מדובר בחליטת קפה בפחית תחת המותג בינז שתימכר בשלב הראשון ברשת AM:PM ובבתי הקפה של שטראוס, ובהמשך תתרחב לחניות נוחות נוספות • עד היום המותג בינז שווק רק במכירה ישירה לצרכן, וזו תהיה הפעם הראשונה ששטראוס תכניס אותו לרשתות הקמעונאות
אסם-נסטלה תחל למכור ברשתות הקמעונאות בישראל פולי קפה של המותג האמריקאי שיימכרו לאחר פסח הקרוב בשלוש רמות קלייה, במארזים של 450 גרם
לצד טעם וארומה ייחודיים, מסתתרים בתוך כל כוס קפה נספרסו גם דאגה לסביבה ותמיכה משמעותית בקהילות החקלאים מגדלי הקפה ברחבי העולם - הערכים שעושים את ההבדל
הרשת מתכננת לסגור או לחדש כ-400 סניפים בארה"ב ובקנדה במהלך 18 החודשים הקרובים • לדברי החברה, על כל בית קפה שייסגר, ייפתח לפחות סניף אחד לרכישת קפה טו גו
חברת-הבת שטראוס קפה BV רוכשת באמצעות המיזם C3 את חברת מיטצוי אלימנטוס • העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים בברזיל
ל"גלובס" נודע כי חברת הקפה מבית ענקית המזון נסטלה תפתח במרץ הקרוב חנות בוטיק בטרמינל 3, במקום חנות "התו השמיני" שנסגרה • החנות תתמקד במכירת קפסולות בלבד, במחיר ללא מע"מ
הביקוש לקפה איכות הציל חקלאים רבים בברזיל, אך הרווחה היחסית באה עם מחיר: הצורך למכור סיפור אותנטי שירגש את הצרכנים • הסוציולוגית נועה ברגר, שחקרה את תעשיית קפה האיכות, חושפת את הלחצים המופעלים על המגדלים ואת הדמיון ביניהם לבין המשתתפים בתוכניות ריאליטי
החנות המקוונת של שטראוס לשוק המקומי עלתה תחת השם "עלית", ולפי שעה ניתן למצוא בה רק מארזי קפסולות קפה תואמות נספרסו שמייצרת שטראוס, ולא מוצרים נוספים של החברה
הרשת הודיעה כי תפתח בסתיו הקרוב בניו יורק סניף שיאפשר הזמנה מראש דרך אפליקציה ואיסוף הקפה ללא המתנה בתור
עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון
ירדן פלד, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים, בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו
החברה מחפשת להשתלט על עד 20% משוק הקפסולות • החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת בת של דנשר הנקראת דנסל, שתפיץ עבורה את הקפה בכ-1,000 נקודות מכירה נוספות
רשת בתי הקפה הישראלית השיקה פלטפורמה מקוונת שתמכור מוצרי קפה בהשקעה של כ-100 אלף דולר • במקביל החלה קפה ג'ו במכירה של מוצרים, ביניהם קפסולות תואמות נספרסו ומוצרי קפה נוספים, בכ-10 חנויות מזון בארה"ב
אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול
המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים
אחרי שענקיות מזון בעולם סימנו את קפה הפרימיום כצומח, גם קבוצת המזון השנייה בגודלה בישראל מסתערת על השוק • ל"גלובס" נודע כי החברה תשיק פעילות חדשה תחת המותג "BEANZ" ותציע מנוי חודשי לאספקת פולי קפה ומכונה עם שליח עד הבית • 80 כוסות קפה בחודש יעלו כ-145 שקל - 1.80 שקלים לכוס
חקלאותטיסותמסעדותנספרסועלית קפהשוקולדשטראוסשטראוס קפהתנובהתרופות