שיווק

כתבות אחרונות

 
שולי כרמל, סמנכ''לית שיווק אלטמן / צילום: איל יצהר

"שיווק מורכב מעשרות חלקים, והאחריות שלנו היא לדייק הכול לסיפור קוהרנטי"

שולי כרמל, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של חברת תוספי המזון אלטמן, מתארת בראיון לגלובס מדוע תהליכי השקה הם כבר מזמן לא לינאריים, כיצד חיזקה את מערך הייעוץ והשירות בחברה, ומי ההשראה שלה • הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 23.09.2021
איך משפרים את חווית הלקוח? / איור: גיל ג'יבלי

בעידן הדיגיטלי, שיפור חוויית הלקוח מטריד את אנשי השיווק הרבה יותר

הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2021
סוכות בירושלים. התעשייה סביב בנייתן מתחילה כבר באלול / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

אתרוגים לאחרי סוכות: איך לשווק לחברה החרדית בלי לטעות

כל אחד מחודשי השנה העבריים יכול לשמש הזדמנות מצוינת לקמפיין שיווקי ופרסומי עבור החברה החרדית, אם רק משתמשים בשפה המתאימה • למה משתלם לקדם מוצרי חלב באוגוסט, מתי מומלץ לפרסם לימודים אקדמיים, ומתי כדאי למכור מקפיאים • מבוסס על פרק מהספר "איך למכור ארטיק לחרדים"

חיים קליגר 19.09.2021
רונן סלם,  סמנכ''ל השיווק של סמסונג ישראל / צילום: עידו איזק

סמנכ"ל השיווק של סמסונג יודע למה הצרכנים הפכו לסבלניים

רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג, חושב ששירות צריך להיות חלק מובנה באסטרטגיה של חברות • בשיחה עם גלובס הוא מסביר למה הפכנו לפחות סבלניים כצרכנים וכמה חשובה אותנטיות למותגים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 04.09.2021
מרכז קניות בכפר ירכא. בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר / צילום: רפי קוץ
שיווק | ניתוח

האם בעתיד כל חברה תפתח ותייצר שלושה מוצרים שונים לחברה הישראלית?

השינויים בהרכב האוכלוסייה וגודל משקי הבית בישראל ישפיעו בעשורים הקרובים על ענפי השיווק והקמעונאות • בחברה הערבית קיים פוטנציאל להגדלת שטחי המסחר ולכניסת שחקן נוסף לשוק, ואילו בחברה החרדית צפויים להיפתח מרכזי מסחר חדשים בנוסף לרחובות החזקים

תמיר בן שחר 31.08.2021
רחלי חן, סמנכ”לית השיווק של אופיס דיפו / צילום: איל יצהר

"שילבנו במערכות הסחר רובוט שסוקר את מחירי המתחרים ומעדכן מחיר 24/7"

רחלי חן, סמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו, מאמינה שבמקום להשקיע בפרסום, עדיף להתרכז בטירגוט הלקוחות • בשיחה עמה היא מסבירה מה עושים עם מוצרים ממותגים שלא נמכרים, ומי חשוב לא פחות מהצרכנים • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 25.08.2021
גיל שגיב, סמנכ''ל שיווק AIG / צילום: איל יצהר

"עם שימוש נכון בדאטה אפשר לחסוך בנותני שירות, ולהביא מתכנתים במקומם"

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, מודה שפוסט חיובי בפייסבוק שווה יותר מכל קמפיין שיווקי חזק • למה המוצר שנקרא "סייף דרייב" נכשל, מה הוא למד מעמוס שפירא, ואיזו טעות נפוצה אצל החדשים בענף? • מדור חדש: הזווית של סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 19.08.2021
בני נוער מקבלים את החדשות מהרשתות החברתיות שלהם / צילום: Shutterstock, AlesiaKan

מנהלי שיווק, תתעוררו! כך תנהלו נכון את אסטרגיית הדיגיטל שלכם

בשורה התחתונה, הרעיון הוא פשוט: כדי לקבל את התשובות הטובות ביותר, צריך לשאול את השאלות החשובות והנכונות ביותר, כמו תיעדוף זירות הדיגיטל ואפיון קהל היעד • וגם: מה זה "רימרקטינג" – מילת הקסם הדיגיטלית שרבים נוטים לשכוח?

