פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
ניקולס פרנצ'ט / צילום: דור מלכה

כך מתרגמת פייסבוק את הלייקים לפרסומות מותאמות אישית

ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי

ורד קלנר, ניו-יורק 13.11.2015
צמודים לסלולר / צילום: רויטרס

פרסום בסלולר: אלה המגמות שיתנו את הטון ב-2016

פרסום מפולח, שיווק במסגרת משחקי רשת, קמפיינים בווידיאו וארנק סלולרי - נתח השוק של הפרסום בטלפונים הניידים הולך וגדל

עמרי ארגמן 02.11.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?

חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות

אמיר וייס 27.10.2015
עופר מילר/ צילום:יחצ

ערוץ 10 מצטרף לארטימדיה לפרסום פרוגרמטי בווידיאו

יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"

שירות גלובס 26.10.2015
מייסדי חברת Shine / צילום: אלון רון

"או שתמות, או שאתה צריך לחשוב על משהו יותר אינטיליגנטי"

הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"

רועי גולדנברג 23.10.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר

זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22.10.2015
פייסבוק

מנהלי פרסום בארה"ב מעדיפים את פייסבוק ופינטרסט

כך עולה מסקר של eMarketer בארה"ב, שבחן מהן הרשתות החברתיות היעילות ביותר לפרסום

רועי גולדנברג 21.10.2015
אינסטגרם / צילום: יחצ

כיצד מותגים צריכים להשתמש באינסטגרם כדי לפנות לצעירים?

אינסטגרם פתחה את פלטפורמת הפרסום בישראל, וזו הזדמנות מצוינת להבין כיצד מותגים יכולים לנצל את הרשת החברתית הזו כדי לפנות לצעירים ■ הנה כמה כללים חשובים שיעזרו לכם לדבר אינסטגרמית שוטפת

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי 21.10.2015
שירותי בריאות כללית
טוויסטד | לפני כולם

שירותי בריאות כללית מנהלת מכרז על תקציב הדיגיטל

למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2015
שחף בר גפן / צילום: איל יצהר

שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת

"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

חגית ברונסקי 17.10.2015
בן קרסון / צילום: רויטרס

בזכות הדיגיטל: המועמדים האנונימיים בארה"ב עוקפים את המוכרים

בחירות 2016 בארה"ב מוכיחות שהפוקוס של הקמפיינים הפוליטיים עובר לדיגיטל ■ מדיה חברתית, מסרונים וסרטונים ביו-טיוב מאפשרים כיום גם למועמדים הצנועים יותר להוביל בסקרים

פייננשל טיימס 08.10.2015
ניו יורק טיימס

"ניו-יורק טיימס": נכפיל את ההכנסות מהדיגיטל ב-4 השנים הקרובות

לעיתון יש כיום יותר ממיליון מנויים משלמים בדיגיטל

אדוורטייזינג אייג' 08.10.2015
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

חוסמי ההכנסות

מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?

גדעון אוזן 08.10.2015
מארק צוקרברג / צלם: רויטרס

תחרות מול גוגל: פייסבוק משיקה מודעות לאיסוף לידים

הכלי הפרסומי, שנפתח לכלל העסקים שרוצים להגיע ללקוחות חדשים, ימנע מהגולש לעבור לאתר נחיתה חיצוני והכי חשוב - יכלול כבר את הפרטים המזהים שלו מפייסבוק, במקום שיצטרך להקליד אותם לפני שהוא שולח אותם לבית העסק

רועי גולדנברג 08.10.2015
האריס דיאמונד מנכל ויור מקאן העולמית/ צילום: מקאן, ניו יורק

מנכ"ל מקאן העולמית טוען שבעידן הדיגיטל הפרסום רק צומח

לא פשוט להיות האריס דיאמונד, מנכ"ל ויו"ר מקאן העולמית ■ לא רק שהשוק משתנה בקצב מסחרר עם פלטפורמות דיגיטליות שנולדות מדי יום, ישנה גם התדמית המרושעת שטבעה בחברה סדרת הלהיט "מד מן" ■ "אימא שלי התקשרה אליי ואמרה: 'זה נורא איך שאתם מתנהגים לאנשים'. אמרתי לה: 'אימא, זה לא אני'" ■ ריאיון בלעדי

ורד קלנר, ניו-יורק 04.10.2015
הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל

חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום

אדוורטייזינג אייג' ורועי גולדנברג 01.10.2015

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 347 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988