פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה

סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים

ענת ביין-לובוביץ' 29.08.2017
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק

בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas

בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 23.08.2017
פרסום ברשת

פייסבוק תמכור לכם תרופות? "מתמקדים במוצרים מכווני צרכן"

חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הרפואה יוכלו להגיע במדויק לצרכן דרך פרסום בפייסבוק ■ איפה האחריות של הרשת החברתית בפרסום מידע מוטעה?

גלי וינרב 01.08.2017
בדרך לאקזיט, וויני / צילום: יחצ

שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני

יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים

איתן בייגל 12.07.2017
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
ועידת MAD | ועידת MAD

"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"

כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"

שני מוזס 12.07.2017
גיל רוזן / צילום מסך
ועידת MAD | ועידת MAD

"אם מישהו כאן לא מתעסק בבינה מלאכותית, הוא בבעיה"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"

 

עמירם ברקת 12.07.2017
ילדים צופים בטלוויזיה /צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טלוויזיה | ועידת MAD

פרסומות מותאמות אישית בטלוויזיה: מפנטזיה למציאות

הטלוויזיה הפרגורמטית היא כבר הרבה מעבר למוצר עתידני ורחוק - היא כבר כאן

גל תורג'מן 06.07.2017
גיא סעד / צלם: יחצ

"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"

כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2017
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ

חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה

החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה

שירות גלובס 24.06.2017
אולם תצוגה היברידי של קרסו / צילום: יחצ

העברת המוקד השיווקי לדיגיטל לא פוסחת על ענף הרכב

השיווק בענף הרכב הישראלי הפגין עד כה חסינות רבה בפני שינויים ושומר אמונים לשיטה המוכרת (והיקרה) של אולמות התצוגה הפיזיים ■ אבל המהפכה הטכנולוגית שמטלטלת כיום את תעשיית הרכב העולמית לא פוסחת גם עלינו

דובי בן גדליהו 19.06.2017
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר

ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל

אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2017
מתוך קמפיין של משרד התיירות / צילום מסך מיוטיוב
לפ"ם | לפני כולם

לפ"מ נערכת למכרז על תקציב רכישת המדיה הדיגיטלית

לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017
סקרים של פלייבאז / צילום מסך
פרסומות | לפני כולם

פלייבאזז ואפסטר יציעו בישראל שילוב של פרסומות בתוכן

פלטפורמות התוכן האינטראקטיבי יציעו למפרסמים ולפבלישרים לשלב פרסומות, בהן פרסומות וידאו, בסקרים ובחידונים שלהן ■ שתי החברות מנהלות מגעים עם חלק מהפבלישרים המקומיים לגבי אפשרות להתקשרות בלעדית

ענת ביין-לובוביץ' 04.05.2017
mapp

גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp

גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017
יוטיוב. ביטחון בכוחה של החברה או אטימות? / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

למרות הקפאות הקמפיינים בעולם: גוגל העלתה מחירים ביוטיוב

הסערה סביב שידור פרסומות לצד תכנים פוגעניים ביוטיוב לא מנעה מהחברה להעלות את מחירי עסקאות המדיה ב-10%-15% מ-1 באפריל

ענת ביין-לובוביץ' 23.04.2017

   123456789101112131415   

   נמצאו 347 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988