנכ"ל UNION HEAD: "הטלפון הוא בית המקדש עבור הצרכן, ולכן אי-אפשר להציף אותו בפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2016
סאות'פארק / צילום מתוך יוטיוב

"בתעשיית האד-טק שונאים אותנו כי אי-אפשר לשחד אותנו"

כשהיזם רועי קרתי, סמנכ"ל השיווק של Shine, אמר לפני שנה וחצי שהמוצר שלו יחסום פרסומות על גבי הרשת הסלולרית, כל המומחים אמרו לו שאין סיכוי שזה יקרה ■ היום הפכה Shine לאימת תעשיית הפרסום באינטרנט ■ ראיון לוחמני

ענת ביין-לובוביץ' 18.04.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

"מכונת הכסף" - גרסת הבאנרים: האם הענף לקראת קריסה?

המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?

אדוורטייזינג אייג' 17.04.2016
אפליקציית הניו יורק טיימס / צילום: בלומברג

המו"לים בארה"ב נאבקים בסטארט-אפ החוסם פרסומות ומשבץ אחרות

מו"ליות של 1,200 עיתונים בארה"ב, בהן "ניו-יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט", דרשו מבעלי הדפדפן ברייב להפסיק את פעילותו, בנימוק שהיא "בלתי חוקית"

פיינשל טיימס 13.04.2016
פרסומות חוצות של קנון / צילום: קנון

בראש חוצות: הטכנולוגיה מחזירה את המפרסמים לשלטי הענק

מידע מקוון שמועבר לשלטי חוצות דיגיטליים יוצר פרסומות המותאמות אישית לקהל שעובר בסמוך כך, נהגים מקבלים מידע על רכב של יצרן מתחרה, וחובבי צילום מקבלים פרטים על השקיעה מחברת מצלמות ■ לצרכנים שיכולים להתחמק מפרסומות בטלוויזיה ובאינטרנט אין לאן לברוח

אדוורטייזינג אייג' 10.04.2016
אודי פרידן / צילום: אריק סולטן

"גוגל ופייסבוק יחד לוקחים יותר מ-55% מהפרסום הדיגיטלי"

כך אמר אודי פרידן, מבעלי ראובני-פרידן, בכנס EffecTV של תעשיית הטלוויזיה והפרסום ■ אמיר גיא, מנכ"ל אדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "הטלוויזיה זה המדיום הכי חזק, ובו מפרסמים צריכים להיות"

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2016
מטומי / צילום: גיא אסיאג בלום

גידול של 14% בהכנסות מטומי; הרווח הנקי צנח בכ-26%

הרווח הנקי הסתכם בכ-7.2 מיליון דולר ■ תחום המובייל תרם בשנה החולפת 28.9% מכלל ההכנסות של מטומי והסתכם ב-78.2 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 21.03.2016
עמית אוחיון / צילום: איל יצהר

"אמרתי 'לא ננצח את גוגל, אבל נעשה להם מרד פה בפרובינציה'"

ILX החליטה להחזיר את הכוח לפאבלישרים המקומיים והקימה בורסה שמספקת למפרסמים מידע על הגולשים מאתרים כמו זאפ ו-144 ■ עמית אוחיון, אחד המייסדים, מדבר על המודל העסקי שעומד מאחורי החברה, מסביר למה פרסום לא מתבטא בהקלקה ותוקף את ניגוד האינטרסים של גוגל

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2016
שיווק דיגיטלי / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סבב שינויים בצמרת חברות הדיגיטל GO ואטומי

עמית שגיא מונה למנכ"ל GO ■ גלעד נחום, שותפו של אדיר רגב ב-GO ב-8 השנים האחרונות, עובר לנהל את החברה-האחות אטומי שיווק דיגיטלי, ביחד עם אריאל בורטניק, המנכ"ל בפועל

שירות גלובס 15.03.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016
עידן קטלן, תומר גפני ונדב ברנדשטטר / צילום: יח"צ

"אנחנו יכולים להציל את עולם העיתונות ולהחזיר לו את היוקרה"

גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם

לי-אור אברבך 01.03.2016
גוגל לוגו חדש / צילום: יחצ

ביטול מודעות בעמוד החיפוש בגוגל ייקר את הפרסום?

הנפגעות העיקריות יהיו החברות הקטנות, שמהן ענקית החיפוש התחילה דרכה

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2016
טוויטר לוגו / צלם: יחצ

טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה

המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2016
תמיר יודלביץ / צילום: איל יצהר
ברוקנר נטע יער | לפני כולם

תמיר יולביץ' במו"מ להקמת סוכנות דיגיטל עם ברוקנר-יער-לוי

הפרסומאי נפרד מהשותפות עם אתר "עכבר העיר אונליין", מוכר את מלוא מניותיו במשרד הפרסום הדיגיטלי d-say, פורש מתפקיד המנכ"ל המשותף ויוצא לדרך חדשה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2016

   456789101112131415161718   

   נמצאו 348 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988