פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
טדי שגיא / צילום: יונתן בלום

מטומי מוכרת לטדי שגיא את פלטפורמת הפרסום Mobfox ב-7.5 מיליון דולר; המניה מזנקת

חברת הפרסום הדיגיטלי מוכרת את Mobfox לחברת Tightline Holdings שנמצאת בשליטת המיליארדר טדי שגיא • הפעילות הנמכרת הניבה למטומי הכנסות של 16.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2018 • מניית מטומי מזנקת היום ב-16% בלונדון, לאחר שבשנה האחרונה צנחה 77%

שירי חביב ולדהורן 15.11.2018
מאשה דשקוב - צילום: ליאת מנדל

גם בענף הדיגיטל: נשים מרוויחות פחות מגברים

סקר שערכה סוכנות הפרסום פיאלקוב דיגיטל בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: 64% מהנשים בענף מרוויחות פחות מ-12 אלף שקל, זאת לעומת 50% מקרב הגברים • במקביל, נרשמה ירידה מדאיגה גם בחלקן היחסי של נשים בתחום: 59% גברים לעומת 41% נשים בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 09.10.2018
אפליקצית ספוטיפיי / צילום: שאטרסטוק

הניסוי של ספוטיפיי: לשמוע מוזיקה חינם - ולדלג על פרסומות

שירות הזרמת השירים בוחן באוסטרליה אפשרות לתת למאזינים לשלוט בפרסום שהם נחשפים אליו: "זה יעזור לנו ללמוד על העדפותיהם"

סוכנויות הידיעות 13.08.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

מפרסמים, תתחילו לחשוב על אלגוריתמים כלקוחות שלכם

לראשונה בהיסטוריה המתועדת, מספר התפקידים בתעשיית הפרסום בארה"ב יורד בתקופה של צמיחה • כך נראית תעשייה בתהליך של שינוי שמונע מטכנולוגיה

נירית כהן 26.07.2018
מפגינים נגד פייסבוק בבלגיה / Francois Lenoir  צילום: רויטרס

מי ינצח את הדואופול גוגל-פייסבוק בשוק הפרסום הדיגיטלי?

הדואופול של גוגל ופייסבוק בשוק הפרסום הדיגיטלי עדיין קיים וימשיך להיות כזה בשנים הקרובות, אבל מי שינצח אותו זה לא כתבות בעיתונים ולא רגולטורים משחרי טרף, רק חברות טכנולוגיה אחרות • פרשנות

אלי ציפורי 18.07.2018
בינה מלאכותית / צילום: שאטרסטוק

האם בינה מלאכותית תצליח לשנות את עולם הפרסום?

יותר ויותר חברות ומפרסמים בוחרים להשתמש בבינה מלאכותית כדי למנף את המותגים ואת הקמפיינים שלהם לרמה חדשה • אבל לצד הצלחות כמו היכולת לייצר את הנאום האחרון שג'ון קנדי מעולם לא נתן, או בוט בדמות "האפיפיור הצעיר" שמטריל משתמשים בטוויטר, יש גם לא מעט כישלונות • מדד המותגים

ויקי אוסלנדר, ניו-יורק 10.07.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שפ"א במו"מ עם ארטימדיה לשיווק פרסום במדיות דיגיטליות

לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
מארק צוקרברג / צילום: סטפן לם, רויטרס

פייסבוק: מפרסמים יידרשו לחשוף מקור המידע האישי שאספו

עדכוני הפרטיות החדשים של פייסבוק - עוד מאמץ של החברה להוכיח שהיא ראויה לאמון הגולשים

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2018
פרופ' לואיג'י זינגלס / צילום: איל יצהר

"גוגל ופייסבוק יכולות להחליט מי יחיה וימות בעסקים, זה מסוכן"

על שלטון המקורבים בישראל ("הבעיה הגדולה של מדינה קטנה היא שאתם מכירים אחד את השני"), על נתניהו ("התפיסה הכלכלית שלו היא לא משהו שאתה רואה לעתים קרובות אצל מנהיגים פוליטיים") וגם על מטבעות הקריפטו ("בעיקר טירוף") • פרופ' לואיג'י זינגלס, אחד הכלכלנים המשפיעים ביותר בעולם, בראיון מיוחד ל"גלובס"

עמירם ברקת 15.06.2018
פרסום בסלולר / צילום: שאטרסטוק

Fyber משיקה מוצר חדש ושת"פ עם Facebook audience

החברה הישראלית-גרמנית נסחרת בבורסה בפרנקפורט בשווי שוק של 64 מיליון אירו ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות לפרסום במובייל

שירי חביב-ולדהורן 07.06.2018
מירב ספקטורובסקי ששון, מנכ"לית קיי לוג'יק
מינוי בכירים | לפני כולם

מנכ"לית חדשה ל-K Logic: מירב ספקטורובסקי-ששון

ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 30.05.2018
תיירים בתל אביב./ צילום: שלומי יוסף

לפ"מ השקיעה 50 מיליון שקל בפרסום בחו"ל ברבעון הראשון

לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה לראשונה נתונים באתר היחידה הממשלתית לחופש המידע • 50 המיליון מתחלקים כמעט שווה בשווה בין הדיגיטל והטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 13.05.2018
דורון גרסטל / צילום: איל יצהר

הכנסות פריון ירדו, אך הרווח השתפר ברבעון הראשון

חברת הפרסום הדיגיטלי עברה לרווח של 57 אלף דולר לאחר הפסד של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל

שירי חביב ולדהורן 10.05.2018
מטה גוגל בקליפורניה / צילום: שאטרסטוק
גוגל | בלעדי

מהפכת השופינג: מנוע הקניות של גוגל נכנס לישראל

על רקע המשבר בתחום הקמעונאות, החל מה-7 במאי יוצג לגולשים בארץ גוגל שופינג, הפיצ'ר שמציג מוצרים לרכישה בתוצאות החיפוש ומשווה מחירים • בין המפרסמים שכבר נרשמו: עזריאלי וסופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 16.04.2018
רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

הרכבת תשקיע 20 מיליון שקל בהקמת מסכי פרסום דיגיטליים

בימים אלה מתנהלים שני מכרזים: האחד לבחירת זכיין שיקים את המערכת והשני לבחירת זכיין שישווק את הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 15.04.2018
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

פייסבוק אומרת שהיא דואגת לגולשים ובדרך פוגעת במפרסמים

פרשת דליפת המידע בפייסבוק הביאה אותה לחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למדיניות הפרסום שלה • התוצאה: מכת מוות למפרסמים קטנים שכל פעילותם התמקדה בקידום דרך פייסבוק, בלי תשתית עצמאית מבוססת מספיק

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 347 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988