קמפיין

כתבות אחרונות

 
קמפיין הפנים והתירוצים של עמותת "בת מלך" למלחמה באלימות נגד נשים

באים בטוב: עמותת "בת מלך" נאבקת באלימות שמטאטאים מתחת לשטיח

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "בת מלך" נלחמת בתופעת האלימות נגד נשים, בדגש על החברה החרדית

מיכל רז-חיימוביץ' 25.11.2020
הכיתוב "אהוב שלנו" על גבי שלט מהקמפיין האנונימי להאדרת בנימין נתניהו / צילום: גלובס

מפלגת העבודה מבקשת ממבקר המדינה לחקור את קמפיין התמיכה ברה"מ

מפלגת העבודה פנתה למבקר מתניהו אנגלמן כדי שיחקור מי עומד מאחורי קמפיין "אהוב שלנו" שתומך בראש הממשלה נתניהו • במפלגה חוששים כי מדובר בעבירה על חוק מימון מפלגות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2020
הווידיאו הוויראלי של ממשלת גרמניה נגד המגפה / צילום: מתוך יוטיוב

"עשינו מה שנדרש מאיתנו - כלום": הקמפיין הוויראלי של ממשלת גרמניה

בברלין, הצטופפות של צעירים בברים נחשבת לאחד הגורמים שסייעו לגל הקורונה הנוכחי להתפשט, לאחר קיץ שבו נרשמה ירידה במספר המקרים • בשביל להילחם בכך, הפיצה הממשלה קמפיין פרסומי שבו מתאר גבר גרמני מהעתיד כיצד הוא וחבריו ראו טלוויזיה, אכלו חטיפים ובכך הצילו את המדינה

אסף אוני, ברלין 16.11.2020
הכיתוב "אהוב שלנו" על גבי שלט מהקמפיין האנונימי להאדרת בנימין נתניהו / צילום: גלובס

"אהוב שלנו": מי עומד מאחורי קמפיין התמיכה החדש בנתניהו?

במסגרת הקמפיין - אותו מממן גורם מחו"ל שמתעקש להישאר אנונימי - עלו שלטי ענק עם תמונתו של רה"מ בליווי טקסט המהלל את הישגיו • חברת השילוט: לנתניהו לא היה קשר להפקת הקמפיין, ולא נמסר גם לאנשים מטעמו מי עומד מאחוריו

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2020
אפוקדה (במרכז), בקמפיין העוקב של בעלת טיקטוק / צילום: צילום מסך

כך הופכים מיץ חמוציות ללימונדה בלי תקציבי פרסום בכלל

קמפיין מוצלח כבר לא מחייב צוות ענק, תקציב עתק ושבועות של הפקה • היום הוא צריך רק להבין את הפלטפורמה הדיגיטלית, וכדאי לו גם לערוך עליה ניסויים • תשאלו את אושן ספריי מה עשה לה הסקייטר נייתן אפוקדה • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

עומר רבינוביץ׳ 12.11.2020
טראנה בורק בקמפיין. "פרק חדש במחאה" / צילום: צילום מסך
MeToo# | דעה

מהצהרה לפעולה: השלב הבא של תנועת MeToo

כשמחאות דועכות או מוסטות מסדר היום הציבורי, בשל מחאות מקבילות או מגפת הקורונה, זה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין עדכני • זו הסיבה שהקמפיין העכשווי של תנועת MeToo יוצא בתזמון מדויק ונכון • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש 

סיגלית הורן-גלפרין 28.10.2020
הקמפיין של עמותת "קורת" ו"באים בטוב" / עיבוד: גלובס

באים בטוב: קבלו את הקמפיין של עמותת הקרנות "קורת"

פרויקט "באים בטוב" של "גלובס" רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב בישראל בכדי לייצר קמפיינים יצירתיים וחכמים שיסייעו לעמותות לקדם את מטרותיהן, דווקא בתקופה קשה זו • אחרי עמותת "נירים", מגיע תורה של "קורת" המעניקה תוכניות מימון לעסקים קטנים בקרב אוכלוסיות המתקשות לגייס אשראי

