שיווק

כתבות אחרונות

 
קמפיין משקה תפוזינה / צילום: יח"צ

מנערת תפוזינה ועד משה פרץ: כך השתנתה הישראליות בפרסומות

מאז שנכנסו לחיינו לפני כ-30 שנה פרסומות הטלוויזיה הן חלק בלתי נפרד מעיצוב דמות הישראלי • איך נראית הישראליות של היום בעולם הפרסום, וכיצד היא שונה בהשוואה לימים שבהם כל המדינה חיכתה בנשימה עצורה להפסקת הפרסומות • הצוללת עושה סדר • האזינו

צוות הצוללת 15.04.2021
הישראלים חזרו לכבישים. בחול המועד פסח נרשמה עלייה בנסועה של 35% יותר מחול המועד פסח 2019 / צילום: Shutterstock

המשק חוזר לשגרה ועסקים מחשבים מסלול מחדש

החזרה המהירה לשגרה נתנה את אותותיה לקראת חג הפסח עם שובו של המשק לפעילות מלאה • על פי נתוני חברת Waze, הדבר בא לידי ביטוי בהיקף נסיעות רחב ליעדים מקטגוריות קניות, פנאי ובילוי - ומעיד על שובם של הרגלים צרכניים ישנים • בשל כך, מותגים רבים מרעננים את האסטרטגיה השיווקית בהתאם

נתן סטולרו 06.04.2021
עופר רן, הבעלים של "פריים מי" / צילום: רון הורוביץ

"הקורונה נתנה לי הזדמנות לקחת מוצר אחד שלי שאני מאמין בו, ולעשות אותו 'פיין'"

עופר רן, בן 40 • הבעלים של "פריים מי", עסק שמספק רעיונות שיווקיים סביב תמונות • "החלטתי להחליף מודל עסקי" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז 

שני אשכנזי 24.03.2021
איך להבין סביבה תחרותית / צילום: Shutterstock

איך להציג את כל המתחרים שלך בטבלה פשוטה אחת

מפה תפיסתית עשויה לעזור לכם להבין טוב יותר את המתחרים שלכם: כלי אפקטיבי במחקר שיווקי, שקל יחסית לייצר וכדאי להכיר • טור ייעוץ בנושאי קריירה 

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 13.02.2021
אסף אזולאי, בנק הפועלים / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, מרחיב את סמכויותיו

בנוסף על האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים ושל אפליקציית התשלומים bit, אזולאי יהיה ממונה גם על תוכנית הנאמנות של הבנק, על ניהול סיכון המוניטין, על פעולות לשמירת ההוגנות כלפי הלקוחות ועל השיווק הדיגיטלי

שירי דובר 08.02.2021
עומר כהן, מנכ״ל וממייסדי Nokku / צילום: Nokku

נתונים אישיים תמורת דוגמית מתנה: מיזם ישראלי יציב מכונות "התנסות" בקניונים ובסופרמרקטים

הסטארט-אפ נוקו יתווך בין הצרכן לבין יצרניות המזון והקוסמטיקה במטרה לחזק את לחזק פעילות המכירה הישירה שלהן לצרכן • בין הלקוחות: שטראוס, תנובה, עזריאלי ולוריאל ישראל

שני מוזס 02.02.2021
קמפיין פדיגרי. אין תחליף לאהבה של כלב / צילום: צילום מסך

שש שניות מספיקות כדי לעודד אימוץ של כלבים

הקורונה גרמה לנו לאמץ בעלי חיים, מה שהיווה פוטנציאל עבור יצרניות המזון הרלוונטי • איך פדיגרי הצליחה להעביר את המסר בצורה מקורית, וגם: כך איקאה מבקשת למחזר •  אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים

יפעת דה ליאו 31.12.2020
פרסום מטורגט / אילוסטרציה: Shutterstock

מנהלי שיווק מצייצים: גם השנה ynet וגלובס הם האתרים המועדפים לפרסום

הסקר שנערך זו השנה השלישית ברציפות בקהילת "מנהלי שיווקי מצייצים" ביחד עם חברת Segmanta מלמד על העדפה בקרב מפרסמים לגלובס מקרב האתרים הכלכליים ול-ynet באתרים הכללים • ניכרת העדפה ברורה גם ל-N12 שרק השנה נכנס לזירה • הפרסום בדיגיטל מתחזק

