אתרי הסחר המקוון משגשגים בתקופת הקורונה • למרות זאת, התחרות גדולה וכדי למכור ברשת צריך הרבה יותר מנוכחות • נדרש לשם כך לעשות שימוש נכון באסטרגיות שיווק מגוונות ובטכנולוגיות מתקדמות • אוריאל מצליח, מנכ"ל חברת Salexpress, המתמחה בשירותי מסחר אלקטרוני: "כל אחד יכול לעבוד כמו האתרים הגדולים"
מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"
ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"
אחרי שנטפליקס התאימה לצופים תכנים באופן אישי, וחוקרים החלו לפתח תרופות מותאמות גנטית, פיתוחים טכנולוגיים חדשים משנים גם את עולם הצריכה • פפסיקו מפתחת משקאות על בסיס הרכב הזיעה, פרוקטר אנד גמבל מתאימה מוצרי טיפוח לפנים באמצעות מצלמות סלולר, וערכות ביתיות לבדיקת DNA משפיעות על תוכניות הכושר
מערכת החינוך חייבת להתחבר למגמה של התאמת מוצרים ושירותים למשתמש
commerce sciences היא בחברה שמשתמשת בטכנולוגיות שמנתחות ולומדות התנהגות גולשים באתרי קניות כדי לשפר את הסיכוי שיבצעו רכישה
בערוץ הספורט מקווים כי הטכנולוגיה של טאבולה תאפשר להם לזהות גולשים הנוהגים לצפות בתכני וידאו, כדי להגיש להם תכני וידאו נוספים בימי האולימפיאדה ובכלל
הכרטיס החכם ישולב גם במערכות משרד הפנים
לפי הטרנדולוגית עדי יופה, כיום אנחנו קונים ביחד - אבל מקבלים שירות אישי; וגם יוצאים לבלות בחוץ - אבל מחכים לבשורות האופנה החדשות שיופיעו בקרוב על המסכים בבתינו
במידע שמספקים מנועי החיפוש לא מפותח המרכיב החברתי שהוא המוביל בפרסונליזציה
הפטנט עוסק בתחום הפרסונליזציה באינטרנט, תוך התאמת פורמט עמוד אינטרנט לנתוני גולש
DNASalexpressאדריכלותדאטהועדות תכנוןחדשנותמסחר מקווןמשקאותעבודה בימי קורונהשיווק דיגיטלי