מיכל רז-חיימוביץ' 20.10.2020
ראש ממשלת בריטניה בוריס ג’ונסון בבית ספר יסודי / צילום: Jack Hill, Associated Press

ממשלת בריטניה בקמפיין חדש: הגיע הזמן לחזור לעבוד מהמשרדים

הקמפיין יושק בהמשך השבוע בכלי התקשורת • רק שליש מהעובדים הבריטים חזרו לעבוד במשרדים • איגוד החברות הקטנות והבינוניות במדינה: "אנחנו עומדים בפני מצב של מרכזי ערים שוממים, אזורי רפאים"

אסף אוני 01.09.2020
פורטנייט  / צילום: Epic Games

פורטנייט נגד אפל וגוגל - ייזום משבר הוא הקמפיין החדש

למה לבזבז כסף על קמפיינים יקרים לגיוס משתמשים, תחזוק קהילת הגיימרים הגדולה בעולם והשקת עונה חדשה, כשאפשר פשוט ליזום משבר מול שניים ממותגי העל העולמיים ולקבל מקסימום תדמית וחשיפה בחינם?

איתי צמיר 18.08.2020
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ

סלע קיומנו: הקיץ בעיצומו וטורנדו כובשת את הטבלה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו באמצעות מקאן • תמי 4 – הפרסומת האהודה ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2020
גלידות פלדמן ודקל וקנין. מענה לתקופה / צילום: יח"צ
פרסומות | ניתוח

רגישות למשבר הכלכלי ושימוש נכון בפרזנטורים: המהלכים הפרסומיים המובילים של החודש

במדד חדש נבחן בכל חודש מה היו הקמפיינים שהציבור הרחב דיבר עליהם • החודש על הגריל: גלידות פלדמן, yes וקסטרו • וגם, מי המנצח בקרב המתוקשר בין נוטריליון לסמילאק

ענת ביין-לובוביץ' 03.07.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: לפ"ם

משרד התיירות עלה בקמפיין לנופש בישראל; מדוע בלפ"מ מיהרו לעצור אותו?

וגם: לוויה בשידור חי, על מסכות והסחות, מצנח הזהב וחדשות טובות • השיחה

ענת ביין-לובוביץ' ושירי דובר 17.06.2020
קמפיין החוצות של מפעל הפיס / צילום: איל יצהר, גלובס
מפעל הפיס | ניתוח

מיליון מובטלים? משבר כלכלי? בלוטו רוצים שתחזרו להמר

ביקורת על קמפיין שילוט של מפעל ההגרלות, שמשתמש באלמנטים ממגפת הקורונה • האם יכול להיות שגוף ציבורי מנצל את תקופת אי הוודאות, שבה יש לציבור נטייה להתפתות אחר "פתרונות קסם"? • מפעל הפיס: אין הגדלת תקציבי פרסום כדי לנצל את המצב. רק יידוע על חזרה לפעילות

שני אשכנזי 02.06.2020
מתוך קמפיין הלוטו. "בסיס אסטרטגי מוצק"  / צילום: אדלר חמוסקי

המותגים שהלכו על קמפיינים יצירתיים בזמן הקורונה והרוויחו, בגדול

זו הייתה תקופה מוזרה שאופיינה בלא מעט אומץ יצירתי, אבל יש מי שהצליח לבלוט בה אפילו יותר • "גלובס" נתן למנהלי קהילת creative first לבחור את חמשת הקמפיינים הבולטים של התקופה וביקש מהם חוות-דעת מקצועית • התוצאות, כמו גם הפרסומות, לא ברורות מאליו

ענת ביין-לובוביץ' 22.05.2020
קמפיין תנובה למגזר הערבי לכבוד חג הרמדאן / צילום: תמונה פרטית

דווקא עכשיו: למה תנובה קוראת למגזר הערבי "להתאסף יחד ברמדאן"?

הקמפיין "להתאסף ביחד עם תנובה", הפונה למגזר הערבי לקראת חג הרמדאן, מלווה את תנובה מספר שנים, ובחברה לא שינו אותו גם השנה, זאת למרות משבר הקורונה וההנחיות לריחוק חברתי • תנובה בתגובה: "אנו בוחנים מחדש את הסיסמה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.04.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 868 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 55

צרו איתנו קשר *5988