תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון
ראובני פרידן הצטרף למכרז בשלב מאוחר יחסית, לאחר שבאסם, בעלת השליטה בטבעול, הוחלט להרחיב את מספר המשרדים שמתמודדים על התקציב גם לכאלה שאינם נמנים עם מערך הפרסום של החברה • על התקציב התמודדו גם גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי ויורם דמבינסקי
תקציב הפרסום של טבעול טופל עד לאחרונה ע"י גיתם BBDO • משרד הפרסום אדלר-חומסקי והפרסומאי יורם דמבינסקי לא עלו לשלב הבא במכרז על התקציב
עוד מתמודדים הם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והפרסומאי יורם דמבינסקי, לשעבר הבעלים של משרד הפרסום JWT ישראל • עד כה טיפל בתקציב גיתם BBDO, שוויתר עליו לטובת התמודדות על תקציב "תנובה מזון"
התקציב התנהל ב-8 השנים האחרונות באמצעות צמד הפרסומאים אלון הוכדורף וצור גולן • ברב-בריח מדגישים כי ההחלטה להיפרד מהפרסומאים שליוו אותם דרך ארוכה איננה החלטה קלה, שכן עם השנים נרקם קשר אישי חזק
הסוכנות החדשה תיקרא ARLO על שם רחוב ארלזורוב בתל אביב שבו שוכן המשרד • בהתאם למגמה בשוק הפרסום, הסוכנות החדשה תנסה לבסס את יכולותיה על שילוב של קריאטיב ואסטרטגיה מצד אחד ויכולות טכנולוגית מבוססות תוצאות מהצד השני
היקף התקציב של UMI עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה והוא טופל עד כה בראובני פרידן • תקציב הפרסום של לנדרובר ויגואר עובד לראובני פרידן והוא עומד על כחמישה מיליון שקל בשנה
תקציב תפוזינה עובר מראובני פרידן ותקציב פרוט ווטר טופל עד עכשיו על ידי אדלר חומסקי • היקף שני התקציבים יחד: כ-7 מיליון שקל
UMI מנהלת לאחרונה גישושים מול מספר משרדי פרסום על-מנת לבחון אפשרות להעביר את תקציב הפרסום שלה מראובני-פרידן למשרד אחר • בתוך כך, תקציב מותג השכרת הרכב AVIS עוזב בקרוב את ראובני-פרידן בשל ניגוד אינטרסים
התקציב, בהיקף של כ-7 מיליון שקל, נוהל בשמונה השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, תסתיים בקרוב ההתקשרות של גולף עם אדלר-חומסקי, והתקציב יועבר לטיפולו של ראובני-פרידן • כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כחודשיים החליטו בקסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן אחרי למעלה מ-20 שנה ולעבור לאדלר-חומסקי
מ"כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל", דרך מחאת "#לא_התלוננתי" ועד לרגע שהקמפיין נגד התאונות בענף הבנייה חצה את הרשת ואיים להשבית את המשק • כל הקמפיינים מכוונים למקום אחד – ויראליות – הארץ המובטחת שבה כולם ראו, שמעו ורוצים לקחת חלק • כך תעשו את זה נכון • מגזין פירמה
אדלר חומסקיאסםבאומן בר ריבנאיגיתםטבעוליהושע TBWAיפאורה תבורימקאן תל-אביבמשרדי פרסוםתקציב פרסום