החברה, שנוסדה לפני חמש שנים, היא הראשונה שמצליחה לאתגר את שליטתן של עליבאבא ו-JD.com בשוק הצריכה המקוונת בסין
הסופרמרקט החדש יספק משולחים בתוך שעתיים וחצי ויתחרה בחברות המאפשרות משלוחים מהירים בתוך העיר עם מגוון מוגבל יחסית • בשלב הראשון המשלוחים יסופקו במסגרת פיילוט לגבעתיים, לרמת גן, לרמת אפעל ולקריית אונו, ובהמשך יורחבו גם לערים נוספות
שבעה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 75 מיליון דולר לפי שווי "באיזור המיליארד דולר" - יוטפו מגייסת 230 מיליון דולר נוספים • תומר תגרין, מנכ"ל ומייסד משותף: "השינויים החלים בעולם השיווק הדיגיטלי יהוו לבעלי העסקים אתגר המוביל לקרב על תקציב השיווק"
מכוונת כנראה לשווי של מעל מיליארד דולר • הציגה אשתקד הכנסות של 136 מיליון דולר ועברה לרווח • בין בעלי המניות - קרן AMI שמובילה זהבית כהן
טיוטה של הרשות להגנת הצרכן: המלצות שלא ניתן בהן גילוי שהמוצרים הוענקו בחינם, צפויות לקנסות שיכולים להגיע למיליוני שקלים
ענקית המסחר המקוון הקימה צוות ללמידת המודל של Shopify בתוך תחרות גוברת בין חברות המסייעות לחנויות קטנות להקים אתרי אינטרנט
ענקית המסחר ברשת הציגה הכנסות של 125.5 מיליארד דולר, שהונעו ע"י עלייה בקניות ברשת בעקבות מגפת הקורונה • מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, הודיע כי יפרוש מתפקידו
בחברה, הפועלת בתחום ההזמנות באינטרנט של מזון טרי, יש כמה משקיעים בולטים משוק ההון • המשקיע דותן גלעד טוען כי בעלי החברה, האחים ירון ושי אלקיים, הוציאו כספים ממנה וניצלו לרעה את מעמדם בה • קמעונאי און-ליין: "הטענות שקריות, הזויות ונובעות ממניעים פסולים"
במאי השיק מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג את "שופס", היוזמה העדכנית של ענקית הרשתות החברתיות לפצח את נושא המסחר המקוון • שני הישראלים שעומדים מאחורי פיתוח "שופס" מדברים על עתיד הקמעונאות ועל הפידבקים מהלקוחות ומתייחסים לתלות הגוברת של מותגים בפייסבוק
תושבי ישראל הזמינו מחו"ל כ-50 מיליון חבילות ב-2020, מול כ-68 מיליון חבילות ב-2019 • מנתוני הדואר עולה כי זו השנה הראשונה מזה עשור שבה כמות החבילות נמוכה משמעותית משנה קודמת, ודומה בהיקפה להזמנות ב-2016
בחנויות נרכשו חולצות, דגלים ואביזרים שונים ששימשו את המפגינים שצרו על גבעת הקפיטול, פרצו פנימה והשחיתו את בניין הקונגרס מבפנים • "פעולותיו של הנשיא מפרות את מדיניות השימוש שלנו, האוסרת קידום או תמיכה בארגונים או אנשים שמשתמשים באלימות"
בשנה שכללה שני סגרים עמד סך ההוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי על 347 מיליארד שקל, כ-3.5% יותר מבשנה הקודמת • לראשונה, יותר ממחצית העסקאות בכרטיסי האשראי התבצעו אונליין
לפי הנתונים שמפרסמת כא"ל, סך הרכישות של הישראלים בשנת 2020 הסתכם בכ-346 מיליארד שקל, ירידה של כ-4% לעומת אשתקד • ענפי המחשבים והמזון נהנו מעלייה, ענפי המסעדות והאופנה ירדו בעשרות אחוזים
תעשיית האופנה נחשבת היום לתעשייה השנייה הכי מזהמת ומנצלת, זאת שאחראית לשימוש ברבע מהכימיקלים המזהמים בעולם • עבור פועלות ייצור בעולם השלישי, נובמבר הוא אכן חודש שחור משחור
לפי נתוני כאל, במהלך 24 השעות של המבצעים אתמול חל זינוק של 20% בהיקף הרכישות לעומת שנה שעברה • מתחילת החודש התבצעו רכישות במעל מיליארד שקל באונליין
מנתוני שב"א, שבדקה את הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי, בין השעות 12-9 גוהצו 400 מיליון שקל - מדובר על ירידה של 10% לעומת השנה שעברה בצל מגבלות הקורונה ופתיחה של פיילוט מצומצם של 15 קניונים ותחת מגבלה של 10 לקוחות בחנות • הדקה העמוסה ביותר הבוקר - 11:55
אינסטגרם (Instagram)אמזוןג'ף בזוסבלאק פריידייכרטיסי אשראיכרטיסי אשראי לישראל בע"מ (כאל)מסחר מקווןמשלוחיםנגיף הקורונהקמעונאות