קמעונאות

כתבות אחרונות

 
מיקסר קנווד/ צילום: יח"צ

ברימאג במהלך אסטרטגי: מקימה רשת שיווק חדשה למוצרי החברה

הרשת החדשה של יבואנית מוצרי החשמל תיקרא "METRO" וצפויה לכלול עשרות חנויות בפריסה ארצית • החברה תקיים הליך תחרותי פומבי לגורמים עם זיקה קמעונאית המעוניינים לפעול ברשת, בו ישתתף גם בעל השליטה בברימאג, שאול זילברשטיין • מניית ברימאג הגיבה לדיווח בעלייה של 4%

קובי ישעיהו 13.01.2020
מייסיס / צילום: שאטרסטוק

אפוקליפסת הקמעונאות נמשכת: מייסי'ס סוגרת 28 חנויות בארה"ב

דובר מייסי'ס מסר כי הסגירה היא רק חלק מתהליך בחינה שגרתי • עוד נמסר כי החברה תפרסם עדכון על אסטרטגיית הצמיחה שלה ביום המשקיעים ב־5 בפברואר

שירות גלובס 09.01.2020
דוכן ירקות בשוק הכרמל  בתל אביב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מצב השוק: מחנה יהודה והכרמל משגשגים, למה רוב האחרים עומדים ריקים?

סקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" מגלה כי הציבור הישראלי נוטש שווקים שלא משתנים עם רוח התקופה ואינם מושכים קהל צעיר ותיירים • גיא נרדי יצא לבדוק מה קורה עם השווקים מחוץ לערים הגדולות

 

גיא נרדי 08.01.2020
תורים בחנות זארה בקניון TLV / צילום: שני מוזס, גלובס

מקצרת תורים: זארה תטמיע קופות בשירות עצמי בחנויות בישראל

רשת האופנה הספרדית צפויה לבצע הטמעת קופות בסריקה עצמית בחנויות הרשת באמצעות חברת מערכות התשלום וריפון • בכך מצטרפת זארה לרשתות כמו שופרסל, רמי לוי וסופר-פארם שהחדירו בשנים האחרונות מערכות דומות

שני מוזס 07.01.2020
דוכן פירות וירקות / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

דעה: מי עושה עלינו קופה בדרך לקופה?

מקובל להאשים את רשתות השיווק בגביית מחירים מופרזים, אך צלילה לדוחות של החברות בשוק מגלה כי האשם נמצא במקום אחר

דביר כרמון 07.01.2020
חגיגת הנחות ברשתות האופנה / צילום: שני מוזס, גלובס

סיכום 2019 באופנה: ירידה של 3% בפדיונות הקניונים

כך עולה מנתוני RIS ביחס לשנת 2018 • ברבעון הרביעי של השנה נרשמה ירידה של 2% במכירות חנויות זהות בקניונים, לעומת גידול של 1.9% בפדיונות חנויות במרכזים הפתוחים • ויש גם סיבה לאופטימיות: במהלך דצמבר נרשם תיקון לירידות החריגות של נובמבר עם עלייה של 3.8% בכלל השוק

שני מוזס 05.01.2020
קניון King of Prussia בפנסילבניה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

ארה"ב: הסערה בשוק הקמעונאות מגיעה גם לקניונים הטובים

חלק מבעלי הנכסים כבר מזהירים מפני האטה בקצב צמיחת ההכנסות ונאלצים להתאים את עצמם להתנהגות המשתנה של הצרכנים

וול סטריט ג'ורנל 02.01.2020
אבירם גנות, מנכ"ל Quik  / צילום: רפי דלויה

התחרות בזירה המקוונת מתחממת: קוויק מודיעה על הרחבת הפריסה ועל מנוי חודשי למשלוחים

מנכ"ל Quik, אבירם גנות: "אנחנו בשלים להתרחב לפריסה ארצית. מהחודש הקרוב נציע שירות מחיפה ועד אשקלון כולל אזור ירושלים, נכסה עד קו באר-שבע ברבעון הראשון ומשם נמשיך לפריסה מלאה"

מיכל רז-חיימוביץ' 31.12.2019
בניין המרינה בהרצליה רח' הצדף 3 , הרצליה /  צילום: איל יצהר
קניונים | בלעדי

