פרסומות

כתבות אחרונות

 
נאום פרס בהולוגרמה / מתוך  יו טיוב מרכז פרס לשלום וחדשנות

איך הפך המוות להדרן של המפורסמים

אמצעים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית מאפשרים לסרוק תווי פנים ותנועות של אדם מפורסם ולהלביש עליהם קטעי ארכיון כדי לשחזר את דמותו • עם זאת, הפרקטיקה שמאפשרת לתעשיית הבידור לשבש את המוות רק בגלל שהיא יכולה, היא מעוותת ובלתי מוסרית

נועם פורר 09:02
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13  / צילום: ינאי יחיאל
רשת 13 | בלעדי

השפן של רשת: תשווק רק 10 ברייקים של זהב בהשקת האח הגדול

עלות הברייק: כ-160 אלף שקל לפרסומת • קשת יישרו קו: ברייק אחד בחדשות ו-4 ברייקים של זהב בעלות של כ-220 אלף שקל לפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2020
מתוך הסרטונים הפופולריים של בוטבול

סאטירה מצלצלת: הדברים במסך הטלוויזיה שהקפיצו את אור בוטבול

מפרסומות לפיצה ועד לנאומי ראש הממשלה - בישראל לא נותרה טיפה אחת של כנות. נכון, סאטירה לא תתקן את זה, אבל בכל זאת כדאי לצחוק על זה • אור בוטבול, שהסרטונים שלו הפכו ללהיט רשת בקורונה, מספר מה הכי הקפיץ אותו על המסך

אור בוטבול 30.11.2020
קמפיין הפנים והתירוצים של עמותת "בת מלך" למלחמה באלימות נגד נשים

באים בטוב: עמותת "בת מלך" נאבקת באלימות שמטאטאים מתחת לשטיח

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "בת מלך" נלחמת בתופעת האלימות נגד נשים, בדגש על החברה החרדית

מיכל רז-חיימוביץ' 25.11.2020
שוברים את שגרת האלימות / צילום: יח"צ

המאבק באלימות נגד נשים: פובליסיס ולקוחותיה משתלטים על ברייק הפרסומות

ביוזמת משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, הקבוצה תשתלט מחר על ברייק פרסומות, במהלכו יעלו חלק מהמפרסמים הגדולים שלה קמפיינים המותאמים למסר המלחמה באלימות נגד נשים

ענת ביין-לובוביץ' 24.11.2020
סניף של אורבניקה במרכז הקניות ביג פאשן, אשדוד / צילום: Amir Cohen, רויטרס

מיניות של מתבגרים היא לא הבעיה בפרסומת של אורבניקה

השיטה הקפיטליסטית מעודדת את שורת הרווח בכל מחיר - גם פגיעה בתנאי העבודה של אוכלוסיות חלשות • לפני שאנחנו רצים לבקר את המיניות המוחצנת שמוצגת בפרסומות אופנה, כדאי שנסביר לעצמנו למה אנחנו ממשיכים לקנות שני סריגים ב-100 שקל

שיר וורובל 14.11.2020
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
צפייה בטלוויזיה / צילום: Shutterstock

חגי הקניות של נובמבר הקפיצו את הביקושים לפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל

במשך חודשים סבלה הטלוויזיה מביקוש נמוך במיוחד, זאת למרות רייטינג מצוין • תוך זמן קצר השתנתה התמונה באופן כזה שמפרסמים מתקשים למצוא ספוט פנוי • הסיבות: מבצעי נובמבר והשבועות שנותרו עד לתום השנה למפרסמים כדי להציל את שורת הרווח

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2020
משרדי תאגיד השידור הציבורי כאן 11 / צילום: שלומי יוסף, גלובס

קשת ורשת הצליחו לבלום את "כאן": דרכי הפצת התוכן החדשות תקועות

תאגיד השידור הציבורי "כאן" ניסה לייצר ערוצי הפצת תוכן חדשים המבוססים על פרסום, בין היתר באתרי התוכן הישראלים, אך בשלב הזה נראה כי פעילות הנגד של המתחרים בקשת וברשת מצליחה לבלום אותם

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2020
אבי בן טל, אבי ניר / צילום: יחיאל ינאי, ג'ף קרביץ, יח"צ

תאגיד השידור לא יוכל לשדר פרסומות בערוץ היוטיוב שלו

משרד המשפטים הודיע לאחרונה לתאגיד כי יש להחיל את הוראות החוק האוסרות שידור פרסומות בתכניו גם על התכנים המשודרים בערוץ היוטיוב של "כאן"

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2020
ארקיע / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס

"עדיף חיפושית נוסעת מפרארי שלא זזה": ארקיע ניסתה לקחת מישראייר לקוחות והתגובות לא איחרו לבוא

תושבי אילת שקוראים לחרם, מנכ"ל החברה המתחרה שמפנה לאיזה נזיר שמכר פרארי וטוקבקיסטים שאומרים שכבר עדיף את החיפושית שלפחות זזה (ישראייר) מאשר רכב פרארי יוקרתי שלא זז (ארקיע) • ארקיע אמנם חוזרת להפעיל את קו אילת-נתב"ג אך נדמה שלחברה שהייתה סגורה במשך 272 ימים לא יהיה "דף חלק" מול קהל הצרכנים שלה

מיכל רז-חיימוביץ' 26.10.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
מתוך הקמפיין של אייס / צילום: תום סיימון

קל לשדרג: אייס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, אלי משולם: "הפרסומת בהשתתפות הזמר רותם כהן מטפסת אל ראש הטבלה לאחר שבועיים שבהם כבר הופיעה במדד" • 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2020
JoyTunes. גיוון קריאטיבי אינסופי / צילום: יוטיוב

בקצב הברנדפורמנס: JoyTunes הצליחה להגיע מיליוני משתמשים בלי הטלוויזיה

באפליקציית לימוד הנגינה JoyTunes בנו מותג על גלובלי והגיעו למיליוני משתמשים פעילים באמצעות מאות סרטוני וידאו בדיגיטל, ובלי דולר אחד ב-TV (בינתיים) • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

איתמר בר 14.10.2020
Outfront Media. מסכים בתחתית הניעו לתיוגים בסטורי / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין

איך אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק פיצחו את השיטה הקריאייטיבית

אדידס, Burberry ובחור אלמוני מניו יורק הצליחו לחבר בין עולם האינטרנט לזה הממשי ברחוב • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

לירון טמיר לוי 05.10.2020
גל גדות בפרסומת של הוט / צילום: יח"צ

טבלת הפרסומות השבועית: כל גל נושא מזכרת

גיאוקרטוגרפיה: גם השבוע הפרסומת של HOT בהשתתפות השחקנית גל גדות כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות • הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 01.10.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 645 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 41

צרו איתנו קשר *5988