רוב ניולן, מנהל הקריאייטיב של פייסבוק אירופה, המזה"ת ואפריקה, מנתח את הדרכים לפרסום אפקטיבי באמצעות הטכנולוגיות החדשות - ומנסה להעריך אילו מהן ימשיכו ללוות אותנו גם בעתיד
התלמידים יקבלו מנטור בכיר מתעשיית הדיגיטל שילווה אותם עד למציאת מקום עבודה ■ בין המשרדים שהתחייבו להעסיק בוגרים שיסיימו בהצטיינות: אדלר-חומסקי, גיתם וצ'יינה ביי
כל עסק חייב לעצמו כיום נוכחות דיגיטלית לשיווק ומכירות ■ מה חשוב לבדוק לפני ששוכרים משרד המתמחה בדיגיטל, ואיך עושים זאת נכון?
בניגוד למה שחושבים, הצעירים לא עוזבים את פייסבוק אלא ממשיכים לגלוש בה - בעיקר במובייל ■ הגולשים הקליקו בממוצע על 13 פרסומות בחודש וכתבו יותר תגובות, אך עשו פחות שיתופים
העידן הדיגיטלי מאפשר לבעלי עסקים לקדם מכירות בהשקעה נמוכה באמצעות ערוצי שיווק דיגיטליים ■ כיצד תייצרו בעזרתם חשיפה שתעניק לכם ערך מוסף?
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■ בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
זאת בהמשך לחשיפת "גלובס" על הצעת הארגון לתת למכללות ללימודי דיגיטל "תו איכות" תמורת תשלום ■ כאשר איש דיגיטל הומלץ בעמוד הפייסבוק של הארגון בפני מנהלת פרסום שחיפשה "תותח דיגיטל", פנה אליו יו"ר הארגון כרמל ברן וביקש שישלם תמורת ההפניה
כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי
חברת הפרסום הדיגיטלי שבשליטת טדי שגיא משנה אסטרטגיה והופכת לחברת הפצת אפליקציות ומוצרים דיגיטליים ■ המנכ"ל החדש, עידו ארליכמן, רוצה לחזק את היתרון התחרותי של החברה
איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"
כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן
התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה
צניחה חדה של המניה, הפסדים, כניסת קרן גידור ודוח קשה על הניהול: בראיון ל-G מסביר מנכ"ל חברת הפרסום המקוון מטומי, עופר דרוקר, מה קרה בשנתיים האחרונות
אתם עדיין עובדים עם משרד פרסום? כנראה שבקרוב מאוד תגידו לו שלום, "זה לא אתה, זה אנחנו", ותיפרדו כידידים ■ ולא, זה לא בגלל שאתם לא מעריכים את החברים המוכשרים שם
אאוטברייןארטימדיהגוגלועידת MADטאבולהמיזוגים ורכישותפייסבוקפרסום באינטרנטפרסום בווידאושיווק דיגיטלי