והרי התחזית לקניונים: אופנה והנעלה יעזבו לטובת משרדים, חדרי כושר והסעדה; דמי השכירות יירדו ב-15%

בחברת שיווק וניהול הנדל"ן CBRE צופים כי תמהיל השימושים בקניונים יישתנה בשנים הקרובות • משרדים משותפים, אולמות מכירה למכוניות וחדרי כושר יחליפו רבות מחנויות האופנה • במקביל, דמי השכירות צפויים לרדת ב-15%

אריק מירובסקי 30.12.2019
רמי לוי  / צילום: שלומי יוסף

"עוף בשקל" זה יותר ממבצע, זאת תוכנית פעולה

רמי לוי, מנכ"ל ובעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה, הוא אחד מאנשי העשור של "גלובס" • פרויקט מיוחד

שני מוזס 27.12.2019
סופרמרקט בגרמניה / צילום: שאטרסטוק

"צריכים קבלה?": החוק החדש שמסעיר את גרמניה

כיום בסופרמרקט, הלקוח נשאל אם הוא מעוניין בקבלה או לא • החל מינואר על כל נותן שירות בגרמניה - בין אם הוא אופה או ספר, מוכר במכולת או מלצר בבית קפה - לספק קבלה מודפסת • אז למה בעלי העסקים מוחים?

אסף אוני, ברלין 25.12.2019
עדיקה/ צילום: ערן סלם

דעה: הקניות עוברות לרשת? בארה"ב מתעצמת תופעות ה-From clicks to bricks

החנויות הפיזיות מציעות לצרכן משהו שהאונליין לעולם לא יוכל לתת לו. חיזוק לכך ניתן לראות בתופעת ה-From clicks to bricks שהולכת ומתעצמת בארה"ב • דעה 

צביקה וילנאי 20.12.2019
בית קירור בארה"ב / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

כשענף הקניות אונליין מתחמם, יש ביקוש לאחסון קר

המשקיעים מתחילים לשים כסף במתקנים שבהם רשתות הסופרמרקטים מאחסנות מזון • עלויות הבנייה והתפעול של מחסנים קרים אומנם גבוהות יותר - אבל גם התשואות

וול סטריט ג'ורנל 16.12.2019
הסינים מגלים את האאוטלטים ומתחמי הקניות הגדולים באירופה ובארצות הברית/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קר

דעה: גם אמזון מודה - הקמעונאות הפיזית כאן כדי להישאר

אמזון היא זו שמייצרת בקרב הקמעונאים הפיזיים את הדחף ואת הנחישות לפתח מודלים חדשים של חוויית לקוח וחוויית קנייה שאמזון עצמה אינה מסוגלת לספק • דעה

שמוליק רגב 13.12.2019
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק

דעה: קמעונאים ותיקים שמאמצים טכנולוגיה ישרדו – השאר ייעלמו

התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן הכתיבה: מצוינות באיכות המוצר, זמני האספקה, התאמה אישית ללקוח ושירות ללא דופי • לכן, כבר בעתיד הקרוב נראה יזמים שמפיחים רוח חיים בשוק עם טכנולוגיות חדשות שהבשילו • דעה

דב ירקוני 07.12.2019
איתן יוחננוף, מנכ"ל החברה / צילום: תמר מצפי

רשתות המזון ברבעון השלישי: יוחננוף איכזבה, שופרסל יציבה, פרשמרקט מפתיעה לטובה

המצטרפת החדשה לבורסה, יוחננוף, הציגה הרעה בשורה התפעולי ברבעון, למרות צמיחה נאה במכירות • פרשמרקט הייתה היחידה שהציגה שיפור ברווח הנקי, שעלה ב-27% והסתכם בכ-15 מיליון שקל • כל קמעונאיות המזון הנסחרות מצליחות לשפר את שיעור הרווח הגולמי, בזכות שיפור מחירי הקנייה והתנאים מול הספקים, ובזכות פעילויות נלוות דוגמת מותג פרטי או מועדון

אביב לוי ושני מוזס 01.12.2019

   2345678910111213141516   

   נמצאו 504 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 32

צרו איתנו קשר *5988