יורי גנקין 19.08.2021
אולם היוצאים בנתב''ג.  סטורי טלינג מייצר אצל קהל היעד חיבור לרגש / צילום: Shutterstock

כדי להחזיר את אמון הלקוחות, חברות התעופה צריכות להציב את העובדים בפרונט

במציאות המבולבלת והלא יציבה של ענף התעופה, הציבור מצפה ש"יעשו לו סדר" • חברה שתדע לספר את הסיפור נכון ולהראות את המאמץ שהיא עושה עבור הלקוח מאחורי הקלעים, תזכה להערכה - ויותר מזה, הוא ייקשר אליה רגשית ויירד עוד שלב במשפך השיווקי

שלי ניידיץ 16.08.2021
דרור בהט / צילום: איל יצהר

"המהלכים של אמזון וגוגל משפיעים גם על סמנכ"לי השיווק בארץ"

האתגר הגדול ביותר של דרור בהט, סמנכ"ל שיווק פלאפון, yes ובזק בינלאומי, הוא לזהות טרנדים בזמן • בשיחה עמו הוא נזכר בכישלון של אפליקציית מיוזיקס, מעריך את המהלכים של טסלה ומגלה מי מהווה עבורו מודל • מדור חדש: סמנכ"לי השיווק בחברות הבולטות במשק

מיכל רז-חיימוביץ' 11.08.2021
השירות הדיגיטלי עדיין תקוע מאחור / איור: גיל ג'יבלי

אין עם מי להתכתב: למה השירות הדיגיטלי עדיין תקוע מאחור

במשרד התקשורת דיווחו לאחרונה על עלייה של פי שלושה בכמות הפניות למוקדי שירות דיגיטליים, כמו וואטסאפ וצ'ט; בפועל, היעילות לא השתפרה, והלקוחות עדיין מחכים לחידושים הטכנולוגיים • שירות הוא השיווק החדש, כתבה שנייה בסדרה

מיכל רז-חיימוביץ' 27.07.2021
שירות לקוחות / איור: גיל ג'יבלי

החברות הגדולות בישראל הבינו שצריך להשקיע בתחום הזה

המתנה ארוכה על קו הטלפון או שבירת ראש מול מענה אוטומטי בוואטסאפ הן מנת חלקם של רבים • שלושה סמנכ"לי שירות בחברות הגדולות במשק מנתחים מתי ארגונים הבינו שמדובר בנושא מהותי שמצריך השקעה כספית • שירות הוא השיווק החדש, כתבה ראשונה בסדרה

 

 

מיכל רז-חיימוביץ' 26.07.2021
סמנכ"לי השיווק שהשתתפו בסקר צופים ירידה ממוצעת של 30% בתקציבים המופנים לפרסום מסורתי / צילום: Shutterstock, SFIO CRACHO
שיווק | בלעדי

כשאפילו המבוגרים עוברים לאונליין, מנהלי השיווק חייבים לעדכן את הארסנל

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים החדשים בעקבות הקורונה, את דרכי ההתמודדות עם העלייה המשמעותית במכירות האונליין • 2021 מוגדרת ע"י המשתתפים כ"שנת תיקון", שתתאפיין בחלוקה מחדש של תקציבי הפרסום

מיכל רז-חיימוביץ' 01.07.2021
האם אתם מנהלים מבחוץ או מבפנים / צילום: Shutterstock

האם אתם מנהלים מבחוץ או מבפנים?

האם אתם מנהלים מבפנים או מבחוץ? האם הפיתוח אצלכם נשען על צרכי הלקוחות, או שהארגון קודם כל מסתער על חדשנות פורצת דרך? • מחקר חדש עשוי להסביר חלק מכישלונותיהן של כמה חברות הזנק מבטיחות, שלא הצליחו בעולם למרות המצוינות הטכנולוגית

ניל"י גולדפיין 25.06.2021
כרטיס אשראי / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

אנחנו נותנים את המידע, והרשתות מרוויחות. פעמיים

ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה

ד"ר יניב זייד 17.06.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 344 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988