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2020
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

המותגים המובילים "מגלים" את הפוטנציאל הכלכלי של ציבור דוברי הרוסית בישראל

מפרסמים יקרים, תפנימו את מה שמעבר לים כבר הבינו: אחד הפתרונות היעילים בתקופה האחרונה הוא השיווק הרב-תרבותי

דמיטרי גנדלמן 07.12.2020
על פניו, אין קשר בין העוגיה לעולם התוכן. במחשבה שנייה זה מתבקש / צילום: מתוך יוטיוב

מהלך עם גאווה: העוגיה שהחליטה ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל

על מותג העוגיות אוריאו שהחליט ללכת נגד כל חוקי הדיגיטל ועל היח"צ של בוראט שנצמד לקיצוניות ולו בשביל לשמור על ערכי המותג • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש

בן סבר 06.11.2020
סניף ברגר קינג בסין. רשת CCTV חשפה כי מסעדות של הרשת השתמשו בלחמניות ישנות ושינו תאריכי תפוגה  / צילום: Chen Fei, רויטרס

שיווק לא שגרתי: מה עומד מאחורי המהלך החדש של ברגר קינג

ברגר קינג, שחלק ניכר מהפעילות הפרסומית שלה מתרחש ברשתות, קראה לקנות אצל המתחרות • כך, בפרסום אחד הצליחה לצקת פנימה ערכים חברתיים של דאגה לזולת ואחריות תאגידית • האם המהלך סייע לה?

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2020
אנשים עומדים בתור לתרומות מזון בניו יורק / צילום: John Minchillo, AP

תפסיקו למכור מוצרים ושירותים, תתחילו למכור ערכים

התקופה הנוכחית קוראת לנו לביצוע שתי פעולות חיוניות - הגדרה מדויקת של החותם האישי והארגוני שלנו, תוך הבנת הערכים העמוקים שאנחנו רוצים להסב לסביבה שלנו, ומנגד גמישות התנהגותית המייצרת אפשרויות הנגשה של זמן ומקום חדשניים תוך הפנמה שכולנו עוברים שינוי

ד"ר אורית וולף 02.11.2020
קמפיין ויגן פרינדלי. תמימות דעים בקרב השופטים / צילום: עופר בן יהודה
פרסומות | ניתוח

מסר עם בשר: סוד ההצלחה של קמפיין ויגן פרינדלי

מדד הפרסומות המדוברות של "גלובס" תפס את השוק על התפר שבין הפרסום לחגים וגלישה לתוך הסגר השני • ואולם, בניגוד לעולמות התוכן והחדשות, השיחה על קמפיינים ברשת הייתה דלה יחסית • מי הצליחו בכל זאת לפצח את הקהל ולהביא לתוצאות?

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2020
איריס בק / צילום: איל יצהר, גלובס
איריס בק | בלעדי

איריס בק מצטרפת לוועדת ההשקעות של קרן אלייב

השקיעה בחברה ראשונה – Innovalve שהוקמה על ידי פרופ' אודי רענני משיבא

גלי וינרב 04.10.2020
אמזון. קלטה עובדים שאיבדו את עבודתם  / צילום: Mark Lennihan, Associated Press
שיווק | דעה

מקומי יותר, חברתי יותר: הטרנדים השיווקיים שנולדו עם הקורונה כאן כדי להישאר

דוח חדש של חברת המחקר וונדרמן תומפסון חושף מגמות שמצביעות על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה, שישפיעו על הצריכה שלנו לתמיד • והוא לא לבד • מותגים שיזהו מהר את המגמות ויאמצו אותן – ירוויחו בענק

אסף אזולאי 08.09.2020
טריידר ג׳ו. הטריק שמאפשר לתת תחושה שהמבחר גדול שמור לטקטיקה שמוכרת מתחום האופנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

סופרמרקט עם מעריצים מושבעים - מהו סוד ההצלחה של טריידר ג'ו?

ההצלחה האדירה של טריידר ג'ו מתבססת על חשיבה שמאפיינת יותר עסק חברתי קטן מתאגיד אמריקאי ענק • מה גורם לאנשים לכתוב עליה שירים, לשוחח עליה בלי סוף ברשתות חברתיות ולהתגאות בכך שרכשו שם מוצרים? • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים 

רועי לטקה 05.08.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 326 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988