קריאייטיב

כתבות אחרונות

 
אורי ניר וינטר / צילום: רון פרידמן

"כשעובדים יצאו לחל"ת, המתמחים שלנו סיפקו לארגונים רשת ביטחון"

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאייטיב עבור קמפיינים לעמותות בשעה קשה זו • עמותת החודש היא אלומה, המפעילה תוכניות לשילוב בני נוער וצעירים במעגלי ההשכלה הגבוהה, השירות והעבודה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.08.2021
ניהול הסושיאל הגיע לפרקו / צילום: Shutterstock

הטעות הגדולה שמותגים עושים עם הקריאייטיב שלהם ברשתות החברתיות

מותג שרוצה לחדור דרך ענן הפרסומות שאופף את הגולשים צריך לייצר אסטרטגיה ייחודית לכל פלטפורמה, בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק • במובן הזה, איסוף דאטה הוא קריטי

נועה מילר 04.08.2021
הפרסומת המנצחת של ליברה / צילום: צילום מסך

הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום גרנות; מי זכה במדליית זהב?

בקטגוריית הפרסים הנחשבת זכה במדליית הזהב הקמפיין "חצי פרסומת" למותג ליברה שיצרה זרוע הקריאטיב של אתר מאקו • מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות הפרסום העצמאית גרנות, עלו לגמר 19 עבודות שהתמודדו ב-7 קטגוריות

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2021
מירן פחמן / צילום: כפיר זיו

19 עבודות עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום גרנות

זאת מתוך 100 עבודות שהוגשו לתחרות • השיפוט של חלוקת הפסלים (זהב, כסף וארד) ייערך ביום שלישי, מספר שעות לפני חלוקתם

ענת ביין-לובוביץ' 18.07.2021
קמפיין בודיפורם. מלאת מורכבות / צילום: צילום מסך

מה יכולים ללמוד אנשי הקרייאטיב בישראל מהקמפיינים בפסטיבל אריות קאן

שקופית במקום סרטון מצולם, דגמים קלאסיים בעולם עתידני, ריצה מקצוענית בלי תחרות ונושא "מוקצה" שמגיע לקדמת הבמה • שופטי תחרות הפרסום הישראלית גרנות בוחרים את הפרסומות הכי קריאייטיביות בעיניהם בפסטיבל הפרסום של קאן, שהסתיים לאחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2021
מירון פחמן וענת בן נתן, מייסדי התחרות / צילום: תמונה פרטית, מיכל מור יוסף

תחרות הקריאייטיב גרנות יוצאת לדרך בשיתוף גלובס

התחרות החדשה תנסה לייצר תחליף לתחרות הפרסום המיתולוגית "קקטוס הזהב" • התחרות, שתיקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו - תרצה גרנות ז"ל - אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.06.2021
תא”ל (במיל’) יובל חלמיש, מנכ”ל הכפר / צילום: תמונה פרטית

"שיבצנו במודעה לעמותה את תאריכי הנופש על לוח השנה, כי הם מעניקים כוח"

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בשעה קשה זו • עמותת כפר נהר הירדן מציעה לילדים חולים נופש בטוח, לצד ליווי רפואי, ללא עלות להם ולבני המשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.05.2021
הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית. זכו לחיקוי בארץ נהדרת

מהבחירות לכנסת ועד נבחרת "נינג'ה ישראל": אלה הדרכים ליצור באזז ברשת

החודש שעבר, שהיה עמוס בקמפיינים, חיזק את הצורך לבלוט ברשת, למרות שבאופן יחסי השיח בה היה דל • הפרסומת של ועדת הבחירות המרכזית הובילה את מדד הפרסומות המדוברות, ואינטראקציות היו גם למהלך של פרטנר TV • ומי המצטיינים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2021
פרסומאים בוחרים / עיצוב: גלובס

