פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
פרסום ברשת / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

2017: הפרסום צמח ב-100 מ' ש'; הרוויחו בגדול - פייסבוק וגוגל

הגידול המשמעותי בדיגיטל אינו בשורה משמחת לענף הפרסום, כי הוא פחות רווחי ■ אמנם יותר כסף הגיע לטלוויזיה לאחר פיצול ערוץ 2, אך התוספת אינה מספיקה לתמוך ב-3 ערוצים ■ הרדיו רשם ירידה של 18% אחרי 4 שנים של גידול רצוף, בעיקר בשל התקלה במערכת הפרסום בתאגיד השידור

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2018
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

"תוך 4 שנים כמות המקליקים על מודעות בפייסבוק קפצה פי 4"

מנתוני פייסבוק על גלישת הישראלים ב-2017, שריכזה סוכנות פיאלקוב, עלו שתי מגמות עיקריות: גידול של 50% בהקלקה על מודעות והמשך התחזקות הכניסה מהמובייל ■ במקביל, אופי השימוש ברשת החברתית משתנה מהותית: "הישראלים רוצים לקנות יותר בפייסבוק ופחות לעקוב אחרי מפורסמים"

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2018
עמית משיח / צילום: יח"צ
מקאן אריקסון | לפני כולם

מקאן ת"א מקימה יחידה לפרסום ברשתות חברתיות

35 לקוחות מקאן שפעילות הדיגיטל שלהם נעשתה במקאן ואלי, יועברו חזרה למקאן ת"א ברבעון הראשון של השנה

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

נסטלה הורידה שוב את הפרסום מכל פלטפורמות גוגל

בחברה לא שבעי-רצון מהצעדים שענקית החיפוש נקטה לסינון תכנים

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2018
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

חברת ADIO מתחילה לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים

על רקע הפופולריות הגוברת של הפודקאסטים בישראל, מתחילה ADIO, רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי, לשווק חבילות פרסום בפודקאסטים ■ מדובר בפינות תוכן של דקה-דקה וחצי שיוגשו בדרך-כלל ע"י מנחה הפודקאסט וישולבו בו כחלק אינהרנטי

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2017
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים

אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום

יעל בן ישראל 30.12.2017
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי

החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים

טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2017
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר

מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי

אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2017
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדון

הולכת בקיוון הנכון?

מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?

אבישי עובדיה 05.11.2017
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg

החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים

עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית

ניקול לפורט, פאסט קומפני 21.10.2017
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
TMF | לפני כולם

5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל

התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2017
עדי סופר–תאני / צילום: רוני שיצר

מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק

בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2017
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר

"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"

שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם

ענת ביין-לובוביץ' 28.09.2017
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי

אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית

המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2017
פייסבוק / צילום: רויטרס

מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון

גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 347 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988