פרסומת הזהב שלי: בכירי הענף בוחרים את הפרסומות הטובות בכל הזמנים

שאלנו 22 פרסומאים ופרסומאיות בכירים מהי הפרסומת הכי טובה, משמעותית, פורצת דרך או מרגשת שנוצרה אי פעם בישראל • קיבלנו הרבה תשובות מעניינות - ושם של מותג אחד שחזר שוב ושוב • הדס מגן

הדס מגן 16.04.2021
מודעת הקמפיין. "האישה מטפסת על העמוד בדרך אל החופש"

קמפיין עמותת "הופכות את היוצרות": לצאת מהמעגל ההרסני של הזנות

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת "הופכות את היוצרות" פועלת להעצמה אישית וכלכלית של נשים היוצאות ממעגל הזנות

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2021
מודעת הקמפיין. יש הבדל בין מרחק פיזי למרחק תפיסתי

האוטובוסים של עמותת אופנים מובילים ילדים למימוש הפוטנציאל

פרויקט "באים בטוב" של גלובס רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • עמותת אופנים מפעילה מעבדה ניידת להנגשת לימודי העשרה לילדים בפריפריה • האתגר הפך מורכב עוד יותר בתקופת המגפה

מיכל רז-חיימוביץ' 16.02.2021
שקע, תקע וג'ין בורדו לחברת החשמל. קלילות לצד עודף מסרים / צילום: צילום מסך

זה קורה גם בקמפיינים: כשזוג נשוי ומשועמם מחליט לצרף זוג אחר

כוכבי "לא כולל שירות", ג'יין בורדו וישראל קטורזה כיכבו במדד הפרסומות המדוברות של חודש ינואר, אבל השיח שיצרו ברשתות לא היה בהכרח חיובי • מתי, אם בכלל, עבר המסר הפרסומי? • שופטי ושופטות המדד מנתחים, וב־Creative first החליטו שלא לבחור מצטיינים

ענת ביין-לובוביץ' 15.02.2021
פרסומת של Bud Light Seltzer Lemonade לסופרבול / צילום: היוטיוב הרשמי של Bud Light

5.5 מיליון דולר לחצי דקה: כך נראה הפרסום בסופרבול בתקופת הקורונה

הלילה ישודר בארה"ב הסופרבול ה-55 במספר, אך עיני רבים נשואות דווקא למקבצי הפרסומות, שמתמודדות עם אתגר הפרסום באמצע מגפה עולמית • גלובס מציג את הפרסומות שלא תרצו לפספס

פולי טובמן 07.02.2021
מודעה לדוגמה בקמפיין לאלי"ע. הילדים עצמם לוקחים חלק ומשתתפים

באים בטוב: עמותת אלי"ע מתווכת את העולם לילדים עם עיוורון וליקויי ראייה

פרויקט "באים בטוב" רתם את מיטב אנשי הקריאטיב עבור קמפיינים לעמותות בתקופה קשה זו • הפעילות של עמותת אלי"ע החלה בדירה וכללה שישה ילדים • היום כבר יש לה סניפים בארץ, והיא מבקשת להעלות את המודעות

מיכל רז-חיימוביץ' 17.12.2020
ההמבורגר העבש של ברגר קינג.  בעתיד נזכור שאין בו חומרים משמרים / צילום: מתוך הקמפיין

יותר מפרסומת: כשמותג מוביל לא חושש להעביר מסר פוליטי

מדד הפרסומות המדוברות של גלובס מסכם שנה בזירה הבינלאומית • אילו קמפיינים בלטו השנה • למי הקורונה עשתה רק טוב • ומה קרה לנייקי, כשיצאה במהלך שבו היא העדיפה מוסר על מסחר

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2020
תרצה גרנות ז"ל / צילום: רמי זרנגר

ממלאים את החלל שהותיר קקטוס הזהב: תחרות פרסום חדשה ע"ש תרצה גרנות

התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2020

   12345678910111213   

   נמצאו 194 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988